8. fejezet - Jóból is megárt a sok

8 3 0
                                    

David egész héten le nem állt a munkával. Az új irodaház teljesen megnyitotta felé a világot. Rengeteg mindenről megváltozott a gondolkozása.
Most úgy érzi, hogy egyántalán nem döntött rosszul. A heti bevásárláson már nem kellett gondolgoznia. Olyan összeg jött ki a végére, hogy annak idején David még álmodni se mert arról, hogy egyszer mindent megvesz ami a szeme elé kerül.
A reggelije már nem csak sima zsömle és instant kávé, hanem avokádós pirítós gazdagon fűszerezve, és egy időre a kávé helyett zöld teát iszik.
Már rendes pizsamára is beruházott.

- David, légyszíves gyere be az irodámba! - szólalt meg a fekete hangszóró a sarokból.

David felállt a székéből, és az első emeleti 15-ös teremből átvándorolt a 2-esbe.

- Miben segíthetek, Mark?
- Meg szeretnélek kérni valamire. Megbízhatok benned?
- Persze. Miről lenne szó?
- Nos a jövő héten elutazom, és 2 hétig távol leszek. Idő közben lesz egy bírósági tárgyalásom is, amin a megjelenésem annyira nem fontos, viszont azokat a papírokat el kéne intézni és szerdáig feladni a postán.
- Felírom, és amikor ideadod a levelet, majd feladom. Pontosabban milyen bírósági tárgyalás, ha szabad kérdeznem? Ezekről általában nem ajánlatos lemaradni.
- Bocsáss meg David, de attól, hogy egyenrangú cégvezetők vagyunk, be kell lásd, hogy ehhez neked az égvilágon semmi közöd nincs, és légyszíves ne firtassuk tovább a beszélgetést!

Mark igazán ideges volt amikor ezt mondta. Az ajtót fogta és miután David kiment becsapta. Miért olyan elhanyagolható az a tárgyalás? És hova megy? A cégnek nincsennek külföldi kapcsolatai, még. Érdekes.

David ekkor gondolta azt, hogy túl sok jó dolog történt már kettőjükkel, és néha kell egy kis konfliktus. Ahogy a mondás tartja, jóból is megárt a sok. Bár David nem gondolta volna, hogy ilyen hamar.

Jóból is megárt a sok: Volt már olyan, hogy rengeteget ültél a számítógép előtt, mert jól esett chatelni egy kicsit a haverokkal? Nos ezt hívjuk jónak. Ám belegondoltál abba, hogy ez mennyi károsodást adott például a szemednek? Erre ám már ártásként gondolunk.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Mar 09, 2020 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Sikersztori: Út a sikerhezDove le storie prendono vita. Scoprilo ora