EV
Eve gelmiştik. Tv izliyorduk. Benim içim hala kıpır kıpırdı. Keremi tebessümle izliyordum. Beni farketti gülerek
K:Noldu
Z:H-hic dalmışım öyleYeniden televiyona döndü.
Ahh bu mide bulantisi yarim saattir hissetmemeye calisiyorum ama olmuyor. Hemen banyoya gitmem lazim. Ayaga kalkinca kerem bana döndü. Noldu der gibi bakiyordu
Z:Ee ben duş alicam
K;TamamDiyip önüne döndü bende hemen banyoya girip suyu actim. Daha fazla icimde tutamayarak klozete çomelip kusmaya basladim. İcimde hic bir sey kalmamişti. Ama buna ragmen midem cok kasiliyordu. Böğürmelerim devam ediyordu. Bir sure rahatladiktan sobra avuç icimdeki aciyi hissetttim. Ellerimi sıkmaktan tırnaklarim etime batmış. Yerimden doğrulup elimi yüzümü yikadim. Aynaya takılı kaldi gözüm. Bu zeynep... Güçsüz çökmüş bir kız .... Sadece bir kusmayla niye bu kadar cöktüki.... Bu hastalik ürkütüyordu beni.. En iyisi bir duş almak.
Banyoya alelacele girdigim icin temiz camasir almayi kendi bornozumu almayi unuttum. Neyseki burda temiz havlu var. Kerem zaten tv izliyordu. Kapiyi actimki. Kerem yatagin ucunda. Ellerini basina yaslamis düşunceli bir sekilde oturuyordu. Beni farkedince aniden ayağa kalkip yanima geldi.
K:İyimisin
İfadesine ragmen sesi sakindi
Z:evet iyiyim nolduki
K:Bir an merak ettim seni.. İyisin dimi sancin veya mide bulantin yok
Z:Hayir yok merak etmeDedim tebessüm ederek. Bir an beni süzdü resmen yari çiplaktim. Gerçi görmedigi sey degil.
K:Hemen giyin hadi üşeyeceksin. Bende ilaclarini getireyim
Z:Tamam.KEREM
Zeynep duşa girdigine göre belki bende girebilirim ama onunla.. Hemen banyoya dogru gittim. Su sesi geliyordu. Kapiyi kitlemişmidirki kapi kolunu egidim ve upss kitli. Neyse artik. Tam arkami döndümki. Bi ses geliyordu banyodan. Kapiya biraz daha yanasinca zeynebin böğurmesiydi bu. Ahh kusuyordu ve beni cagirmiyr aptal kiz. Kapiyi zorladim. Ama duymuyordu. Kapiyi suan kirabilirdim... Ama.. O o niye beni cagirmiyordu. Sesi kesildi.. Bende kapinin dibine cöktüm. Ahhh lanet olsun... Elimden birsey gelmiyorki acısıni alayim.... Su sesi kesildi. Hemen yataga gectim. Cikamadi hala. Bu hastalik git gide ilerliyordu.... Elden ne gelirdi. Benim böbreklerimi verme gibi bir sansim vardir belkide. Yarn bunu doktorla konusmaliyim.Mutfaktaydim. İlaçlarini alip odasina gittim. Giyinmisti yatagin carsafini aciyordu. Yataga oturdu. Ona ilaclarini verdim.
Z:Teswkkur ederim.
İlaclarini icti. Yataga yatti.üstünü örttüm.
K:Benim biraz odada çalismam gerek uyu sen. Birazdan gelicem
Z:TamamNasilda bitkin. Dayan zeynep dayan. Alnina öpücük kondurdum.
K:İyi geceler. Sancin ve ya mide bulantin olursa beni çagır.
Sadece kafasini salladi.
Odadan çıktım.
ZEYNEP
Bu adam bende yarattiği etkinin farkindami acaba. Altı üstü alnimdan öptü. Kalbim niye böyleki.. Off ona aşık olmaktan kendimi alamiyorum.