Alarmın sesiyle uyandım . Bugün okulun ilk günüydü 11. Sınıfa gidiyorum . Adım Ayça. Tabi ben bunları düşünürken ayağı kalktım ve odamdaki banyoya girdim. Kısa bir duş alıp çıktım okul formam siyah şort ve beyaz bir tişört hemen giydim siyah saçlarımı düzleştirip odadan çıktım merdivenden inip"Anne ben çıyorum" diye bağırdım Annemde "kızım bir kahvaltı yapsaydın hem baban kahvaltı yapmadan çıktığını duysa çok kızar" dedi bende "okulda yerim anne ben kaçtım bay "diyip evden çıktım evimiz 2 katlı normal bı villaydı çok zengin değildik babamın 1 arabası var ve 1 şirket var ben bunu düşünürken okula vardım . Evet evimize çok yakın okul . Bunun için şanslıyım. Okulun bahçesine girdim okulun popüler çocukları bir banka oturmuş sohbet ediyorlardı . Ben okuldaki herkes gibi onlara meraklı deyilim. Sadece grublarının başı adını bile bilmiyorum çok yakışıklı siyah saçlı mavi gözlü kas yığını biriydi. Benimde mavi gözlerim vardı . Ben bunları düşünürken okul binasının önüne geldim . Ve hemen içeriye girip sınıfına çıktım. Sınıfım 3 kattaydı . Merdivenlerden çıkarken bir kız bana çarptı kız tam düşüyordu onu kolundan tuttum ve düşmesini engelledim."Dikkat etsene biraz " dedim.oda"özür dilerim bu okula yeni geliyorum 11-C yi arıyorum bir çocuk 1. Katta dedi bende aşağı iniyorum" dedi bende " iyide bende11-C ye gidiyorum ve 3. Katta " dedim kız "demekki kandırıldım" dedi bende "neyse hadi sınıfa gidelim" dedim oda kafa salladı ve merdivenlerden çıkmaya başladık. Ben"bu arada tanışalım ben Ayça senin adın ne?" Dedim . "Adım Esra buraya istanbuldan taşındık.Birde abim var benim " dedi bende" Aaa adıne? " "Arda"" ben hep bir kardeşim olmasını istemiştim çünkü ailemin tek çocuğuyum. " Dedim . Oda "Ben sizi tanıştırırım hem anlaşıcağınıza eminim." Dedi bende "inşallah. Neyse sınıfa geldik hadi girelim." Dedim oda kafa salladı ve sınıfa girip en arka cam köşeye oturduk . Yanımıza geçen sene bana ilanı aşk eden (yakışıklı) emir geldi. Ve "Selam kızlar sen yeni kız olmalısın tanıştığıma memnun oldum ben Emir" dedi Esra " bende Esra" dedi ve emiri hiç takmadı anlasıcağız bu kızla . Diye geçirdim içimden.Bu sırada hoca girdi sınıfa ve yın ilk dersi kimya Asın bizi yahu yılın ilk dersi kimyamı olur? Derken kapı çalışsan ayı gibi evet bildiğin ayı gibi açıldı . Herkes kapıya baktı ve bunlar okulun popüler çocuklarıydı Ama onların burada ne işi vardı ki hoca"yeni sınıfınızmı?" Dedi benim çocuk "Evet" dedi kısaca hoca " sizi tanımayan yoktur ama kendinizi tanıtın " dedi . Benim çocuk "Ben çağrı" dedi arkasındaki biçocuk " Ben Ali" diyeri ise " Ben hakan " dedi insan biraz gülümse yav hepsi çok ciddi şuanda. Son çocuk gülümsüyordu bu çocuk bu grubun en komiği bunu biliyorum çünkü sadece o gülüyor Ali bir kaç kere gülümseten gördüm diyetlerinde tık yok.Ben yine düsüncelere dalmışken son çocukta adının mert olduğunu söyledi ve çağrıyla hakan bir önümüze onlerın önünede Ali'yle mert oturdu. Esra beni sürtüp "bunlar kim" dedi bende" okulumuzun popüler çocukları "dedim oda" şu mert ne kadarda tatlı deyilmi" dedi bende " nedemezsin" deyip başımı sıraya gömdüm ve uyudum.
.........40 dakka sonra...........
Birinin beni dürtmesiyle uyandım . Esra"okulda yeniyim .Beni kantine götürmeyecek misin?"dedi bende "hadi gidelim"dedim ve sıradan kalktık.sınıftan çıkıp merdivenlere ilerledik. Merdivenden inerken Esra"sevgilin varmı?"dedi ben "Hayır şuana kadar 1 kere oldu ondada aldatıldım.""Aaa üzüldüm canım yaa" dedi ben " Hemde en yakın arkadaşımla" dedim oda"senin için üzüldüm canım. Zor olmalı" dedi bende " Evet zor oldu" dedim ve kantine giriş yaptık. Hemen bir masaya kurulduk. Karşı masada ise beni aldatan sevgilim yani Alperenin en yakın arkadaşı ve sevgilisi oturuyordu Alperen bizim okulda deyildi . Ne Alperen nede arkadaşı peki burada ne işi var arkadaşının? İnşallah kendisi gelmemiştir dedim ve yemeyimi alıp yemeye başladım. Ve zil çaldı .sınıfa çıktık. Ve sıramıza oturduk. Bizden sonra sınıfa popüler çocuklar girdi. Ve yerlerine oturdular. Peşlerinden de hoca girdi 10dk sonra kapı çaldı ve sıfa müdür girdi. Arkasından da muat girdi. Ben şok içinde bakarken müdür konuştu. "Murat okul sahibinin çocuğü 9. Sınıftayken buradaydı. Şimdi yeniden geldi. Murat kendini tanıt." "Merhaba ben murat Altındağ . Sevdiğim kız için geldim. Adıda.. " diyecekti ki ben hemen çantamı alıp sıfyan çıkıyordum ki kolum dan tutup "nereye ayçacığım arkadaşlara sevdiğim kızı yağını seni söyliyicektim" dedi herkes şok içinde bize bakarken ben" Bırak Allah'ın belası " deyip elinde kurtuldum tekrar elimi tuttuğunda elimi çekip yüzüne tokat attım" Sen sürtüyünün yanına git bendende uzak dur şerefsiz" dedim herkes şok olmuştu bende hemen okuldan çıktım ve bir taksi çevirdim ve adresi verip arkama yaslandım.