Miután David hazaért levette a ruháját, átöltözött kényelmesbe majd leült a gépe elé és filmet nézett. Ki akarja verni a sok gondolatot a fejéből, egyántalán nem akar arra gondolni, hogy neki hamarosan el kell döntenie, hogy marad egymaga a cégében és minden fűszálba kapaszkodva, saját erejéből sikeressé teszi a webáruházát, vagy bekebeleztetheti a cégét egy olyan emberrel, akinek mindezeket már rég sikerült elérnie és akit jelenleg az egyetlen barátjának tekint.
- Ha összeállnék Mark-kal sokkal könnyebb lenne. Lenne pénzem arra, hogy egy másik céget indítsak, ami sok tőkével talán sikeresebb lesz, és nem kell 4 év a semmire.
Miután a film véget ért, David nem vacsorázott, mert egyántalán nem megy semmi le a torkán. Elmegy fürdeni, majd lefekszik aludni.
- Micsoda egy nap volt ez! Reggel még sopánkodtam, estére pedig már el se tudom dönteni, hogy mit kéne csinálnom. Tele vagyok csupa irónikus boldogsággal.
/Reggel/
Davidet a telefonja ébresztette ma is. Azonban nem a beállított ébresztő, eszméletlenül idegesítő frekvenciája, hanem a csengőhangja.
Mark hívta. Mint, kiderült 4 nem fogadott hívása van tőle. Az éjjel is kereste őt.- Tudod, kit hívj ilyenkor...
David megfogta a telefont, lehalkította majd nekiállt reggelizni és dolgozni. Vásárolni indult mindezek után, és a szupermarkedben eszébe jutott, hogy milyen jó lenne, ha nem kéne néznie az árcédulákat. Milyen jó lenne, ha nem kéne az miatt izgulnia, hogy mekkora összeg fogja őt fogadni a pénztárnál. Milyen jó lenne, ha csak odaérintené a kártyáját a terminálhoz és nem kéne azon gondolgoznia, hogy vajon van-es elég pénz rajta.
- Döntöttem!
David kikereste Markot a névjegyzékek között, majd felhívta.
- Haló! Szia David, már kerestelek. Tudod...
- Szia Mark! Szeretnék veled találkozni. 5-re gyere át a lakásomba, a címem átküldöm SMS-ben. Döntöttem.Ezzel lerakta a telefont és a még félig sem rakott bevásárlótáskájával, de már majdnem üres pénztárcájával elindult haza.
Dönts okosan: Minden döntésednek adj egy indokot, hogy miért is választod azt. Soha ne add más kezébe ezt, mert a saját sorsodról te választasz!
VOUS LISEZ
Sikersztori: Út a sikerhez
Fiction généraleA Sikersztori sorozat első tagja "Út a sikerhez" címmel fut, melynek története David Clarke üzletember sikeres útjáról szól. Eleinte egy cégvezető felkarolja és segít cége fejlesztésében, ám nem sikerül zökkenőmentesen. Davidnek bőségzavara lesz, re...