Zaczynamy nową serię pod tytułem "Odmęty mojej galerii". Powiem wam tak, krótkie pierdolenie na początek - materiału mam by skończyć tą część i zacząć kolejną, więc jak chcecie 3 część to zostawcie tu komentarz, natomiast zła wiadomość jest taka, że nie znam tytułów, więc jak ktoś będzie wiedział to proszę piszcie.
Zaczynamy!
Popcorn na dobre show: 🍿, ewentualnie pizza, bo ostatnio widziałam komentarz, że ktoś nie lubi popcornu - 🍕.
Wsadziła jej dildo tak, że przeszło jej do gardła? Interesujące... Czy to ten słynny chuj Harrego Stylesa?
Chwilę, to nie był gwałt?
Nie chcesz być zgwałcona/y? Zgwałcił jako pierwszy/a! Protip na całe życie.
Umyli ci mordę czy dildo? Czy oni? Seks w szpitalu? O Jezusie...
Sen to dobra alternatywa po gwałcie, seksie grupowym i wyciągnięciu dilda z całego ciała.
Miłej nocki.
Ogłoszenie parafialne.
Igor_poleca_Tymbarka zaczęła pisać nowa książkę, zaczyna się ciekawie, uwierzcie, piszę o wiele lepiej ode mnie i będziecie mieli oderwanie od chujowych książek na platformie jaką jest Wattpad. Brakuje teraz młodych, dobrze piszących autorów, co myślę, że przydałoby się zmienić, a dzięki tej książce, będziecie mieli lekturkę na wieczór. Próbowałam kilka razy stworzyć książkę taką wiecie, normalniejszą, ale nie jest to na moje możliwości, dlatego też mocno kibicuje Tymbarkowi, bo chociaż jej się coś uda osiągnąć. Warto przeczytać, nie pożałujecie.
link dla leniwych - https://my.w.tt/8Ff1sKdd75
CZYTASZ
Sekcja Cringu 2
Teen Fictionokay, a więc wycinki z opowiadań i znakomitych dzieł na wattpadzie, zapraszam na ostrą zabawę książka powstała w celach humorystycznych! dystans proszę, nie zamykajmy się na świat