Ogólnie streszcze wam trochę początek, bo jest praktycznie pov każdego że sławnego "Teamu X" i każdego wypowiedź zaczyna się słowami "Przyjechała Julka", także oszczędzę wam tego. Przy okazji przepraszam wszystkich fanów Teamu X za ten rozdział.
Jak piszesz Julcia, do laski której nie znasz to trochę przerażające. Nie, serio, oni się poznają za jakieś pięć minut w tej książce, także możemy go już posadzić po mału za pedofilię, chociaż jej się to będzie podobać, więc w sumie nie dojdzie do gwałtu, chyba.
Jak szesnaście lat to już na legalu, chociaż i na to znajdzie się jakiś paragraf.
5 lat to nie tam dużo, chociaż w tym wieku to jednak jest trochę przepaść, ale wracając, patrząc na pary psycho couple ten wiek, a raczj różnica wieku jest naprawdę ok.
Okey, ja wam przeszkodze. I co teraz?
Kocham tak zapisane dialogi, naprawdę. To taki stan umysłu trochę. Kto uczył tych ludzi?
Ejejej, spokojnie miały być z tego dzieci, a ty to zjebałaś w pięć sekund.
Mogłaś się zamknąć, a teraz żałujesz. Ah te problemy miłosne. Jak dobrze, że ich nie mam.
Spoko, wybaczam ci.
I teraz popadnie w depresję i się później potnie i Kacper ją odratuje, a ona powie, że go kocha, a potem się zaczną gwałcić 40 centymetrowym kijem Harrego Stylesa.
Kurtyna.
CZYTASZ
Sekcja Cringu 2
Novela Juvenilokay, a więc wycinki z opowiadań i znakomitych dzieł na wattpadzie, zapraszam na ostrą zabawę książka powstała w celach humorystycznych! dystans proszę, nie zamykajmy się na świat