Woo Bin amat terkejut... Ni Ah pun memandang semua rakan ² dengan wajah yang lain...
Rowoon:*Ni Ah.. bukan Ni Ah yang dulu lagi..*
============================
Ketika Ni Ah ingin pergi kerana amat penat. Tiba² ada tembakan terkena belakangnya. Ni Ah terjatuh...Dan org yang menembak nya adalah...Woo Bin. Ni Ah memandang Woo Bin dengan air mata yang sudah bertakung.
All:NI AH!!!!
Woo Bin:Kita mati sama². Lagipun di peluru tu ada racun jugak HAHAHA
Ni Ah:*senyum*
Woo Bin:Hm?
Ni Ah: Sekurang-kurangnya dendam kau dah terbalas...*tiba² muntah darah*
Mata Woo Bin semakin lama makin tertutup... Rowoon dan Jimin berlari mendekati Ni Ah.
Rowoon:Ni Ah.. tlg jangan tinggalkan oppa. Ni Ah tlg...*menangis*
Jimin:Ni Ah-yah... *Menangis*
Ni Ah:Rowoon Oppa.. jaga Jimin oppa dengan baik yer. Jimin oppa.. maafkan Ni Ah sbb tak dapat jadi adik yang baik... Tlg jaga Omma . Dan jangan lukakan hati Rose unnie ..*senyum*
Ahli BLACKPINK dan EXO serta ahli BTS yang lain menangis.
Ni Ah:Chan.. Chanyeol...
Chanyeol mendekati Ni Ah dan menangis...
Ni Ah:Jangan menangis... Janji dengan saya. Bila saya dah takde nnti. Tlg jangan menangis. Anak jantan tak menangis... Saya...saya cintakan awak*senyum dan menangis*
Chanyeol:Nado...nado saranghae....*menangis*
Mata Ni Ah semakin tertutup. Nadi Ni Ah berhenti berdenyut bermakna nafas Ni Ah juga tlh berhenti... Rowoon berasa sangat sedih .
Rowoon:Ni Ah! Jangan tinggalkan oppa! Ni Ah!!!!!!*menangis teresak*
Semua yang disitu menangis dengan esaknya... Keesokkan nya di tempat pengebumian Ni Ah... Org yang terakhir pulang adalah Chanyeol, Jimin dan Rowoon. Mereka manatap di tempat pengebumian Ni Ah.
Rowoon:Baru shj dua hari saya biar Ni Ah hidup di dunia manusia ... Bersekolah di dunia manusia... Tapi.. semuanya dah tamat dalam masa dua hari tu juga.
Jimin:Saya...saya menyesal...
Rowoon:Knp sekarang...
Jimin:Ha?
Rowoon:Knp sekarang kau nak menyesal. Adik kandung kau dah mati baru nk menyesal...
Jimin:Aq...
Rowoon menumbuk muka Jimin. Chanyeol cuba untuk menahan Rowoon.
Chanyeol: Rowoon. Tlg Hormat kematian Ni Ah...
Rowoon:Untuk pengetahuan kau . Kau tak pernah ada adik tiri sbb mak tiri kau sendiri mandul.
Jimin terkedu seketika. Chanyeol pun membawa Rowoon pergi dari situ. Jimin menatap gambar Ni Ah yang ada di tangannya
Jimin:Maafkan oppa. Oppa tak layak jadi abang kamu.
Jimin menangis teresak²... 3 tahun kemudian. keadaan menjadi normal... Mereka sudah berumur 20 tahun dan mereka mula fokus dalam bidang nyanyian. Rowoon dan Jimin sudah berbaik kerana mereka dalam satu bidang iaitu nyanyian. Jadi mereka perlu menjadi profesional. Ahli BLACKPINK pula sibuk kerana ingin mengeluarkan album. Ahli EXO,BTS dan SF9 pula mula rapat.
Di airport Korea. Begitu ramai manusia di situ kerana ada artis yang akan pergi ke luar negara iaitu kumpulan EXO. Di dalam flight .. seorang perempuan bertopeng mulut dan memakai topi sedang mencari tempat duduk. Perempuan tersebut amat lah cantik. Melihatnya memakai topeng mulut dan topi pun kelihatan cantik.Pramugari:Cik sedang cari tempat duduk Ker?
???:Yer. Tempat duduk saya kelas 3
Pramugari:Kelas 3? Saya check tadi dah penuh tempat duduk
???:Tapi saya tempah kelas 3.
Pramugari: Boleh saya check tiket?
???:*beri tiket*
Pramugari:Cik salah satu ahli bertuah dalam flight kami ni?!
???:Ha?
Pramugari:Cik. Kami sedang buat cabutah bertuah buat penumpang dalam flight ni. Jadi cik salah satu nya. Cik akan duduk di tempat duduk kelas 1. Mari saya tunjukkan.
???:Baik lah..Perempuan tersebut pun mengikuti pramugari tersebut. Kelas 1 masih lagi kosong kerana tak ramai yang beli tiket untuk kelas 1.
Pramugari:Harini kita akan ada penumpang istimewa. Jadi cik amat bertuah dapat duduk di sini.
???:Owh...
Pramugari:Kami akan menyediakan semua kelengkapan bagi penumpang kelas 1.
???:Nae. Kamsahamnida.Perempuan tersebut pun duduk di tempat yang ditunjukkan oleh pramugari. Perempuan tersebut mengeluarkan earphone lalu mendengar lagu. Tiba² ada sekumpulan org masuk. Iaitu.. ahli ahli EXO
Baekhyun:Mesti Harini akan jadi hari yang penat dalam flight
Kai:Ingat tak kita buat prank kat Luhan Hyung tahun lepas?
Luhan:😒
Sehun:Tahun ni kita buat kat Channie lak
Chanyeol:Sabo je lah
Xiumin:Tgk tu.Mereka terkaku apabila terlihat perempuan tersebut.