6. fejezet - Ha az élet citromot ad, csinálj belőle limonádét

8 3 0
                                    

Mark most érkezett meg Davidhez.

- Szervusz Mark! Üdvözöllek nálam.
- Micsoda szép kis lakásod van David! Én special az asztalra lennék kíváncsi, mert a telefonhívás alapján szükségünk lesz rá.
- Ezt nagyon jól gondolod. Szeretném aláírni az egyezményt.

David leült az asztalhoz egy tollal, amíg Mark elővette a papírokat.

- Rendben, akkor itt és itt kéne aláírni. Ez a példány az enyém, az a példány a tiéd, ez a kis egyedül maradt papírocska pedig marad a kényes esetekre.
- Mit értesz kényes esetek alatt?
- Nos, az adócsalást és az egyéb ehhez köthető nyalánkságokat. Nagyon szívesen beszélgetnék azokkal az emberekkel akik ez miatt vádolnak. A hatóság személyeivel ez miatt már volt elég konfliktusom.

David megértette, hogy miért kerülte a rendőröket a plázában Mark. Reméli, hogy tényleg csak egy aprócska konfliktus, és biztosan csak vádak.

- Kérhetnék egy kávét, David? Kevés cukorral és sok tejjel iszom.
- Sajnálom, de csak instant kávém van. Sok cukorral és kevés tejjel.
- Nem probléma. Fő a változatosság, nem?
- Persze, ahogy gondolod

David elindult kávét csinálni. Vajon melyik bögrébe tegye? Mutassa meg milyen kifinomult ízlése van az ivás területén vagy maradjon a cuki, macskás vagy "Boldog születésnapot, David!" típusú bögréknél?

- Itt is lenne. Sajnos a vízforralóm mostanság már a végét járja, de valószínűleg, a szerződésnek köszönhetően hamarosan lecserélhetem. Ki kell használnom a lehetőségeket, nem igaz?
- Fantasztikus előrelátásaid vannak, David! Ezt tisztelem benned. Viszont akad egy kis bökkenő. A munkálatokat már a holnapi nap el kéne kezdeni, tehát be kéne jönnöd az irodámba.
- Nagyon szívesen. A címet megadod most, vagy majd átküldöd?
- Átküldöm, holnap e-mailben. Az igazat megvallva át kéne költöznöd. Minden nap be kéne járnod, csak ne vidd már állandóan az egész dolgozószobádat. Van egy nagyon jó hely az irodámban ahhol elfér a géped.

David elmosolyodott. Már alig várja a holnapot. Valószínűleg ma álomra se fog csukódni a szeme, annyira izgatott.

Ha az élet citromot ad, csinálj belőle limonádét: Minden lehetőséget használj ki az életben. Adj hálát mindezekért!

Sikersztori: Út a sikerhezWhere stories live. Discover now