Měla jsem strach. Nevěděla jsem, co by nám Gigi chtěla provést, ale neměla jsem z toho dobrý pocit.
Zayn by naprosto v klidu, užíval si svoji svobodu a strach, který jsem měla, po měsíci opadl.
Jenže úsměv mi zmizel, když Zaynovi přišlo předvolání k soudu.
Zayn si ponechal chladnou masku, moc se k tomu nevyjadřoval a šeptal, že to bude v pořádku.
Nejhorší soudy jsou rozvody a tenhle bude jeden z nejhorších. Cítím to. Gigi nenechá na Zaynovi nitku suchou, bude tahat špínu a Zayn si to nenechá líbit.
Druhý den svolával všechny své právníky, shromažďoval všemožné informace a dost na tom pracovali.
Den soudu se blížil, začala jsem blbnout. Celý dny jsem plakala, střídala se barva mé pleti od bílé k mrtvolně bílé, kdy občas vystřídala zelená, když se mi udělalo zle.
Falešný úsměv jsem nasadila v den, kdy jsme vyjeli k soudu a snažila se tak Zayna podpořit. Absolutně nemluvil, neustále vrčel a hádal se s každým.
Kluci byli předvoláni jako svědci, aspoň z pár procent jsem byla klidnější.
Zayna podporovali, všech pět ukázalo prostředníčky novinářům, kteří si nás odchytli před budovou, kde se má soud odehrát. S naprostým nezúčastním odpovídali na nucenou konverzaci s novináři, já stála vyplašeně opodál a všechno sledovala.
Byla jsem vděčná právníkům, které nás odvedli od těch hyen a vedli nás dovnitř.
,,Pane Maliku, máme velkou šanci na výhru. Nemusíte se bát, všechno dobře dopadne."řekl jeden z nich. Zayn přikyvoval, chytl mě kolem pasu, toho jsem si avšak všimla po chvíli, byla jsem myšlenkami úplně jinde.
Bála jsem se, co se bude dít dál. Co nás čeká? Bude to zlé?
Ruce se mi třepaly, polil mě studený pot, když jsme vcházeli do místnosti a zasedali na svá místa.
,,Soud Pan Malik versus Paní Maliková. Žádost byla podána ze strany paní Malikové, jejíž součástí je žádost o rozvod, opatrovníctví nezletilé slečny Denisy Malikové a Vaše psychické týrání zahrnujíc i ublížení na zdraví ze strany pana Malika. Chcete k tomu ještě něco dodat nebo doplnit, paní Maliková?"začal mluvit soudce, já lapla po dechu za křivé lži od Gigi a bála se, co se stane dál.
Gigi se postavila, upravila si šaty a usmála se na soudce. ,,Ne, děkuji ctihodnosti."řekla a znovu se posadila.
Pak byl vyzván Zayn. Mluvil klidně, nezadrhával se a smutně se usmíval. Vše se snažil vysvětlit, já se na něj usmívala a držela mu palce.
Gigi následovali kluci a pak já. Klepala jsem se, ale snažila jsem se klidně dýchat.
,,Povězte mi, slečno Maliková, jaký máte vztah k obou z adoptivních rodičů?"zeptal se.
,,K panu Malikovi mám dobrý vztah. Choval se ke mně slušně, snažil se mě vychovat a já jsem mu po smrti svých rodičů byla velmi vděčná. Nemyslím si, že by pan Malik ubližoval paní Malikové. Nikdy jsem neviděla žádné týrání a nevěřím, že by něčeho takového bych schopen. Co se týče paní Malikové... Ze začátku byla milá, ale pak se to otočilo. Od té doby, co byla s panem Paulem Thomasem se z ní stal úplně jiný člověk."řekla jsem a podívala se směrem k Gigi a Paulovi, který ji držel za ruku a mračil se.
,,Vstáhl na Vás, slečno, někdy pan Malik ruku? Napadal Vás nějak sexuálně nebo Vás týral?" ,,Jak jsem řekla, pan Malik na mě byl milý a nikdy na mě nevstáhl ruku." ,,Podle výpovědi paní Malikové Vás i paní Malikovou bil." ,,To je lež!"vykřikl Louis, už to nemohl vydržet a kravata mu nejspíš ubýrala kyslík.
ČTEŠ
I&My family
RandomCo se stane, když se mladá, šestnáctiletá slečna dostane do spárů svého nového otce Zayna Malika?? Co bude dělat, když to mezi adoptivníma rodičema začne pořádně skřípat?? Bude rozvod?? Komu potom tedy padne?? Co bude dál??