Ketika Ni Ah masuk... Ada dua org lelaki di hadapannya. Org itu adalah... Chanyeol dan Jimin. Di belakang Ni Ah pula adalah Rowoon. Ni Ah seperti dikepung. Ni Ah melihat mereka bertiga secara bergiliran.
Ni Ah:Haish.
Jimin&Chanyeol:Annaeyeong.. Park Ni AhNi Ah memberi pandangan yang tajam pada mereka bertiga.
============================
Di pejabat Ni Ah... Jimin, Chanyeol dan Rowoon mengikuti mereka agar identiti Jimin, Chanyeol dan Rowoon tak terdedah sebagai artis.
Jimin:Kamu ingat saya?
Ni Ah hanya mendiamkan diri. Ni Ah berpaling dari mereka.
Ni Ah:*Yah BVMMB! Ambil alih aq. Aq pening niyh*
BVMMB:Ha ok.Tiba² rambut Ni Ah menjadi blackbrown yang berkilat. Kulitnya putih pucat. Jimin dan Chanyeol terkejut. Bibir Ni Ah menjadi merah. Baju Ni Ah menjadi gaun berwarna hitam. BVMMB mengambil alih. BVMMB memandang mereka.
Chanyeol:Ni Ah?
Rowoon:Dia bkn Ni Ah
Jimin&Chanyeol:Apa?
BVMMB:Annaeyeong. Saya. Black Vampire Middle Mix Blood.*senyum*
Jimin:m-mana Ni Ah?
BVMMB:Dia tidur sat. Jgn kacau. Dia yang suruh aq ambil alih badan dia. Katanya stress ngn korang ni.
Rowoon:Mcm mana Ni Ah masih hidup?
BVMMB:Pfft. Tu kot sbb dia stress. Patutnya kau tu bersyukur Ni Ah tu masih hidup.
Chanyeol:Apa yang jadi sebenarnya?
BVMMB:Ni Ah tak ingat korang. Tu je yang aq mmpu cakap.
Chanyeol:Tapi smlm Ni Ah peluk aku.
BVMMB:Aq tak boleh cerita apa2. Harap maaf. Ni Ah kena dapat semua memori dia dulu baru aku boleh bagitahu apa yang terjadi.
Chanyeol, Jimin dan Rowoon hanya mengangguk sahaja. Tiba-tiba telefon pejabat Ni Ah berdering. BVMMB berubah menjadi Ni Ah semula. Ni Ah segera menjawab panggilan tersebut.
Ni Ah:Nae. Doktor Park disini.
???:Ada seseorang nak berjumpa doktor kat luar sekarang ni. Namanya Hyeri
Ni Ah:Kejap. Saya akan jumpa dia.
Ni Ah meletakkan panggilan.
Ni Ah:Haish. Perempuan tak guna tu
Ni Ah menahan geram lalu keluar dari pejabatnya. Chanyeol, Jimin dan Rowoon hanya ikut sahaja. Tiba-tiba seorang gadis berhenti di hadapan Ni Ah.
Ni Ah:Annyeong Cik Hyeri
Hyeri:Annyeong budak penceroboh
Chanyeol yang dibelakang Ni Ah terkaku apabila melihat Hyeri.
Chanyeol:Hyeri ssi...
Hyeri memandang Chanyeol. Mula-mula Hyeri membuat reaksi seperti tak berapa kenal. Tapi apabila mereka bertentang mata. Hyeri mula ingat...
Hyeri:Chanyeol?
Hyeri tiba-tiba memeluk Chanyeol Ni Ah yang disitu terkaku akan situasi tersebut.
Chanyeol:awak...
Hyeri:Maafkan saya...
Ni Ah:Apa hubungan awak berdua? Park Chanyeol. Apa hubungan awak dengan Ratu Vampire ni?
Chanyeol memandang Hyeri
Chanyeol:Ratu Vampire
Hyeri:Nae...maafkan saya Chan. Tapi saya jadi ratu Vampire demi selamatkan puak Vampire. Maaf saya sebab dah tinggalkan awak Chan
Ni Ah mula berasa pelik akan Hyeri.
Ni Ah:Jawab soalan saya dulu.
Hyeri:Chan ni teman lelaki saya.
PRAKK
Hati Ni Ah berkecai apabila Hyeri berkata begitu. Chanyeol hanya diam sahaja.
Jimin:Habis macam mana dengan Ni Ah, Chanyeol?
Chanyeol:Saya...
Hyeri:Chan ahhh. Awak sayang saya kan?
Chanyeol memandang Hyeri. Buat seketika mata Hyeri bewarna merah. Hanya Rowoon sahaja yang nampak.
Chanyeol:Maafkan saya Ni Ah. Tapi hati saya untuk Hyeri lagi kuat dari awak. Maaf.
Hyeri:Saya perlu berbincang sesuatu dengan awak, Ni Ah. Tentang kesalahan awak semalam. Tapi disebabkan awak dah pertemukan saya dengan Chanyeol semula...saya akan lupakan kesalahan awak semalam. Terima kasih Ni Ah
Ni Ah masih lagi terkaku.
Ni Ah:'Dalam masa sekejap je... Chanyeol boleh tinggalkan aku?'
Hyeri:Chan ahh. Saya perlu bercakap dengan awak. Jom.
Hyeri mengheret Chanyeol pergi.
Jimin:Ni Ah..kamu ok?
Ni Ah:saya ok. Rowoon ssi, Jimin Ssi. Pulang lah dulu. Apa-apa call saya
Rowoon& Jimin:Baiklah..
Ni Ah berjalan meninggalkan mereka.
Jimin:Apa yang dah jadi dengan Chanyeol?
Rowoon:Dia dipukau.
Jimin memandang Rowoon.
Rowoon:Nanti aku cerita
Situasi Ni Ah
Ni Ah baring di sofa pejabatnya.
Ni Ah: Chanyeol? Hyeri?
Ni Ah memejamkan matanya... Ni Ah bermimpi sesuatu
Ni Ah di sebuah taman yang ramai dengan orang. Disitu kelihatannya ada sebuah perkahwinan sedang berlangsung. Ni Ah dalam pakaian pengantin. Ni Ah berjalan di karpet merah. Namun ketika di pintu masuk, Ni Ah melihat Chanyeol dan Hyeri yang berada di tempat lafaz perkahwinan tersebut sebagai pengantin sebenar.
Ni Ah berundur. Ni Ah memalingkan badannya. Ada seorang perempuan yang wajahnya sama dengan Ni Ah, cuma rambut nya bewarna putih biru snow manakala pakaiannya bewarna putih.
Ni Ah:Nuguya?
???:Annyeong. Ratu Ni Ah
Ni Ah meneliti gadis di depannya.
Ni Ah:White Vampire Middle Mix Blood?