Üyeler yurttan büyük bir sıkıntıyla çıktılar çünkü ne ile karşılaşacaklarını az çok biliyorlardı. Şirketin önüne gelene kadar kimse konuşmadı. Hepsi nasıl kabul ettirebiliriz diye düşünüyorlardı. Üyeler şirketin kapısından girdiler ve danışmaya doğru yürüdüler. Sekreter üyeleri görünce ayağa kalktı ve onları selamladı. Üyelerde sekreteri selamlamışlardı ve Suho fazla oyalanmadan konuşmaya başladı. "Biz Bay Park'la görüşmek istiyoruz." demesi üzerine sekreter onaylayarak telefonu eline aldı ve Bay Park'ın numarasını çevirdi. Geçen 4-5 saniyenin sonunda kadın konuşmaya başladı. "Bay Park Exo üyeleri sizinle görüşmek istiyorlar... peki efendim... iyi günler..." konuşması bitince telefonu kapattı ve üyelere döndü. "Bay Park sizleri odasında bekliyor efendim. İyi günler dilerim." diyerek eğildi. "Teşekkürler. Kolay gelsin." derken Suho üyeler heyecanlı bir şekilde selam vererek asansörün yolunu tutmuşlardı bile.
Bay Park'ın kapısının önüne geldiklerinde ve Sehun kapıyı tıklatıp içeriden cevap gelmesini bekledi. Bay Park'ın izi veren kalın ama tatlı sesini duyduğu anda kapıyı açarak içeri gidiler. "Merhaba Bay Park nasılsınız?" dedi Chanyeol aynı zamanda koltuğa otururken. "İyiyim çocuklar siz nasılsınız? Yarışma için geldiğinizi düşünüyorum." dedi ve meraklı gözlerini çocukların üzerinde gezdirdi.
"Evet Bay Park yarışma için geldik. Ben üyelerimle konuştum ve yarışmaya katılmak istiyoruz. Ama nasıl kabul ettireceğimiz hakkında hiçbir fikrimiz yok." Suho endişeli bir tavırla konuştu. "Bu yüzden ilk sizinle görüşmek istedik." Belki bir fikir verebilir umuduyla dolu olan gözlerini Bay Park'ın üzerine dikti Baekhyun.
Bay Park derin bir nefes verdikten sonra "Üzgünüm çocuklar. Bunu nasıl yapacaksınız gerçekten bir fikrim yok. Keşke olsa..." birkaç saniye bekledi ve konuşmaya devam etti "İyi bir konuşma yapmalısınız. Ve benim düşüncem eğer kabul etmezse bunu herkese duyurun. Ona değil hayranlara katılmak istediğinizi belli edin. Eğer gündem olursa buna programın sahipleri de kayıtsız kalmayacak ve şirkete baskı yapacaklardır. Sonuçta onlarda reyting peşindeler. Sizin programa katılmanız demek yüksek reyting demek." diyerek bitirdi konuşmasını.
Üyeler hak vermişlerdi çünkü program yapımcıları büyük bir kitleye ulaşmak isteyecekti ve o kitle Exo sayesinde sağlanabilirdi. Bu durumda şirket ne kadar diretse de bir yerde izin vermek zorunda kalacaktı. Çocukların suskunluğunu ve gerginliğini gören Bay Park onları motive edercesine bir sesle "Hadi hadi vakit kaybetmeden konuşun! Her şeyi başardınız. Bunu da başarırsınız." dedi gülümseyerek (Bay Park gizli bir Exo-L :D) " Hadi gidelim ve konuşalım!" diyerek ayaklandı Chen ve yanında oturan Sehun'un da kolundan tutup kaldırdı. Aynı zamanda "Çok teşekkür ederiz Bay Park umarım kabul ettirebiliriz." dedi ve yüksek bir enerjiyle kapıya doğru yürümeye başladı. Ardından tüm üyeler teşekkür etti ve başkanın odasına doğru yürümeye başladılar.
Suho derin bir nefes alarak kapıyı çaldı ve içeriden gelecek izni bekledi. Bu sırada başkan kapının çalmasıyla şaşırdı ve merakla "İçeri gelin!" dedi. Suho kapıyı açtı ve onun ardından da tüm üyeler içeri geçti. "Hangi rüzgar attı sizi buraya? Geleceğinizi daha önceden haber de vermediniz." Başkan şaşırmıştı ardında eliyle koltukları gösterdi.
Üyeler koltuklara yerleştikten sonra "Merhaba başkanım biz sizinle bir konu hakkında konuşmaya geldik. Üzgünüm biraz ani oldu ama..." diyerek söze başladı Suho ve başkandan gelecek cevabı bekledi. "Buyrun çocuklar sizi dinliyorum." Başkan sert bir insandı, kararlarından kolayca dönmezdi ama üyelerin tek umudu bu sefer olayların farklı yönde sonuçlanmasıydı.
"Başkanım biz aramızda geçen gün Bay Park'ın size bahsettiği konu hakkında konuştuk." derken başkanın oturuşu dikleşti ve "Yarışamadan mı bahsediyorsunuz?" diye sordu. "Evet yarışmadan bahsediyoruz." Kısa konuşmalar ve kaçak bakışların hakim olduğu bir kaç dakika geçti. "Ne olmuş o yarışmaya. Sizi ilgilendiren bir konu değil ki bu." Başkan önündeki laptopın ekranını kapattı ve konuşanının devamı için meraklı gözlerle üyeleri incelemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eridanus
FanfictionAhn Yeon Suk: "Bayanlar ve Baylar 10. Yılını dolduran ve tüm dünyada reytinglerde hep üst sıralarda olan, hem eğlendiren, hem güldüren, hem de bir o kadar hırs dolu olan yarışmamız 'Hayranların Savaşına' hepiniz hoş geldiniz!." K-pop sektörünün pres...