𝟔.𝓨ı𝓵𝓭ı𝔃𝓵𝓪𝓻ı𝓷 𝓐𝓵𝓽ı𝓷𝓭𝓪

245 77 10
                                    

"Ben seni aldatmadım."

"Doğru. Beni kırıp döküp terk ettin. İlk başta da hiç sevmediğini söyledin. Sonrasında ne olmuştu hatırlıyor musun? Hatırlamıyorsan söyleyeyim. Yıldız'ın elinden tutup geçtin karşıma. Dedin ki sevdiğim sen değilsin Yıldız. Ama şimdi o nerde?"

"Ben sadece onda seni gördüm."

"Ben zaten yanındaydım. Beni bende bulmak yerine neden dışarlarda aradın Ares?"

"Bilmiyorum ama çok pişmanım."

"Artık düşüncelerimi karıştırmaktan vazgeç."

Ares mutlu bir şekilde "Hâlâ beni düşü düşündüğünü biliyordum. Bizim bir şansımız daha olduğundan emindim." dedi ama Yeşim ona daha fazla tahammül edemediği için eve geri döndü.

Eve gelip telefonuna baktı ve hiç mesaj gelmediğini görünce evden çıkmadan önceki düşüncesinden vazgeçip kendisi mesaj atmaya karar verdi.

Yeşim:  Biraz moralim bozuldu. Yerine getirebilir miyiz?

05...: Getirebilir"iz".

Yeşim: Peki nasıl?

05...: Soru cevaba ne dersin? Hem benim hakkımda bir takım ipuçları almış olursun.

Yeşim: Bana uyar. Hem işime de gelen bir şey.

05...: Tamam o zaman başlıyorum.

Yeşim: Bekliyorum.

05...: Uyumadan önce mutlaka yaptığın bir şey var mı?

Yeşim: Var tabii. Hayal kurarak uyurum her akşam. Kendimi iyi hissediyorum ve içim umutla dolu uyuyorum. Ya sen?

05...: Dünyanın en güzel sesini dinleyip en güzel kızına bakarak.

Yeşim: Neymiş o ses kaydı?

05...: *ses kaydı*

Mavi nurdan bir ırmak
Gölgede bir salıncak
Bir de ikimiz kalsak
Yıldızların altında

Yanmam gönlüm yansa da
Ecel beni alsa da
Gözlerim kapansa da
Yıldızların altında

Yanmam gönlüm yansa da
Ecel beni alsa da
Gözlerim kapansa da
Yıldızların altında

Gözlerim kapansa da
Yıldızların altında

Yeşim: Cidden her gece bunu dinleyerek mi uyuyorsun?

05...: Evet. Sesi harika değil mi? Insanın her dinleyişinde bir daha aşık olası geliyor. Ama o kızın sesinden ziyada güzelliği ve masumluğu büyülüyor insanı.

Yeşim: Teşekkür ederim de bunu nereden buldun?

05...: Bu da bende kalsa?

Yeşim: Kalsın madem.

☁️☁️☁️

Güzel Kadın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin