𝟏.ℬ𝒾𝓏 𝑜𝓁𝓂𝒶𝓀

688 94 54
                                    

Genç kızın aynanın karşısında kendi kendine dans ederken telefonuna gelen bildirim sesi ile apar topar yatağına doğru gitti. Telefonunu alıp yatağına oturdu ve  gelen mesaja baktı.

05...: Gülüşün, bakışın, oynayışın...

Yeşim: Yanlış kişiye attınız galiba?

05...: Doğru kişisin. Hem de her şeye değer doğrum.

Yeşim:Bir şey merak ediyorum.

05...: Tek bir şey merak ettiğine emin misin? Şahsen ben değilim.

Yeşim: Kimsin ve numaramı nereden buldun?

05...: Kim olduğumu söylemek istesem başta tanıtırdım kendimi. Numaranı nerden bulduğum ise meslek sırrı. Ama arkadaşlarını uyurman konusunda uyarabilirim seni.

Yeşim: Her önüne gelene böyle numaramı vereceklerse işimiz zor.

05...: Haklısın. Başka erkeğe verirlerse onu dövmek zorunda kalmayayım

Yeşim: Belki seni de yazdığın için dövmek zorunda kalan bir erkek vardır?

05...: Güzel taktik ama seni iyi tanıyorum. Olmadığına da kalıbımı basarım.

Yeşim: İyi tanıdığına neden inanayım?

05...: O zaman sana bir aşk hikayesi anlatayım.

Yeşim: Sen bilirsin.

05...: Ay gökçek bir oğlan, Güneş de güzel bir kızmış. Ay Güneş'e âşık olmuş. Onbeşlediği bir gün, Ay bu aşkını güneşe açıklamış. Güneş de zaten aya aşıkmış ve bu aşkını bir türlü söyleyemiyormuş. Ay'ın sözlerinden cesaret alarak, o da onu sevdiğini söylemiş. Ay'ın her onbeşlemesinde Ay ile Güneş buluşuyor geleceklerine ait tatlı hayaller kuruyorlarmış. Hatta son buluşmalarında evlenmeye karar vermişler. Onların bu şekilde birbirlerini sevmelerini kıskanan bir cazı karısı araya girerek Güneş'e Ay hakkında yanlış bilgiler vermiş ve onu Ay'dan soğutmuş. Ay ise bütün olan bitenden habersiz Güneş'in etrafında dolanıp duruyor, ancak onun kendisiyle konuşmamasına çok üzülüyormuş. Bir gün, Güneş Ay'a "Boşuna peşimde dolaşıp durma, seninle evlenmeyeceğim. Benden umudunu kes' demiş." Bu sözlere anlam veremeyen Ay 'Kıyamete kadar senden ümidimi kesmeyeceğim, bir gün suçsuz olduğumu anlayacaksın."demiş. Ay ile Güneş'in konuşmaları böylece sona ermiş, ancak Ay Güneş'i bir türlü unutamıyormuş. Her onbeşlemesinde, hasretle Güneş'e bakmak istiyor, ancak Güneş onun gözüne parmaklarını uzatarak kendisini görmesini engelliyormuş. İnsanların Güneş'e bakamayışlarının sebebi de buymuş. Güzel bir kız olan Güneş, kendisini göstermemek için, insanların da gözüne ışıktan parmaklarını uzatırmış. Meğerse güneşe bakıldığında insanın gözünü delen ışıklar onun ince parmaklarıymış.

Yeşim: Güzel hikaye.

05...: Böyle hikayeleri çok severdin. Ne değişti?

Yeşim: Bir şey değişmedi. Sadece ben bunlardan ziyade seni ve hikayeni merak ediyorum.

05...: Benim hikayemi dinlemen için senin ile benim "biz" olmamız gerek. O zaman masalsı bir hikâyeye başlayacağım. Başlangıcım da sen, prensesim de...

☁️☁️☁️

Güzel Kadın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin