- Miért? MIÉRT NEM TUDOM MEGVÉDENI MAGAM? MIÉRT-kiabáltam és csak annyit vettem észre, hogy minden szép lassan elsötétedik.... talán a halál?...nem, nem tudom.......
Épphogy kinyitottam a szemem be is csuktam hiszen a hirtelen fény eléggé zavart.
-Bocsi ha akarod elhúzom a függönyt-szólalt meg egy ismerős hang.
Lassan kinyitottam a szemem és megláttam a Alexet. Mikor meglátta hogy nézem elmosolyodott és megszólalt. (🙅♀️😂 Xd szerk.)
-Végre, hogy felkeltél-húzta félmosollyra a száját.
-Elsőnek is, te miért vagy itt??-kérdeztem
-Hát tudod gondoltam meglátogatlak.
-Ahaaaa.... és, hogy jöttél be? Mert ha én jól emlékszem be volt zárva az ajtó....
-Amm....
-Naaa?-kérdeztem feszülten
-Jólvan-sóhajtott egyet. Na szóval gondoltam meglátogatlak és a házatok előtt vagy 3szor csengetettem, de semmi végül hallottam valami koppanást és átmásztam.....Alex szemszöge
Vissza emlékezés
Gondoltam meglátogatom Alishát. A házához érve csengetettem párat, de semmi. Sóhajtottam egyet és már fordultam azzal az indokkal, hogy haza megyek, de hallottam egy ordítást és egy koppanást.
-Hát ez meg?
Aggódtam.... aggódtam Alisháért ezért átmásztam a kerítésen és beírtam a jelszót ami szerencsémre bevolt kapcsolva (egyszer láttam, hogy beírja így megjegyeztem) a házba beérve a földön fekvő lányt láttam és a vonyító kiskutyát...
-Hé, hé, Alisha-ráztam a lányt, de nem reagált. Aggódva sóhajtottam (ha lehet xd szerk.)és felvittem a szobájába a kutya meg követett... Látszik nagyon szereti... Leraktam az ágyára és már menni készültem amikor megszólalt.
-Ne.....ne-ne hagyj e-egyedül-mondta, de utána el kezdett verelytékezni eléggé durván.
-Shhhh nyugi én itt vagyok-mentem oda és megsimogattam a karját....Visszaemlékezés vége:
-Oh szóval ez történt
-Igen. Jah és még valami-csapott a homlokára. Mivel nagyon verelytékeztél hideg vízes "pakolást" raktam a homlokodra.
-Értem, hát köszi-mosolyogtam.Pár órával később....
Beszélgetünk. Jól éreztük magunkat, vagyis én biztos, hogy igen. Megnéztünk egy filmet is, de nem igazán a filmre koncetráltam hanem az előttem lévő fiúra. A suli menője. A nőcsábász seggfej akivel filmet nézek és beszélgetek, aki meg röhögtetett. Mivel előttem ült csak a hátát láttam meg picit az arcát. Észre vette, hogy nézem ezért megfordult és a szembe nézett. Valami fura... valami kellemes bizsergés járta át a testem. Elvesztem a szemeibe... ÁLJ LE ALISHA EZ NEM TÖRTÉNHETETT MEG. Picit megráztam a fejem és újra a csillogó smaragd szemeibe akartam nézni amikor megrezzent a telóm. Megfogtam a telóm és megnéztem...
-Nem ez nem lehet-remegtem féltem.
-Mi a baj -kérdezte a fiú aggódva. Válasz helyett a kezébe nyomtam a telóm. Megnézte és rám nézett.
-Megoldjuk együtt, ígérem-közelebb jött és megfogta a kezem ami miatt liftezni kezdett a gyomrom. Nem értem mivan velem....MÁSNAP:
Fhú hol is kezdjem az egyik legboldogabb napon lettem túl. Na, de szerintem kezdjük az elején.
Alexel kitaláltunk egy tervet ami az, hogy vissza írok a srácnak és össze hozok egy talit. Ami jól is indult, mert a kis perverz emberünk bevette a csalit.
-Nem lesz semmi baj, bízz bennem megverem azt a rohadékot-mondta feszülten....,de miért volt feszült???Tali helyszínén:
-Akkor én elbújok te beszélgetsz vele, de amikor valami hirtelent csinál akkor...-elemezte a tervet, de félbe szakítottam.
-Tudom megvered-válaszoltam helyette.
És eljött a várva várt pillanat. Alex az egyik fa mögött várakozott, mégis úgy éreztem nincs mellettem. Ami igaz, mert nem volt mellettem. (Hanem a fa mögött woow szerk.) És megérkezett a férfi. Megállt előttem és elmosolyodott.
-Tudtam, hogy nem tudsz nélkülem élni-mosolygott azzal az idióta mosolyával (komolyan eddig Alexet akartam megverni, de őt pofán akarom rúgni) Leültünk egy padra és a férfi a lényegre is tért, mert megfogta a combom amit én reflexből leütöttem (mármint a kezét ütötte le ti kis huncutok szerk.)
-Héé-emelte fel a hangját amitől eléggé megrezzentem. És itt jött a "happy". Alex közbe lépett és szó szerint letarolta a földre a férfit.
-HOZZÁ NE MERJ NYÚLNI TE ÁLLAT-órditotta a férfire és addig ütötték egymást amíg a férfi meg nem szólalt.
-Nyugszik már te idegbeteg. Békén hagyom amúgy sem egy kiképzett r****c.-mondta és azzal a lendülettel felállt és elment. Annyira örültem. Annyira örültem, hogy Alex segített, hogy megöleltem ami kellemetlen lett volna ha nem ölelt volna vissza.
-Máskor jobban vigyáz magadra ne kelljen több tervet kitalálni-suttogta ami miatt felkuncogtam. Ezután a kis "akció" után haza kísért, de az ajtó előtt olyan történt amit nem gondoltam volna...
-Azt hiszem mennem kéne-suttogta miközben arca közeledett az enyémhez.
-Igen-motyogtam és becsuktam a szemem. Nem tudom mit hittem, hogy megcsókol? Pfff hagyjuk már. Mégis egy ütemet kihagyott a szívem. A szája a homlokomat érte és egy hosszú puszít nyomot rá. Utána bánatomra elment mégis mosolyogva aludtam el, mert immár bevallom magamnak, hogy szerelmes vagyok a suli menőjébe. A nőcsábász Alex Winters engem is az ujjai köré csavart....Most lehet, hogy utáltot, mert későn hoztam, de kész. Jó tudom szar lett rövid, de na. Remélem tetszett. Sziasztok:)
(Helyesírási hibákért bocsii)
VOCÊ ESTÁ LENDO
A suli menője és én [BEFEJEZVE]
RomanceSziasztok ez az első regényem remélem tetszeni fog 😊 Rengeteg könyv van aminek ugyanaz a címe a története és egyéb. Viszont én máshogy írtam. Bár szerintem mindenki tudja, hogy kezdődik ha nem akkor ez meglepi lesz számodra. Remélem megjött hozzá...