mezun mu oluyorum ?

900 8 3
                                    

Gunlerdir mezuniyet icin elbise ariyorum. Mezuniyetime 1 hafta kalmasina ragmen hala istedigim sekilde bir elbise bulamadim.

Bugun Mert'le gezicez. Mert bana kesinlikle yardimci olacaktir.

Dit dit evet Mert beyden mesaj geldi "Askim 10 dakika icinde hazir ol. Yoldayim geliyorum." Bu kadar cabuk gelebilecegini dusunmuyodum. Hemen yataktan kalkip banyoya kostum. Elimi yuzumu yikayip hemen giyindim. Eyvah kapi caldi ve daha hazir degildim. Asagidan annemin "Hosgeldin Mert gec iceri" dedigini duydum. Aman erkek degil mi beklesin biraz dedim kendi kendime. Eyelinerimi bir guzel cekip rimelimi surdum. Sacimi da yandan ordum. Aynaya baktigimda evrim gecirdigimi fark ettim. Oysa sabah kalktigimda kezbanlikta ustume yoktu. Tabiki bende majyajla evrim gecirenlerdenim. Uzerime ceket gecirip asagi indim. Salona girdigimde Mert ve annem televizyon izliyolardi. Hosgeldin Mert ben hazirim cikabiliriz dedim. Mert her zamanki gibi efendiligini koruyarak "Cok guzel olmussun Masal" dedi. Annem kendini tutamayip kikirdadi ve "Kizim sana emanet Mert cok gec olmadan evde olun" dedi. Mert basiyla onaylayip "Siz hic merak etmeyin" dedi. Annemi opup Mert'i elinden tuttugum gibi disari cikardim. Mert'in o sahane arabasi kapinin onundeydi. Hemen kapiyi acti. Siritarak bindim. O da arabaya binince birbirimizi opme firsati bulduk. Mert arabayi calistirdi ve hizli bir sekilde surmeye basladi. Bu cocugun arabasina ne zaman binsem kendimi lunaparktaymisim gibi hissediyorum. Deli gibi kullaniyo. Neyse hic konusmadan 10 dakika icinde alisveris merkezinde olduk. Konusmamamizin sebebide Mert araba kullanirken konusmaktan nefret eder. Bende etrafi seyrederim.

Mert "Once magazalara bakalim sonra bir seyler iceriz" dedi. Bende basimla onaylayip koluna girdim.

Bi magazaya girdik aslinda pek hosuma gitmesede Mert elime kirmizi uzun bir elbise tutusturdu. Kabine girip denedim aynaya baktigimda gercektende hic yakismamisti. Kabinden cikip Mert'e gosterdim o da begenmedi. Hemen uzerimi degistirip baska bir magazaya girdik. Burda da bir iki elbise denedim ama hosuma gitmedi. 3. Bir magazaya girdigimizde Mert zoruyla tam 4 elbise denedim. Ama hic birini begenmemistim. Mert siyah elbiseyi almam icin tutturdu ama hic icimden gelmedi. Bu magazadanda ciktik. Starbucksa gidip birer kahve ictik ve konusmaya basladik. "Gunlerdir magaza magaza dolaniyorum ama hala bi elbise bulamadim ya cok zevksizim ya da begendiklerim yakismiyo" mert hemen sozumu bolup "sana yakismayacak hic bi elbise yapilmadi" diyerek guldu. Bu cocuk cok iyi moral veriyo ya yerim. Neyse kahvelerimizi bitirip tam alisveris merkezinden cikiyorduk ki vitrinde o muhtesem elbiseyi gordum. Hemen Mertin elini kavrayip magazaya soktum ve elbiseyi denedim. Cidden cok yakismisti. Saks mavisi straplez bedenimi saran super bir mini elbiseydi. Hemen Mert'e gosterdim. O da bayildi. Elbiseyi alip alisveris merkezinden ciktik. Mert ne kadar bir seyler yapalim diye israr ettiyse de cok yorgun oldugumu soyleyip eve biraktirdim.

Eve girer girmez kendimi yataga attim. Telefonu elime alip Yagmur'u aradim. Ama acan olmadi. Buyuk bir ihtimalle Kaan'la birlikteydiler. Acikcasi onlari cok kiskaniyorum. 3 senedir birlikteler ve hic ayrilmadilar. Birbirlerine cok asiklar. Oysa ben Mert'e asik bile degilim. Sevmiyorum hatta hoslanmiyorum bile. Mert'in ailesiyle bizimkiler cok samimi oldugu icin bizi tanistirdilar. Ve bizi birbirimize uygun gorduler. Yaklasik 1 senedir cikiyoruz. Nasil cikmaksa artik. "Masal hadi yemek hazir" diye bagiran annemin sesiyle irkildim. Anne biraz rahat biraksan da halime uzulsem biraz. Kendi kendime acisam. Yavas yavas asagi indim ve masaya oturdum. Babam her zamanki gibi benimle konusmaya calisiyodu. Kendi kendine sakalar yapmaya basladi. Ama yuzune bile bakmadim. Aslinda babami severim ama hic konusasim gelmez. Hizli hizli yemegimi yiyip odama gectim. Telefonum her zamanki gibi sarjdaydi. Telefonu benden cok sarj aleti kullaniyo zaten. Telefonu aldim elime whatsapptan 2 konusma 5 mesaj vardi. 2 si Yagmur'dandi. Kaan'la oldugunu telefonu acamadigini soylemis. Bi insan nasilsin flan diyede yazardi. 3 mesaj da Mert'dendi. 21.00 Askim 21.14 Hayatim 21.30 da nerdesiin sendi. Bende hemen "evdeyim yemek yemeye indim telefonum sarjdaydi" yazdim. Daha ekran kapanmadan "tamam hayatim" diye mesaj geldi. "Cok yorgunum uyuycam" yazdim. Aslinda hic de uyumaya niyetim yoktu. "IYI GECELER HERSEYIM ♡♡" diye cevap verdi. Ayip olmasin diye whatsapptan ciktim. Zaten whatsappta yaptigim tek sey durumlari okuyup profillere bakmakti. Biraz facede birazda tumblr da takildim. Instagramda yakisikli cocuklarin fotograflarini begendim. Ve simdi gercekten uykum gelmisti. Telefonu kapayip yastigin altina koydum ve hayallere daldim.

Tatil AskiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin