kainatzeynep'e itafen
ZEYNEP
Işıklar acildi. Keremle dudaklarimiz ayrıldı. Gözlerinin yeşili koyulasmış bana tutkuyla bakiyordu. Belimdeki eliyle beni kendine daha çok çekmiş. Yanagimdaki tüyleri ürperten o kışkırtıcı sesiyle.K:Eve gidelim..
Sadece kafa salladim...
Arabadaydik. Ben öpüsmenin etkisindeydim. Beklemiyordum öpmesini cünkü birbirlerini seven insanlar opusuyordu. Keremin sesiyle irkildim.
K:Ne düşünüyorsun
Z:H-hiç.. Akselle tugba adina cok sevindim güzel bir evlilik teklifiydi.
K:Aynen. Akselden beklenilmicek kadar romantikti.
Z:Öyle bir gelenekten hiç haberim yoktu.
K:Öpüsme gelenegimi
Z:Evet
K:Bir 7 yıldir yapiliyor
Z:Bakiyorum yılını bile biliyorsun her yıl ordaydin demekki !!Tepkimi cokmu belli ettim. Ayy kerem gülerek önüne döndü. Ama napiyim. Off zeynep ne bekliyordunki kerem için özel olmayimi hah rüyanda görürsün. Sen bu gece icin heycanlanirken onun icin gayet siradan birseymis. Bu gece yanibda ben olmasam başkasiyla öpü... Aman banane yaa.. Kereme baktigimda hala 32 diş siritiyordu. Ayyy ne sinir bozucu. Offf diyip ellerimi birlestirdim cama döndüm.
Eve girmiştik. Odaya ciktik. Ben hemen yataga oturup topuklu ayakkabilarimi cikartmaya basladim kerem ise gömleğinin düğmelerini cozüyordu.
Z:Kerem?
K:Hı
Z:Annenle melis anlamiyorlarmi
K:Neyi
Z:Yani evde ben yokum sen yoksun ayni evde kaldigimizi anlamiyorlarmi
K:Ben hallettim düşünme senİyi madem. Gömlegini cikartti. Ohhhh bu vücut ne yaa neyse bakma zeynep bakma. Ayaklarimi ovuyor gibi yapiyordum. Ama eli bu sefer pantolununa gidiyordu. Utanirim ben off en iyisi disari cikmak. Yataktan kalktim kapiya dogru gidiyordumki kerem bilegimi hafif tutup beni dolaba yasladi. Dudaklariyla dudaklarimi kapadı sımsıkı. Sömüyordu dudaklarimi. Bir eliylede elbisemi yırtarcasina göğsümü oksuyor hayir hayir sıkıyordu. Vücudunu bana iyice yaslamisti. Elbisemle ne alip veremedigi var niye bu kadar sert ve hızlı. Nefessiz kalmistim. Dudaklarimi cekmeye calisiyordum. Oda cekti dudaklarini boynuma indi deli gibi yaliyordu bense onun verdigi zevkle nefes neefeseydim. Göğüslerimde olan elleriyle elbiesemi yırttı resmen. Hemen çıplak kalan göğüsleerimi agzina aldi. Aaah bu cok haz vericiydi. Göğüslerimin uçlarini isirmasiyla küçük çığlıklar atiyordum. Elleri kalcalarima gitmişti. Beni kalcalarimdan tutup havaya kaldirdi. Yataga yatirıp göbeğime kasiklarima küçük öpücükler birakti. Ahhh bu cok haz verici kendimi kaybediyordum.
Bir süre sonra kilodumun üstünde burnunu gezdirdi. Ürperdim. Kilodumun üstünden yaliyordu. Deli gibi inliyordum. Kilodumu indirip vajinama kafasini gömdü. İnlemeler odayi doldurmuştu.
Z:Ahhhjh keğğğrem yeterr nmm
Beni duymadigina eminim. Dudaklariyka cekiytiyordu orami ahhhhhh bu nasil bir zevk.
Hızlıca yukari çikip dudaklarimiz birlesti. Dudaklarini ayirmadan
K:İstiyormusun beniDemişti boğuk boğuk. Penisini vajinama sürterken ah inlemekten cevap verebilsem. Omuzzlarini sıkıyordum.
Z:Bana yeniden dokunmayacaktin
K:sen hep benim olucaksin... Benimsin.. Peki sen istiyormusun beniAhh bu aflar ne güzeldi.