𝒜𝓅𝓇𝒾𝓁 𝐹𝓁𝑜𝓌𝑒𝓇𝓈 6

108 20 2
                                    

--Esti prea aproape.

--Ah, esti timid.
Chicoteste el.

Sa fiu al naibii daca nu era acela cel mai dulce chicotit pe care l-am auzit in viata mea!

--Sunt Baekhyun. Tu cine esti?

--Chanyeol.
Spun simtindu-mi din nou inima tresarind.

--Foarte dragut....numele tau.
Spuse dupa o scurta pauza. Zambeste in coltul gurii, analizandu-mi fata.

--Eu trebuie sa plec.
Spuse cand simt ca situatia devine brusc incomoda.

--Intinde palma te rog.
Chicoteste el dulce.

Intind mana si o simt pe a lui dedesupt. A scos un pix si imi deseneaza in palma. El chiar era nebun?
In incercarea mea de a-mi trage subtil mana, privirea imi sare din nou pe fata lui ce era acum luminata subtil de un neon cu o putere slaba.

Liniile fine ce ii conturau chipul, buzele subtiri si totusi care pareau atat de delicioase. Zambetul micut.

--Gata. Asta e numarul meu. Suna-ma.
Zambeste el larg apoi isi deschide umbrela pe care se pare ca o avea in buzunar si o aseaza in mainile mele. Tocmai mi-a furat umbrela?!
A fugit prin ploaie, pe intuneric?

--Hei!
Strig dupa el in incercarea de a afla de ce a facut schimb de umbrele insa era tarziu. Avea viteza.

Privesc palma.

"Astept de mult timp momentul asta.
0363727614. :> "

Asteapta de mult timp asta? El ma cunoaste?

E din cauza acestei gradini stupide! De cand vine aici i s-au intamplat doar lucruri ciudate. Insa acesta le depaseste pe toate."

PREZENT.

Chanyeol statea in patul sau gandindu-se la acel moment. Acel moment in care l-a cunoscut pe Baekhyun. Acel mic ciudat chipes.  De ar fi stiut ca va ajunge aici...ar fi facut la fel? Ar fi ales la fel?

Si totusi in tot acest timp...de ce gandul i-a stat doar la el? Daca a trecut peste, asa cum mereu isi spune, asa cum le spune tuturor, de ce continua sa spere ca intr-o zi sa il poata tine in brate? De continua sa spere ca Baekhyun sa il iubeasca inca? De ce vrea sa il sarute chiar in acest moment? De ce vrea sa strige in fata tuturor cat de mult il iubeste? Cat de mult i-a dus dorul si cat de ranit este.

Inca il iubea...dar...avea sa nege in continuu. Pentru ca era spre binele lui. Se apara singur de suferinta.

~Sau isi producea singur suferinta.

𝒜𝓅𝓇𝒾𝓁 𝐹𝓁𝑜𝓌𝑒𝓇𝓈 - chanbaekUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum