KANKALARIM GELİYOR😁

586 23 3
                                    

Karşımda çağrıyı tabikide beklemiyordum. "İyimisin "sorusuna kafa sallayarak cevap verdim. Sonra okula doğru yürüdü ve okula girdi.
Esra koluma girip "hadi sınıfa çıkalım" dedi. Ben yine kafa salladım ve okula girdik sınıfa çıktıp sırama oturdum. Esra "oydu demek" dedi ben"birde üste çıkıyor görüyomusun? Bana abartıyosun diyor." Dedim oda. "Aynen yüzsüz işta " dedi o sırada murat sınıfa girdi ve yerine oturdu. Bende hemen başımı sıraya gömüp uyku moduna geçtim. Ve derin bir uykuya daldım . Birinin kolumu cimciklemesiyle uyandım Esra hemen konuşmaya başladı"zil çaldı hadi kantine inelim " "tamam ama önce çağrıya teşekkür etmeliyim. " deyip sıramdan kalkıp çağrının sırasına gittim"Teşekkür ederim çağrı . Sen olmasaydın kim bilir ne olcaktı?" Oda "senin için yapmadım sırf o çocuğa sinir oluyorum diye yaptım ." Deyip sırasından kalkıp kapıya doğru yürüdü. Ben "senön öçön yopmodom Omo noso" diye taklidini yaptım ki Allah'tan duymamıştı. Hemen Esraya dönüp "Hadi gidelim" dedim oda kafa sallayıp yanıma geldi . Tam sınıftan çıkıyordum ki murat sınıfa girdi ve bana " Ayça biraz konuşabilir miyiz?" Ben "Tabikide hayır" deyip sıftan çıkıyordum ki kolumdan tutup " özür dilerim biliyorsun ki sinir hastasıyım ve sinirlendiğinde çevreme zarar veriyorum. " Dedi ben" Önceden de umrumda deyilsin şimdide umrumda deyilsin daha kaç defa söylemem gerek bilmiyorum ama BENDEN UZAK DUR " dedim . Ve zil çaldığı için hemen sırama geçip oturdum. Esra ardından yanıma gelip oturdu. "İyimisin?" Dedi bende " ben bahçeye gidiyorum bu derse girmicem " dedim oda "istersen bende geliyom" dedi ben" hayır gerek yok" dedim ve sınıftan çıkıp merdivenlere yöneldim. Merdivenlerden inip kapıya çıktım ve bir banka oturdum. Ve kafamı yere Eyip düşünmeye başladım . 9. Sınıfı bir arkadaş grubumuz vardı İrem(muratla aldatan) Derya Songül ben. Derya ve Songül şehir dışına çıktılar iremse hayla bizim okulda ama fazla görmüyorum çünkü benden kaçıyordu. Bütün okul gibi oda benden korkuyordu . Aldatıldıktan sonra biraz psikopat bir kişiliye sahip oldum. Herkesi dövebiliyorum. Sadece boğazıma yapışanlar hariç aslımım olduğu için. Onun için Murat'a karşılık veremedim. Telefonu çıkartıp Songül'ü aradım biraz çaldı sonra açıldı. "Alo Songül nasılsın?"
"İyidir kanka sen nasılsın okul nasıl gidiyor?" "Okul çok kötü gidiyor beya bu sene murat okulu satın almış . Ve şuan ikide bi dibinde bitiyor. " "Ciddenmi yaa senin için üzüldüm ama sana iyi bir haberim var yarın yanındayız senin okuluna yazılıcaz ve eğer sende istersen ayrı bir eve çıkıcaz " derdemez ben çığlık attım "sen ciddimisin oha bu çok iyi tabiki sizinle ayrı eve çıkıcam" dedim oda "ben hazırlanıyorum malum uçağa yetişicez . Haa bu arada berkye geliyor. Oraya gelince görüşürüz bayss" deyip kapadı . Berk benim kuzenim ama oda şehir dışına çıkmıştı kızlardan sonra çıkmıştı .Bende hemen ayağı kalkıp kantine ilerledim ders başladığı için derse giremezdim. Çikolatalı süt ve tost alıp bir masaya oturdum 11E sınıfının çoğunluğu burda sanırım dersleri boştu . Ve gözüme o kız takıldı beni muratla aldatan İrem . Bir masaya arkadaşlarıyla oturmuş bana bakıyordu. Ben kafa sallayıp nevar dedim ve önüne döndü bende çöpleri çöp kutusuna atıp kantinden çıktım o sırada zil çaldı. Ben de hemen sınıfa gittim. Sınıfa girer girmez "Esraaa" diye bağırdım herkes bize bakıyordu (popüler çocuklar ve muratta dahil) "kankalarım geliyor" dedim ve herkes kim olduğunu anlamış olcaktıki şaşkınlıkla baktılar Esra" adları ne?" Dedi bende " derya Songül ve birde kuzenim Berk iyi anlaşıcağınıza eminim " dedim ve yerime oturdum.
Bugünde böyle geçip gitti . Eve gittim üzerimi deyiştirip direk uyudum. Sabah songülün çığlığıyla uyandım. "Kumsaaaaal uyaaaan" hemen yataktan zıpladım ve songülün boynuna atladım " Allah belanı versin Songül sabah sabah ne var " "Aşk olsun kankiştom sen beni özlemedinmi ? " Dedi Songül . Songül aramızdan en şebeyiydi. Bende " özledim özledimde diyetleri nerede ?" Dedim oda " Berk herzamanki gibi yemek yiyor deryada duşa girdi okula gidicekmişiz . Ben ne yaptıysam ananı ikna edemedim daha yeni geldik yaa" dedi ben " neyse ben üstümü giyip aşağıya inerim sen beni aşağıda bekle " dedim oda " tamam" dedi ben hemen formamı giydim ve çantamı alıp aşağı ındim Berk elinde ekmek arası televizyonun karşısındaydı hemen üstüne atlıyıp " kuzii seni çok özlemişim. " Dedim oda " bende seni çok özledim mavişim . Bu arada okulda güzel kızlar varmı ?". Hemen omzuna bir yumruk indirip " yanımdan ayrılmayacaksın" dedim.     
Oda "ohoo olmaz ama böyle yaa siz hep benim kısmetini kapatıyorsunuz " dedi bende başına vurup " ben seni o sürtükler yar edmem " dedim oda gülüp kolunu o.zuma attı " tamam tampam" dedi ben "adam oll" dedim ve güldüm sonra derya giyinmiş merdivenlerden iniyordu hemen koşup sarıldım ve " hoş geldin derya iyiki geldiniz "

.........OKULUN ÖNÜ......

Ben kızlara döp hazırmısızız ?" Dedim hep beraber " Evet " dediler ve okula girdik.

OKULDAKİ KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin