Şu anda yatağımda okul elbiselerine yatıyorum ve bugün olanları düşünüyorum. Son anda bir karar verdim sahil buraya yakın olduğu için üstüme yarım tişört ve siyah tayt giydim. Beyaz spor ayakkabılarımı giydim ve telefon cüzdan ve kulaklığını alıp anneme"anne ben biraz yürüyorum" dedim annemde" geç kalma" dedi. Bende evden çıktım ve sahile doğru yürüdüm keşke Esra'nın telefon numarasını alsaydın. Sahile geldiyimde bir banka oturdum ve kulaklığını takıp müzik dinlemeye başladım. Sonrada kulaklığını çıkardım ve eve doğru yürümeye başladım . Kenarda bizim okuldaki popüler çocuk lar vardı. Hararetli hararetli bişeyler konuşuyorlardı. Onlara doğru ilerledim . Normalde hiç ciddi olamayan mert bile çok ciddiydi.
Çağrı"Buna nasıl cesaret eder?" Dedi ve ben onları görmemiş gibi önlrinden geçiyordum ki biri kolumu tutana kadar hemen başımı o tarafa çevirdim ve karşımda çağrı . "Ne var dedim" dedim. Oda" Sen muatı
nereden tanıyorsun" "sanane" dedim oda kolumu daha çok sıkarak " şöyle yoksa beni öldür diye yalvarırım" dedi bende yüzümü ekşitip gözlerimi devirdim ve" Eski sevgilim" oda "neden ayrıldınız" tam sanane diyecektim "sakın sanane deme" dedi bende" Aldatıldım" dedim . Ve kolundan kurtulup yoluma devam ettim. Eve vardığımda saat 8:00 dı hemen duşa girip pijamaları mı giydim ve çıktım Miraç çağrı aktaşın kendine hoşgeldin kitabını okumaya başladım. Bu kitabı bir hafta önce almıştım ......30dakka sonra......
Kitabı bir köşeye koyup aşağıya indim saat 9'u geçiyordu. Annem salondaydı bana "Açmışım biz yemek yerken sen banyodaydın. İstersen birşeyler hazırlayabilirim. " Dedi bende "bı ekmek arası yaparım anne sen kalkma." Dedim ve mutfağa doğru ilerledim. Ekmeğin arasına çikolata sürdüm ve yemek masasına oturdum elime telefonu aldım ve Instagram a girdim ve çağrı Altındağ yazdım ve hesap çıktı hemen hesaba girdim ve 679.000 takipçisi vardı ben şok içersinde telefona bakıyordum. Benim sadece 986 takipçim vardı. O anda telefonuma bildirim geldi. Ve mesaj muratdandi "Beni affet çok pişmanım . Sana bir daha böyle bişey yapmıcam söz " diyordu birde utanmadan bir daha yapmam diyordu yüzsüz. "Bundan sonra umrumda deyilsin BENDEN UZAK DUR." Dedim ve hemen engelledim. Ve odama çıkıp yatağıma yattım.
......SABAH......
Alarmın sesiyle uyandım. Ve hemen yatağımdan kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım saçlarımı tarayıp formamı giydim. Ve çantamı alıp aşşağıya indim babam ve annem kahvaltı sofrası dayadı "Günaydın" dedim. Ve masaya oturdum onlarda aynı şekilde cevap verdi. Ve kahvaltıya başladık babam " okulu yeni biri satın almış duyduğuma göre." Dedi bende " Evet" dedim kısaca yine aklıma muat salağı gelmişti.hemen aklımdakileri silip babama" ben doydum hadi ben kaçar " deyip anne ve babamı öpüp evden çıktım. Kulaklığını takıp müzik dinlemeye başladım ve yaklaşık 5-10 dakkaya okula varmıştım. Okula girdiyimde herkes bana baktı içimden ne bakıyorsunuz ayımı oynuyor dedim veeeeee önümde ellerinde kırmızı kalpli balon olan ve arkasındaki çocuğun elinde pasta ve kendi diyet elinde hediye paketi olan bir adet murat gördüm yanıma gelip diz çöktü ve "affet beni Ayça lütfen affet beni." Dedi ve elindeki hediyeyi bana uzattı bende hediyeyi alıp hemen yakınımızda ki çöp konteynırlarına atıp."bir daha bana yaklaşma piç herif benden uzak dur" dedim ve tam gidicekken kolumu tuttu öyle sıkıyordu ki moraracağına eminim . Tıslayarak" daha ne istiyorsun sen ne yapmalıyım sana kendimi affettirmek için çok abar tıyorsun." Dedi bende elimi onun elinden kurtarıp"ben abartmıyorum öylemi? En yakın arkadaşımla aldatan kişimi söylüyor bunu siktirgit ve benden uzak dur bu iki kelimeden ne anlıyorsun sen mal herif" dedim ve sanırım muat sinirlenmişti çünkü sinirlendiğinde kıpkırmızı olur boğazıma yapışıp " affediceksin ulan affediceksin ben ben öyle istiyorsam affediceksin. " Deyip boğazımı sıkmaya başladı .artık nefes alamıyordum "bırak " dedim ama bırakmıyordu o anda murat yeri boyladı bense öksürmeye başladım çok öldürüyorsun derin derin nefes alıyordum o anda yanıma Esra ve mert geldi ve "iyimisin " dediler bende kafa salladım. Bir ses daha iyimisin deyince kafamı kaldırdım bu çağrıydı....