Mikor David egy majdnem teljesen álmatlan éjszaka után felébredt, azonnal elkezdett öltözködni, majd reggelizett. Fogat mosott, és kivételes alkalommal a szájvízével is öblített.
Mikor odaért az irodába nagyon elcsodálkozott mert egy elképszetően modern épület volt telis-tele emberekkel. A falak 90 százalékuk üveg, modern építészeti stílus, legbiztonságosabb intézkedések.
- Üdvözlöm, Uram! Kérem mutassa be voucher-ét, hogy belépjen az épületbe! - szólalt meg egy hang a bejárati ajtó felől.
David megint megpróbálkozott a bejutással, így megint megfogta az ajtót és elkezdte feszíteni a két fotocellás üvegdarabot.
- Mutassa be voucherét, hogy belépjen az épületbe! - ismét megszólalt a hang.
- Elnétést, szeretnék bejutni az épületbe! Ne szórakozzanak velem, robotokkal!
- Azonnal tárcsázom az ügyfélszolgálatot! Kérem mutassa be voucherét, hogy belépjen az épületbeDavid várt, amíg egy kedves hölgy hangja meg nem szólalt. Elmesélte neki, hogy egyesítette a cégét Mr. Mark-kal és mostantól itt fog dolgozni.
- Ön David Clarke, ugye?
- Igen, hölgyem.
- Renden. Kérem mutassa be személyazonosító igazolványát a gépnek. Benne van a rendszerben. Amíg el nem készíti az irodai beléptetőkártyáját, ez fog voucherként szolgálni.
- Köszönöm a segítséget!David elővette igazolványát, a gép leolvasójához tette, az ajtók pedig már nyiltak is, az épület lobby-jában pedig már megtalálták egymás tekintetét Mark-kal.
- Szervusz David! Meg is mutatom az irodádat. Hoztál számítógépet? Ha nem az se gondd, hiszen a titkárságról tudunk kölcsön kérni.
- Mindenem megvan, indulhatunk.Bementek a liftbe, és az első emeletre indultak.
- Itt is lennénk. A te helyiséged a 15-ös terem lesz.
A szobába érve, fehér íróasztal, a lehető legtöbb felszereléssel nézett szembe Daviddel. A bézs függönyök lobogtak a szélben, a bukóra kinyitott ablak miatt. A város friss levegője terjengett az egész épületben.
- Együtt könnyebb lesz a munka. Hogy ezt fenntartsuk az asztalodon lévő "T" gombot megnyomva tudsz nekem üzenni. Én is tudok neked, a hangomat a sarokban található hangszórón fogod hallani. Tűz esetén pedig a piros jelző fogja jelezni.
David leült az asztalhoz, elővette a gépét és megeszélte a munkát Markkal.
Együtt mindig könnyebb: Tanulj meg csoportban dolgozni! A csoportmunka fontos annak érdekében, hogy az elvégzendő munka egyenletesen legyen megoldva.
ESTÁS LEYENDO
Sikersztori: Út a sikerhez
Ficción GeneralA Sikersztori sorozat első tagja "Út a sikerhez" címmel fut, melynek története David Clarke üzletember sikeres útjáról szól. Eleinte egy cégvezető felkarolja és segít cége fejlesztésében, ám nem sikerül zökkenőmentesen. Davidnek bőségzavara lesz, re...