"Merhaba Bay Lee! Rahatsız etmiyorum umarım." diyerek söze başlamıştı. Konuşma sırasında Suho'nun da burada kalması için içten içe dua ediyordu. Onun yanında belki Bay Lee bu yarışmaya katılmalarını kabul ederdi. Etmese bile Suho ona kabul ettirebilirdi. Her yıl yarışma başvuruları açıldığı gibi katılmak isteyen hayranlar kendisini ve çalışanlarını gerek sosyal medya yoluyla gerek telefonlarla oldukça yorabiliyordu. Exo fandomunun şakası yoktu. Bu yüzden hem bu durumu halletmek hemde her geldiğinde olumsuz cevapla göndermek zorunda kaldığı çocukları mutlu etmek adına bu işi artık halletmek istiyordu.
Bay Lee "Tabii ki Bay Park buyurun. Ne hakkında konuşacaktınız?" Bay Park içeri doğru geçti ve Suho'nun karşısındaki koltuğa oturdu. Bay Lee, Bay Park'ın biraz endişeli olduğunu gördüğünde hemen söze girdi. "Bay Park eğer yalnız konuşmak istiyorsanız sorun olmaz." Bay Park ise "Hayır Hayır! Hatta Suho Bey'in buradan olması daha iyi çünkü bu onu da yakından ilgilendiren bir konu." Bay Park'ın böyle konuşması Suho'yu da meraklandırmıştı.
Suho'nun meraklı bakışlarına maruz kalarak konuşmaya başladı. "Exo-L olan bir grup genç geldi efendim. Ve yakında başlayacak olan 'Hayranların Savaşı' yarışmasına katılmak istiyorlar. Ama biliyorsunuz ki sizden ve Exo üyelerinden izin almalılar."
Bay Park gerilmişti çünkü Bay Lee'nin yüz ifadesi yarışma lafını duyar duymaz sinirli bir hal almıştı. Bay Lee tam konuşmaya girecekken Suho atıldı ortaya. "Eee madem bu kadar istiyorlar katılsınlar! Hem bizim içinde farklı bir deneyim olur." mutlu olmuştu.
Aslında zaten biliyordu katılmak istediklerini. Her yarışma zamanı bu olay Kore'de gündem olurdu ama Sm şu ana kadar hiç izin vermemişti.
Suho'nun bu söylemleri üzerine Bay Lee biraz daha gerildi. "Hayır sizi böyle boş yarışmalara gönderip, vaktinizi boşa harcattıramam. Gerek yok! Her sene aynı şey. Ne zaman vazgeçecekler bu yarışma sevdasından gerçekten merak ediyorum." Bay Lee'nin ses tonu hiç hoş değildi.
Bay Park şu anda umudu kesmişti. Suho rahatsızlık duyarak konuşmaya devam etti. "Niye boş olsun ki? O yarışma senelerdir yapılıyor. Ayrıca vaktimizin çok dolu olduğunu sanmıyorum! Bence katılmalıyız. Hayranlarımız çok istiyorsa, onların bu isteğini geri çevirmemeliyiz. Bay Park bence onlara katılabileceklerini haber verin."
Bay Park, Suho'nun bu söylemleri üzerine yüzüne bir gülümseme oturtmuştu. Suho da kendinden emin bir ifade takınmıştı. Ta ki Bay Lee konuşana kadar. "Hayır! Bu yarışmaya katılmayacaklar. Bay Park onlara binadan ayrılmalarını, gruplarını düşünmelerini ve mümkünse bir daha bizi böyle saçma şeyler için meşgul etmemelerini söyleyin!"
Bay Lee'nin bu keskin tavrı üzerine Suho bir şeyler söylemek için hazırlanıyordu ki Bay Lee Suho konuşamadan onu susturdu. "Hayır dedim. Ve bu kararımda oldukça eminim Suho. Şimdi ikiniz de çıkabilirsiniz!"
Suho ve Bay Park ayaklanıp kapıdan çıktılar. Suho, Bay Parka döndü ve "Bay Park lütfen onlara çok olumsuz bir şey söylemeyin. Ben bu akşam yurda gidince üyelerimle konuşacağım. Bay Lee'nin izin vermesini sağlayacağım. Onların şu an olumsuz sonucu duyup üzülmesini istemiyorum."
Yürürken bir yandan da konuşmaya devam ettiler. "Onlara Bay Lee'nin bunu düşüneceğini ve üyelerle konuştuktan sonra bir karara bağlayacağını söyleyeceğim." diyerek Suho'yu onayladı Bay Park. "Ben odama geçip çocuklara haberi vereyim. Siz de kendinize iyi bakın görüşmek üzere Suho Bey."
Bay Park bu haberi çocuklara vermek için sabırsızdı. Çünkü 7 senedir ilk defa hem en negatif hem de en pozitif tepkiyi almışlardı. Ama çocukların negatifi bilmesine şu an için gerek yoktu. "İyi Günler Bay Park siz de kendinize dikkat edin. Görüşmek üzere." dedi ve Bay Park'ın yanından ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eridanus
FanfictionAhn Yeon Suk: "Bayanlar ve Baylar 10. Yılını dolduran ve tüm dünyada reytinglerde hep üst sıralarda olan, hem eğlendiren, hem güldüren, hem de bir o kadar hırs dolu olan yarışmamız 'Hayranların Savaşına' hepiniz hoş geldiniz!." K-pop sektörünün pres...