Na wstępie przepraszam wszytskich fanów Teamu X.
Miałam tu napisać co o nich sądzę, ale stwierdziłam, że wyszedłby z tego niezły esej, a nie chcę was zanudzać.
W sumie możecie napisać co o nich sądzicie, poczytam z chęcią.
Znaczy to chyba łatwo zauważyć, że ktoś po prostu siedzi i zawsze mnie śmieszy jak w opowiadaniach zadają takie pytania, nie wiem czemu ok.
Miało być lepiej, ale jak to bywa w Teamie?¿ - nie wiem jak to się odmienia - zawsze musi się coś zjebać, a potem trzeba to naprawiać Kenią, czy fake hotelami i tak dalej, chyba łapiecie.
Ale spokojnie, nie musisz wykrzykiwać, że się całowali, opanuj hormony choć na dwie minuty, pliz, będziemy wszyscy zdrowsi.
NIE UŻYWACIE WYKRZYKNIKÓW I CAPSLOCKA, BO JA CZYTAJĄC TO KRZYCZE W MYŚLACH!!!
Tak by the way, kto tak uczył kiedykolwiek kogoś zapisu dialogu? Bo robi to wiele osób w ten sposób i jak na to patrzę to mam laga.
Chociaż szybko wyciągnęłaś wnioski.
Teoretycznie przy pocaunku to osoby muszą się dotykać, ale ja nie jestem zbyt doświadczona w tej dziedzinie, dlatego się nie wypowiadam.
Już wiecie, czemu mam "samotny" w nicku.I wyszedł.
Tam powinien być taki dopisek.
A dobra, jest dalej, nieważne.
Tak, bo pocałunek to jest coś, czego nie można robić przed ślubem, a jak to zrobisz to wiesz - 25 lat odsiatki.
Dziękuję za uwagę wszytskim, miłego wieczoru.
CZYTASZ
Sekcja Cringu 2
Teen Fictionokay, a więc wycinki z opowiadań i znakomitych dzieł na wattpadzie, zapraszam na ostrą zabawę książka powstała w celach humorystycznych! dystans proszę, nie zamykajmy się na świat