Prolouge

77 2 1
                                    


Güneş ışınlarının gözlerimi okşaması açmıştım gözlerimi ve derin bir nefes alıp doğrulmuştum yataktan. Ellerime bakmaya başladım. Dikenli kelepçeler bileklerimi sarıyordu. Derin bir nefes alıp onlara bakmamaya özen gösterdim. Dışarı çıktım ve temiz havayı ciğerlerime doldurup yürümeye başladım. Her yer yemyeşil ve güzeldi. Ağaçlar, çiçekler,kuşlar ve hayvanlar.  Ama insanlar, dış görünüşü güzel olup kalpleri çirkin olan birer yaratıktan farklı değildi. Evimin, küçük ve tatlı bir kulübeydi, önündeki çimenlere oturmuş kahvaltı yapmadan gökyüzüne bakarak düşünürken sesler duymam ile ayağa kalkıp koşarak eve girmiş ve kapıyı kilitledim. Bir sürü insan sesi geliyor ve içimi korku sarıyordu.

Yine mi bana zarar verecekler? Hayır, Tanrım lütfen beni koru. Kapıya yaslanmış ve yavaşça yere çökerken nefes alamıyordum. Kalbim hızlı bir tempo tutturmuş ve o tempoda atıyordu. Derin nefesler almaya çalışırken nefesim tıkanıyordu. Bağlı ellerime bakmaya başladım ve korkudan akan gözlerimi sildim. Korkuyorsun. Hayır korkmuyorum. Korkundan ağlıyorsun. Hayır. Onların gelme ihtimaline karşın kalbin bu kadar hızlı atıyor. Sus artık, seni dinlemeyeceğim. Yavaşça ayağa kalkıp pencereye doğru yürüdüm. Oturma odası olarak kullandığım yer küçük bir yerdi.

Pencereden bakmaya başladım. Ve dışarıda çimlere bırakılmış bir çocuk görmem ile yutkunmuştum. Masum bir şekilde etrafa bakılırken ben de ona bakıyordum pencere ardından ve beni görünce elini kaldırıp gülerek sallamaya başlayınca geri çekilip gözlerimi kapattım. Bu çocuk da benim yaşlarımdaydı. Peki burada benim , onlar tarafından lanetli olarak anılan benim , gibi birinin yanında ne işi vardı? Dışarıdan gelen ağlama sesi ile derin bir nefes alıp korkarak adımlarımı dış kapıya yönlendirdim.

Ellerim önümdeydi. Başka yerde de olamaz zaten. Kapıyı yavaşça açıp minik bedene baktım ve ona doğru yürümeye başladım. O da bana bakıyor ve gülümsüyordu. Kimse sana gülümsemez. Sen canavarsın. Çocuğun önünde durunca yere çöküp minik ellerimi ona uzattım. O ise bir ellerime bir bana bakıp kıkırdayarak ellerimi tutup sıkıca kavradı.

Yeni kitabım hayırlı olsun. Umarım beğenirsiniz.

~Sugar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ON ∞YOONKOOK∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin