Ni Ah:Maafkan saya... Park Jimin ...
============================
Ni Ah masuk ke dalam rumahnya. Lalu, merebahkan diri di atas katil. Ni Ah terkenang kan sesuatu.. iaitu ketika dia menyelamatkan Jimin dari bisa ularFlashback
Puan Park pun sediakan bekas.. Ni pun menghisap darah Jimin bagi mengeluarkan bisa. Lalu Ni Ah memuntahkan darah Jimin yg berbisa ke dalam bekas...
End Flashback
Dari situ. Ketika Ni Ah menghisap darah Jimin. Ada darah yang mengalir dalam badannya. Kerana itu lah Ni Ah dapat ingat Jimin kecuali yg lain. Ni Ah melelapkan matanya. Tiba² Ni Ah bermimpi personaliti yang satu barunya. Atau lebih tepat itu adalah antara caranya untuk berkomunikasi dengan personaliti nya yang berlainan.
Dalam mimpi
Ni Ah:Kau...
Personaliti Baru:Hai Park Ni Ah.
Ni Ah:Kau ni personaliti apa sebenarnya?
Personaliti Baru: Naughty person? Maybe. Actually aq ni bkn sembarangan personaliti. Aq ni level 2 kau. Black Vampire Middle Mix Blood
Ni Ah:Level 2?? Black Vampire Middle Mix Blood?
BVMMB:VMMB mcm kita ni. Ada 4 level. Level pertama adalah personaliti biasa kau. Just perangai kau yang berubah. Level 2 bila adalah aq dimana kuasa kau akan menjadi lebih kuat bila aq ambik alih badan kau. Tapi aq ada had masa. Bila kau nk ambil balik badan kau. Kau boleh je suruh. Sbb ni bdn kau.
Ni Ah:Level 3 dan 4???
BVMMB:Itu hanya boleh digunakan waktu perperangan. Hanya ada seorang Vampire sahaja yang melepasi level 3...
Ni Ah: Siapa?...
BVMMB:Mak kau... Dia je yang pernah lepasi level 3. Tapi disebabkan White Vampire Middle Mix Blood yg kawal dia terlalu kuat. Dia mati... Itu punca sebenarnya.
Ni Ah: White Vampire Middle Mix Blood?
BVMMB:Dalam banyak ² personaliti.. dia yang paling kuat. Tak ada Vampire yang berjaya Lvl 3 kerana ketika kuasa tu sedang menyerap dalam badan pun. Ianya akan mengambil banyak tenaga. Hanya Lvl 4 je yg dapat menyelamatkan diri dari mati akibat Lvl 3. Lvl 4 adalah bila tuan punya badan dapat mengawal Black White Vampire Middle Mix Blood dalam badannya. black white Vampire Middle Mix Blood adalah gabungan antara aq dengan White Vampire Middle Mix Blood. Kuasa terkuat. Tapi itu x pernah terjadi. Ada yg kata sekadar dongeng..Tapi itu x pernah terjadi. Ada yg kata sekadar dongeng..
Ni Ah:Kalau mcm tu... Jimin x boleh terlibat dengan perperangan yang bakal terjadi.
BVMMB:Bkn dia jer. Tapi... Ahli EXO dan Rowoon jugak...
Ni Ah:EXO dan Rowoon? Maksudnya? Siapa diaorang?
BVMMB: EXO yang kau jumpa dalam flight haritu. Diaorang pernah ada dalam memori kau. Disebabkan kau dah jumpa diaorang. Aq akan pulangkan sebahagian memori kau tntang EXO. Cuma aq tak boleh nk pulangkan memori pasal Rowoon Sbb kau belum jumpa dia lagi.
Ni Ah:Buat apa yang patut.BVMMB menghampiri Ni Ah, lalu menyentuh dahinya. Ni Ah menutup matanya.
Real life
Air mata Ni Ah mengalir ketika dia menutup matanya kerana memorinya yang kembali... Ni Ah membuka matanya perlahan²...
Ni Ah:Wolf... Chan... Yeol...
Ni Ah memeluk lututnya lalu menutup mukanya dengan lututnya.
Di laman rumah...
Ni Ah menjejakkan kaki nya ke laman rumah. Rumahnya amat lah besar. Ni Ah memakai gaun putih berlengan panjang melepasi paras lutut. Ni Ah melihat ke langit. Ada sebuah kapal terbang...
Ni Ah:Chan...yeol...
Situasi Chanyeol
Chanyeol memandang ke luar tingkap kapal terbang. Mereka berkongsi satu pesawat dengan Super Junior. Chanyeol hanya mendiamkan diri.
Baekhyun:Yeay! Dah sampai Korea!
Chanyeol hanya merenung ke luar tingkap kapal terbang. Chanyeol terlihat sebuah rumah yang amat besar. Chanyeol melihat seperti ada perempuan yang memakai gaun putih di halaman rumah yang besar tersebut menggunakan mata kasarnya. Cuma tak berapa jelas kerana jarak yang jauh. Ye lah kapak terbang kan.
Yesung:Tgk apa tu Chanyeol?
Chanyeol:Rumah yang besar tu...
Yesung:Rumah tu rumah saya
Chanyeol:Bwo?!
Yesung: Yap. Mak ngn kakak saya tinggal kat situ.
Chanyeol:Kakak? Park Ni Ah?
Yesung:Yap. Awak kenal dia ke?
Chanyeol:Tak sangat. Baru kenal semalam...
Yesung:Owh.Setibanya mereka di airport. Mereka pun pulang ke syarikat SM Ent. Ramai peminat yang hadir menunggu kepulangan mereka. Ketika di syarikat SM Ent.
Ryeowook:Jom lah rehat kat bilik rehat kitaorang. Boleh order chicken
Kris:Chicken is not my style
Baekhyun:not my style konon. Last² makan jugak.
Luhan:Dah jomKetika mereka di dalam bilik latihan Super Junior. Mereka semua terkejut melihat Ni Ah yang memakai gaun putih lengan panjang yang melepasi lutut. Ni Ah terlihat anggun kerana dia x pernah nk pakai gaun. Ni Ah membawa beberapa kotak ayam goreng
Ni Ah:EXO pun ada? Jom mkn. Saya ada beli ayam lebih
Chanyeol:Hyung. Saya nk pergi bilik latihan saya kejap. Nk cari barang *bagi alasan*
Suho:Ha cepat sikit....Chanyeol pun keluar dari bilik latihan.
Ni Ah:Korang makan dulu. Saya nk pergi tandas kejap tau.*bagi alasan*
Yesung: Ok.Ni Ah keluar lalu pergi ke bilik latihan EXO. Ni Ah terlihat Chanyeol seperti sedang sedih.
Ni Ah: Chanyeol...
Chanyeol:Knp datang sini?
Ni Ah:Ni Ah yang mati 3 tahun lepas ... Siapa dia sbnrnya?
Chanyeol:Awak x perlu tahu. Bkn urusan awak. Sekarang keluar. Saya nk berseorangan.Ntah mengapa Ni Ah tidak dapat mengawal hatinya ketika itu. Chanyeol memandangnya dengan pandangan dingin. Ni Ah pun berlari memeluk Chanyeol.
Ni Ah:*Maafkan...saya*