Charlie szemszöge:
Itt vagyok a szobámban. Azóta nem jöttem ki, amióta beégtem Alastor előtt. Persze csak azért, mert annyira feldühített, hogy nem bírnék senkivel se kedves lenni. Már itt lehetek egy hete is. Hirtelen kopognak, nagyon nincs kedvem senkivel sem beszélni, de ha nem engedem be, akkor meg bunkó vagyok. Sóhajtok.
-Gyere!-mondom könnyed hangon. Benyit az illető. Mint kiderült Vegie.-Szia.
-Szia. Minden rendben? Már itt vagy egy hete.
-Igen minden rendben, csak tudod pihenek.-szerencse, hogy már nem vagyok teljes démoni alakomban.
-Charlie, tudod, hogy bennem megbízhatsz! Bántott? Mit csinált az a vigyorgó faszláda?!
-Semmit. Nem kell agódnod Vegie meg tudom magam védeni, de nem volt semmi tényleg csak nyugalomra van szükségem.-nyugtatgattam. Csak menjen már ki.
-Nem addig nem megyek ki amíg el nem mondod, hogy mi történt!-emelte fel a hangját. Most nem sok választ el attól hogy kinyírjam, semmi köze hozzá.
-De, ki fogsz menni!! Most!!- láthatóan megszeppent. Úgy kell neki azért velem sem lehet mindent.
-Rendben, de kifogom deríteni, hogy mi történt veled, mert te nem ilyen vagy.-ó dehogy nem, sőt!- szia!-kiment végre nehéz volt vissza fognom magam.
Elkezdtem átalakulni démoni alakomba és nem tudtam visszafogni magam, mert felborult az a törékeny egyensúly amit nagy nehezen tartottam fenn. A szarvaim kinőttek, a szemem vér vörös lett és tűz vett körül, mindent megperzselt körülöttem. Most még cserélhetem is le azt a rózsaszín vattacukrot.
Alastor szemszöge:
A hercegnő már egy hete nem jött le a szobájából, gondolom megviselte az akkor történtek. Gondolom sokatokban megfogalmazódott a kérdés, miszerint miért akarom Charlotte szívét meghódítani. Természetesen nem vagyok belé szerelmes. Csak egy kis szórakozás, mivel a hotel nem nagyon űzi el az unalmam, ezért kell valami másik szórakozás és mivel a drága Charlotte nem az akinek mutatja magát, ezért mi lenne nagyobb szórakozás mint felfedezni az édes hercegnő mocskos kis titkát. Természetesen az is csábító, hogy a hajdani Esthajnalcsillagot feldühíthetem. Az elmélkedésemből a bárpultnál drága Vagatha szakított ki aki nagy robajjal csörtetett le a lépcsőn egyenesen felém.
Remélem tetszik ha igen jelezétek komment/csillag képében. Kövi rész lesz és jön. Bocsánat a nagy kimaradásért sok minden közbe jött, de létezem, vagyok és lesz folytatás és nagyon örülök hogy ennyien szeretnétek hogy folytassam.
ESTÁS LEYENDO
Hazbin Hotel Fanfic (A Cím még Változik) SZÜNETEL KB. JÚNIUS KÖZEPÉIG
FanficHazbin Hotel fanfic elég kevés, úgyhogy úgy döntöttem én is boldogítom kicsit a Hazbin Hotel fanokat. Ez nem igazán egy szerelmes story, de ki tudja mi sül ki belőle. Felnőtt tartalom nem hiszem hogy lesz benne, leginkább azért mert nem vagyok az. ...