7.OSA

685 43 7
                                    

"No tule edasi"
Ütlesin talle

Ning Tomas vaatas ringi et keegi ei näeks ja siis tuli edasi ja pani ukse lukku..

"Juua?"

"Ei. Aitäh"
Naeratas Tomas mulle

"No mis mureks"

"Mia. Ma olen sinusse armunud. Ma tean et ma ei tohiks. Aga ma ei suuda sind Artjomiga koos näha. Olete te tõesti suhtes?"
Rääkis Tomas kurvalt.

"Ma saan sust aru. Aga ei. Me pole tegelikult Artjomiga suhtes. Aga siiski meie vahel ei saa midagi olla. Tomas. Sa oled abielus ja minust kordades vanem"

"Ma tean. Aga ma ei suuda sinu peale mõtlemist lõpetada. Olen su järgi hull. Ma tahaksin sinuga olla ja sinuga abielluda ja lapsi saada. Sa oled mu kõik. Isegi, kui Lindaga olen vahekorras, mõtlen ma sinu peale"

"Aga Tomas. Me ei saa"
Ning Tomas võttis minust ümbert kinni. Ma ei suutnud talle vastu panna ning suudlesin teda. Aga kohe ka lõpetasin.

"Ei. Me ei tohi"
Ning siis helises mu telefon.

Helistajaks oli Artjom

"Hei"
Ütles kutt kui olin kõne vastu võtnud. Tomas hakkas vaikselt ära minema ning lehvitas mulle ennem kui läks. Ning ma lehvitasin talle vastu.

"Hei"

"Kuule ma mõtlesin et võiks ujuma minna"

"Okei"

"Aga pane ennast siis valmis. Tulen sulle varsti järgi"

"Oki. Mu toa number on 440"

"Okei"

Varsti oligi Artu siin.
Enne kui me läksime käisime me korra Artu toast ka läbi. Ta võttis päikesekreemi ning ma ka tahtsin et ta minust pilti teeks ta toa rõdul ja ta ka tegi seda. Ma panin selle ka kohe instasse.

 Ma panin selle ka kohe instasse

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mia.Wlksn
❤❤❤
Tag: Artj_m

Liked by Artj_m and 19 677 others.

...

Oli õhtu ning ma olin just magama jäämas, aga siis kõlas mu uksel koputus. Seal seisis Tomas suure lillekimbu ja šhampusega.

"Mida sa siin teed?"

"Ma tahan sind. Aa ja need on sulle"
Ulatas Tomas lilled ja šhampuse minu poole

"

Mine ära. Sa pead need oma naisele viima"

"Ei Mia. Ma tahan sind"
Ning siis mees langes ühele põlvele ning pani šhampuse ja lilled maha ja võttis taskust karbikese ja seal sees oli sõrmus.

"Mia. Kas sa tuleksid mulle naiseks?"
Küsis mees rõõmsalt.

Artjomi pov.

Ma olin voodis pikali oma toas, aga ma mõtlesin ainult Mia peale. Ma mõtlesin siis et ma lähen Mia juurde, äkki ta veel ei maga. Ma läksin siis trepist 4. korrusele ja hakkasin Mia toa poole kõndima, ja siis nägin et seal oli Tomas lilled ja šhampa käes ning koputas Mia uksele.

"Mida sa siin teed?"
Küsis Mia

"Ma tahan sind.Aa ja need on sulle"
Ulatas Tomas lilled ja šhampa Mia poole, aga ta lükkas need ära.

"Mine ära. Sa pead need oma naisele viima"

"Ei ma tahan sind"

Ning siis langes Tomas ühele põlvele ja võttis sõrmusekarbi välja

"Kas sa tuleksid mulle naiseks?"
Küsis Tomas Mialt.

Mia vaatas teda segaduses näoga.

"Ei. Ma armastan Artjomi. Päriselt. Tema on ainuke kellele praegu jah sõna annaksin"
Ütles Mia. Nüüd aga olin mina šhokis.

"Mis siin toimub"
Küsisin kui olin nende juurde jõudnud.

Mia pov..

Ei kuskilt tuli järsku välja Artjom.

"Ma ei kavatsenud jah öelda"
Ütlesin talle

"Ma tean. Ma kuulsin kõike"
Naeratas Artu minu poole

Loodan et teile meeldis. Vajuta seda tähekest seal nurgas ka palun. Aitäh❤








Vahetusõpilane ✔Where stories live. Discover now