Mark idő közben rengeteg minden fontos információt osztott meg. Beszámólt arról is, hogy milyen következményekkel járhat az egyesség. Persze Davidnek bele kell egyeznie, hiszen ha ezt a lehetőséget elhalasztja, ki tudja, hogy mikor lenne még egy olyan alkalmom, mint amikor egy gazdag cégvezető ráír egy szerény vállalkozóra egy e-mailben, hogy egyesíteni kéne a kettő céget.
Igazán különleges Mark személyisége. Olyan kifinomult. Teljes mértékben úriember. Ahogy artikulál, amilyen mondatokat használ. Páratlan.- Mark kérdezhetek tőled egy intimebb kérdést?
- Persze! Ne kímélj!
- Neked van feleséged? Esetleg, ha nincs szeretnél egyet?
- Tudod, én beérem azokkal a hölgyekkel is akikkel nem hosszabb a kapcsolatom, mint 2 hét. Számomra ez nem egy eszköz. Sokkal inkább a pénz. Az egyik régi barátom folyton ezt hajtogatta: "A jó barátság alapja a pontos elszámolás". Ezt mindig akkor mondta amikor bolta mentünk, és esetleg kisegítettük egymást, mert önzőségünk miatt mindig többet költöttünk a kelleténél.
- Értem. Folytatva szavaidat számomra is fontos, hogy az anyagiak rendezve legyenek. Már csak erkölcsi nézetből is, egyáltalán nem igazságos ha valaki elcsalja a pénzt a másiktól.David ekkor észrevette, hogy Mark egy papírt vesz elő a táskájából. Tollat is tett az asztalra.
- Tessék. Akkor új barátságunkat kezdhetnénk ezzel a szerződéssel is. Firkants gyorsan oda egy aláírást aztán majd tudunk elszámolásról beszélni.
- Mivan? Máris szerződés? Még szeretnék egy kicsit gondodni.
- Figyelj! Tudom, hogy elsőre ilyesztő egy gigacéggel szerződni, azonban én értek ehhez. Nem kell tartanod semmitől.Mark cseles mosolyt fakított, viszont mikor David a szemébe nézett, kicsit savanyú képet vágott.
- Tudnánk találkozni még később. Mondjuk úgy holnapután. Átgondolom ezt az egész egyezményt.
- Ahogy gondolod. Bízok benne, hogy jól fogsz dönteni.
- Köszönöm a lehetőséget, Mark! Mennem kell. Örülök, hogy megismerhettelek.
- Én is, barátom.Ezzel David hátat is fordított. Amikor Mark már nem látta, boldogan elmosolyodott, hogy a barátjának nevezte őt. Amit viszont David nem látott, már egy egészen más érzés megtestesítése volt. Mark úgy eltűnk, mint akit elvarázsoltak volna, mikor éppen egy rendőr volt a láthatáron.
A jó barátság alapja a pontos elszámolás: Soha ne légy önző, és ne akarj többet a másikénál! Az anyagi problámékat mindig meg kell beszélni egymással!
YOU ARE READING
Sikersztori: Út a sikerhez
General FictionA Sikersztori sorozat első tagja "Út a sikerhez" címmel fut, melynek története David Clarke üzletember sikeres útjáról szól. Eleinte egy cégvezető felkarolja és segít cége fejlesztésében, ám nem sikerül zökkenőmentesen. Davidnek bőségzavara lesz, re...