3 gundur teyzemlerdeyim ve hic olmadigim kadar mutluyum. Daha onceden neden buraya gelmeyi akil edemedim ki ? Tabikide okul engeldi. Burda teyzem bana hic karismiyo. Ayrica evi denize cok yakin oldugu icin gunde en az 3 4 kez sahile iniyorum ve nefes aldigimi gerkcekten hissediyorum.
Bu arada yarin aksam Yagmur burda. Cok zor olsada ikna ettim. Yine kopamadik birbirimizden. 4 gundur ayriyiz nasil ozledim nasil. Bize ayrilik yaramiyo. Biz burdan biletini aldik onada cantasini hazirlayip gelmek kaldi.
Dun aksam Hazal abla ve Ruzgar bizdeydi. Aksam yemegini birlikte yedik. Ruzgar gercekten cok kibar bi cocuk. Ona baktigimda gozlerinin ici parliyo. Itiraf etmeliyim ki Ruzgar'dan cok hoslandim. Birlikte zaman gecirebilmek icin herseyi yaparim. Ondan bi soz aldim. Teyzem iste oldugu icin cok sıkildigimi ve beni gezdirmesini rica ettim o da hemen kabul etti.
Yaklasik 1 saat sonra beni cagirir heralde diye dusunerek sacimi ve makyajimi tamamladim. Uzerime beyaz mini elbisemi giydim. Cok tatli olmustum. Iceri gecip televizyon izlemeye koyulmustum ki kapi caldi. Kapiyi actigimda Ruzgar'in o icten gulusu beni benden aldi. "Hazirsan cikalim" dedi gulusunu bozmadan. Anahtari kapidan cekip ciktim.
Ruzgarla yurumek cok iyiydi ama bi turlu konusamiyodum. Ya yanlis bisey dersem die dusunurken Ruzgar "E nasilsin Izmir hosuna gitti mi ?"diye sordu." Hic olmadigim kadar iyiyim. Buranin havasi bile yaradi. Ama daha sadece sahile gidebildim onun disinda hep evdeyim" diyerek cevap verdim." O zaman bugun biraz eglenelim" diyerek guldu. "Nasil eglencekmisiz acaba?"diye sordum. "Gidince goruceksin zaten" diyip yurumeye devam etti. Hic bisey diyemedim. Yuzunden gulumsemesi hic eksik olmuyodu. Ara ara ona bakip bende gulumsuyodum. Biraz yurudukten sonra bi lunaparkin onunde durduk. "Nereye geldigimizi gordun mu?"diye sordu. "Eglence anlayisina bayildim. Ilk carpisan arabaya biniyoruz o zaman" dedim. Ruzgar biletlerimizi aldi ve carpisan arabalara yoneldik. Gulumseyerek "Birlikte binelim" dedi. Bende zaten dunden raziydim. Basimla onayladim. Binince biraz sıkistik ama gercekten cok eglendik. En cok bizim kahkalarimiz duyuluyodu. 2 tur carpisan arabalara. bindikten sonra biraz eksin olsun diye ADRENALINE bindik. Baya korkarak binmistim. Ben bagirdikca Ruzgar bana bakip guluyodu. Korkudan Ruzgarin kolunu oyle bi sıktim ki kolu morardi. Utanarak ozur diledim. Bize birer dondurma aldi ve bi banka oturduk. Cok egleniyodum ama midem buna izin vermiyodu. Berbat bi mide bulantisi geciriyodum. Ruzgar'a midemin kotu oldugunu ve eve gitmemiz gerektigini soyledim. Ev yakin oldugu halde hemen bi taksi cagirdi.
Kapiya geldigimizde Ruzgar 8 de hazir olmami bi plani oldugunu soyledi. Gulumseyerek kapiyi kapattim. Gercekten Ruzgar'la cok eglenmistim ve eglencemiz daha bitmemisti.
Mutfaga gecip kucuk bi sandvic hazirladiktan sonra film izlemeye karar verdim. Tabikide yine ask filmi izliycektim. Biraz dusundukten sonra 50 ILK OPUCUGU actim. Mukemmel bi filmdi. Gercekten delicesine seven insanlar var demek ki diye dusundum. Tabi hic bi zaman bize denk gelmez ayri bi sey.
Daha 8e cok vardi ve zaman gecmek bilmiyodu. Telefonu elime aldigim gibi Yagmur'u aradim. "Canim cantami hazirliyorum gece ararim" diyip kapatti. Of Yagmur sana gece degil simdi ihtiyacim vardi ya. Selim Gulgoren'den ASIKLAR SEHRI'ni acip telefonu koydum. Ruzgar'i dusunerek siritip durdum. Sonra bitti ve telefon calmaya basladi. Yagmur'un aradigini dusunerek sevinmistim ki annem ariyodu. Telefonu actim. Biraz konustuktan sonra "Tamam anne kendime dikkat ederim merak etme" diye kapadim. Yarim saate yakin bos bos yattiktan sonra teyzem geldi. Yemeklerimizi yiyip 8'de Ruzgar'la disari cikicagimizi soyledim. Gulerek "Iyi anlastiniz demek ki bende oyle tahmin etmistim"dedi. Utanarak "Teyze sadece arkdasiz" dedim. "Hadi oyle olsun" diyerek masayi toplamaya basladi. Ona yardim edip odama gectim. Hazirlandim ve Ruzgar'i beklemeye basladim.
15 dakikaya yakin bi sure bekledikten sonra kapi caldi. Teyzeme ben cikiyorum diyerek kapiya yoneldim. Kapiyi actigimda yine o mukemmel gulusuyle kendimi kaybettim. Gamzelerinde kaybolabilirdim. Ben oyle dikilirken "Kapida mi bekliycez ?"diye sordu. "Kusura bakma dalmisim" diyerek kapiyi arkamdan kapattim. Asagi indigimizde onumuzdeki arabaya dogru yoneldi ve on kapiyi benim icin acti. Demek ki arabasi vardi. Ben koltuga yerlestikten sonra o da kapiyi acip bindi ve arabayi calistirdi. Bana donup "Malesef araba benim degil, teyzemin. Ama genelde teyzemden cok ben kullanirim" diyerek gulumsemeye devam etti. Ama boyle gulme ne olursun cok tatli oluyosun. Pek konusamadan 10 dakika kadarlik bi yol gittik ve arabayi sahile yakin bir yere park ettik.
Kucuk bir bar tarzi bi yere girdik ama normal bar gibi degildi. Daha cok aile yeriydi ama her cesit alkol bulundugu belliydi. Ickilerin oldugu tezgaha gecip kibar bi sekilde ne icmek istegimi sordu. Pek alkol almadigimi soyleyip 1 bira alabilecegimi soyledim. Barmene egilip" 2 bira alabilir miyiz?" dedi. Biralari alip "Deniz kenarinda mi yoksa burda mi icmek istersin?"diye sordu. Deniz kenarinin daha iyi olacagini belirttim ve yurumeye basladik. Sahilde 2 3 tane genc toplulugu vardi. Bi grup klasik olarak atesin etrafina toplanmis gitar calip sarki soyluyodu. Diger bi grup ise yasca daha kucuklerdi ve ellerinde bi siseyle sise cevirmece oynuyodu. Onlari gecip bombos olan sahilde cok az yuruyup oldugumuz yere oturduk.
Bi 5 dakika kadar hic konusmadan biralarimizi yudumladik. Sessizligimizi Ruzgar bozdu. "Buraya siradan bi tatil icin mi yoksa baska bi sebepten dolayi mi geldin?"diye sordu. "Hem siradan bi tatil, hem de kafa dinlemek icin en uygun yer burasiydi. Uzun zamandir kendimi bu kadar huzurlu hissetmemistim. Gercekten benim icin cok iyi oldu."diyip gulumsedim. "Acikcasi Gozde ablanin bi yegeni oldugunu bilmiyodum. Ozellikle gulusu bu kadar icten bi yegeni oldugunu bilmiyodum. Keske daha onceden tanisma firsatimiz olmus olsaydi."dedi. Gulusum gercekten icten miydi ? Aslinda hep zoraki gulumserdim ama burda gecen zamanimda her tarafa gulucukler sactim. Gercekten gulmeyi ozlemistim. "Daha once buraya hic gelmemistim. Aslinda teyzemlede yillardir gorusmedim. Bi anda kafam esti ve kendimi burda buldum. Bende daha onceden senle tanismayi cok isterdim. "dedim. Biraz siradan konulardan ve okuldan konustuk. Ruzgar'da bu sene mezun olmustu. O da hangi universiteye gidecegini tam kararlastirmamisti. Sohbet ozel hayatimiza geldi. "Ee sevgilin var mi bakalim erkek isleri nasil" diye sordu. Gulerek "Sevgili ve ben cok ayri kavramlar bu ara. Sevmedigim biri tarafindan aldatildim ve artik sevmeden asla birlikte olmayi dusunmuyorum. Sende kiz isleri nasil ?"diye sordum. "Uzun zamandir hayatimda kimse yok. Bende senin gibi gercekten sevmeden biriyle birlikte olmayi dusunmuyorum."diye yanit verdi. Sevgilisi yoktu yasasiiin. Birbirimize bakip gulumsedik. Saate baktigimda 12 ye geliyodu ve artik kalkmamiz gerektigini teyzemin merak edebilecegini soyledim. Ilk once kendi kalkti sonra elini uzatarak beni kaldirdi ve arabaya yoneldik. Arabayi ne cok hizli ne cok yavas kullaniyodu. Tam kararindaydi. Genelde kirmizi isiklara yakalansakta cok kisa bir surede eve vardik. Asansoru beklemeyip merdivenlerden ciktik. Tam kapiya gelmistik ki telefonumu elimden alip kendi numarasani tuslayip mesaj atti. "Bu benim numaram. Gece mesajlasiriz belki" dedi ve gulumsedi. Iyi geceler diyip arkami dondum ve kapiyi actim. Iceri girdigimde tum isiklar kapaliydi. Belli ki teyzem uyumustu. Odama gecip uzerimi degistirdim ve kendimi yataga attim. Bugunu en ince ayrintisina kadar dusundum. Tam gozlerimi kapamistim ki mesaj geldi. Telefonun ekranina baktigimda RUZGAR adini gordum ve hemen mesaji actim. "BUGUN BEN SENI EGLENDIRMELIYDIM FAKAT TAM TERSI OLDU. SEN BENI EGLENDIRDIN. TESEKKUR EDERIM SAYENDE COK GUZEL BI GUN GECIRDIM. IYI GECELER..." yazmisti. "BEN NE YAPTIM SANKI. UZUN ZAMANDIR BU KADAR EGLENDIGIMI HATIRLAMIYORUM. YANINDAYKEN GERCEKTEN MUTLUYDUM. HER SEY ICIN SAOL. IYI GECELER" diye cevapladim. Fark ettimde gercektende Ruzgar'layken gercekten mutluydum. Belkide mutlulukla tanismistim diye dusunerek telefonu yastigimin altina koyup uykuya daldim.
Ruzgar
Bugun gercekten Masal'la harika bi gun gecirdim. Lunaparkta midesi eglencemizi biraz bozdu ama aksam icinde soz aldim. Birlikte her zaman gittigim mini bara gittik. Daha once buraya hep tek basima gelirdim. Ilk defa biriyle gidisimdi. Pek alkol kullanmamasida hosuma gitmisti sonucta bi kizdi ve bazi seylere dikkat etmesi gerekirdi. Biralarimizi alip sahile oturdugumuzda biraz normal konular uzerinden konustuktan sonra sevgilisi olup olmadigini sordum. Olmadigini soylediginde icime bi rahatlik geldi. Sevgilisi yoktu bu harikaydi. Cok icten bi gulusu vardi ve o guldukce kalbimde degisiklikler oldugunu fark ettim. Masal'in yaninda mutluydum, keyifliydim ve herseyi unutmustum. Ailemle aramdaki gerginligi bile unutturmustu bana. Cok gecmeden oturdugumuz yerden kalktik. Tam kapinin onundeyken elinden telefonunu alip kendi numarami tuslayip mesaj attim. "Bu benim numaram. Gece mesajlasiriz belki" diyip gulumsedim. "Iyi geceler" diyip kapiyi acti ve iceri girdi. Bende hizlica kapiyi acip iceri girdim. Teyzem uyumustu. Ses cikarmadan odama gecip uzerimi degistirdim ve telefonu elime alip Masal'a "BUGUN BEN SENI EGLENDIRMELIYDIM FAKAT TAM TERSI OLDU. SEN BENI EGLENDIRDIN. TESEKKUR EDERIM SAYENDE COK GUZEL BI GUN GECIRDIM. IYI GECELER..." diye mesaj attim. Saniyeler icinde "BEN NE YAPTIM SANKI. UZUN ZAMANDIR BU KADAR EGLENDIGIMI HATIRLAMIYORUM. YANINDAYKEN GERCEKTEN MUTLUYDUM. HER SEY ICIN SAOL. IYI GECELER" cevabini aldim. Belliki o da benim yanimda mutluydu. Belkide aramizda biseyler olabilirdi ama suanlik degil. Suan duygularimi belli edersem belki onu kaybedebilirim ve o zaman hersey baslamadan biter. Bunu goze alamam diye dusundum. Telefonu sarja takip uyumaya koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatil Aski
Romancetesaduf mu kader mi ? bizi karsilastiran neydi ? kim bilebilir ki bir tatille hayatin degisecegini.