16 rész

2K 62 7
                                    

Leszögezném a történet elején, hogy lesznek benne trágár szavak és olyan amit nem minden gyerek tudja pontosan mit jelent ezért előre elnézést kérek.

Előző részek tartalmából:

Beléptünk a házba ami miatt megváltozott mindenről a véleményem és az életem...

A ház tágas volt, de a sok ember miatt eléggé kevés hely volt ahol kényelmesen el lehetett volna lenni. Természetesen emeletes ház, de jobban járok ha nem megyek fel kitudja mi van ott brrr. A cigi és sör egyből megcsapta az orrom. Sajnálom a tüdőm. Na mindegy egy napot én is ki bírok végül is Alex is itt van. Bár azt nem tudja megoldani, hogy ne legyen ilyen büdös, de a lényeg, hogy mellettem van.  A konyhába beérve ki vettem egy sört, mert ez így szokás...asszem. 

-Maradj a kólánál-szólalt meg Alex.

-Miért?-kérdeztem.

-Mert nem akarom, hogy bajod legyen

-De ez csak sör-értetlenkedtem még mindig.

-Igen utána jön egy kis pia utána meg arra sem emlékszel, hogy mi a neved-válaszolt röviden és tömören.

-Szomjan halni azért még nem akarok-hisztiztem.

-Kapsz kólát-nyomta a kezembe az említett italt.

Sóhajtottam, de elfogadtam végül is ez is jobb mint a semmi...

Alex szemszöge:

Esküszöm ez a lány megőrjít. Fogadásnak indult, de már nem az. Tetszett, hogy nem adta magát könnyen tetszik, a béna vicce, a kis stréber szokásai és, hogy ő nem olyan mint a többi. Rengeteg barátnőm volt, de tényleg rengeteg még is ő legszebb a legviccesebb a legcukibb..... Ez a fogadást többé nem fogadás. Kedvelem ezt a nőt. Ő nem picsáskodik és neki nem a szex a lényeg  hanem a szeretett. Ahj baszki ha nem ismertem volna meg akkor sosem tudnám meg mi is igazán a vonzalom. Azt még nem mondanám, hogy szerelmes vagyok belé, mert még sosem tapasztaltam az milyen is, de azt tudom, hogy kedvelem, de még mennyire.

-Figyu én ki megyek egy kis levegőt szívni, okés?-kérdezte az a nő akin olyan ruha van, hogy még csoda, hogy itt van.

-Persze pár perc és én is megyek-zökkentem ki.

Alisha csak bólintott és elindult. Ki ittam a sörös üvegből az utolsó kortyokat is és már indultam is ki. Enyhén kevesebb ember volt, de itt is lehetett látni pár idiótát akik részegre itták magukat. Nehezen, de ki szúrtam Alishát. Éppen beszélgetett  Adam-mel???. remélem nem mondott neki semmit, mert a fogadás már lejárt...

-Sziasztok-köszöntem nyugodtan mintha semmit sem tudnék. Adam arcán egy győztes vigyor volt miközben Alisha össze zavarodott képet vágott

-Ez i-igaz?-kérdezte a lány halkan és félénken.

-Mégis mi?

-Hát haver az, hogy mi fogadtunk-vigyorgott akit kórházba fogok juttatni.

-Még egyszer meg kérdezem. Igaz?-nézett rám könnyes szemmel. Jaj kérlek ne.

-Igaz, de...

-Há tudtam. Hát persze. hogy igaz. Úristen én meg elhittem, hogy szeretsz. Áh én hülye hittem neked, de persze, hogy csak egy kicseszett fogadás. Valljuk be kitartó egy seggfej vagy 3 hónap helyett 4 hmm végül is persze, hogy fontosabb a fogadás. Ki tudja hányszor hazudtál a képembe, jah várj inkább máshogy kérdezem. Kitudja hányszor mondtál igazat.

-Alisha kérlek hadd magyarázzam meg-nyúltam volna a karja után, de ő el rántotta.

-HOZZÁM NE NYÚLJ TE SEGGFEJ!-kiabálta.-azt hittem lehet valami köztünk. Elhittem, neked mindent. Hát jó színész. De tudod mi a legrosszabb? Hogy csak lefektetni akartál-mondta csalódottan és elfutott. 

A suli menője és én [BEFEJEZVE]Where stories live. Discover now