Ma van az első iskola napom. Kicsit izgulok de nem vészes. Miután ki kászálodtam az ágyból bementem a fürdőbe ott lezuhanyoztam és megmostam a fogam. Miután végeztem kimentem és elkezdtem öltözni.
Öltözés után a fürdőbe mentem és kifésültem a göndör hajamat, majd lementem a konyhába.
- Jó reggelt anyu!
- Neked is szívem. A kajád a hűtőbe, medálod?
- Oh basszus! Hozom!
Felszaladtam a lépcsőn s elvettem az éjjeli szekrényről a medálom amit a nyakamba tettem.- Legközelebb ne felejsd el, és a suliba le ne merd venni! Lehetőleg el ne hagyd, de nekem mennem kell mire hazaérsz ittol leszek!
- Rendben Szia!
- Szia kincsem vigyázz magadra!
Nyomott egy puszit a homlokomra majd felvette váll táskát és a kocsikulcsot. Az ajtóból még dobott egy puszit majd beszállt a kocsiba és elhajtott. Én megettem a reggelim és eltettem a kaját amit anya csomagolt ebédre, felvettem a táskámat majd elindultam a suliba. A fülesemet a fülembe dugtam majd folytattam az utamat gyalog az iskola felé. Ha zene szól a fülembe mindent elfelejtek, az agyamat kiűrítem és csak a zene jár a fejembe. A zenehallgatás miatt hamar elmegy az idő, észre sem vetem hogy már a sulinál vagyok. A zenét megállítottam és a fülest kihúztam a fülemből és az épület bejáratához mentem. Kinyitottam az ajtót s beléptem rajta. A szekrényemhez mentem majd kivettem az órarendet.Kipakoltam a könyveimet majd a terem felé vettem az irányt. A legtöbb diák már bent volt így helyet foglaltam egy üres helyen. Kivettem a táskámból a könyvet majd megvárta míg bejön a tanár.
- Sziasztok a nevem Alaric Saltzman az új töri tanár. Te biztos az új lány vagy bemutatkoznál kérlek?
- Ohm igen. A nevem Clarissa Black de hívjatok csak Clary-nek. Most költöztünk vissza az anyámmal a városba.
- Itt születtél Clary?
- Igen csak a születésem után el költöztünk.
- Értem foglalj helyet.
Bólintottam majd leültem a helyemre. Nagyon jó fej az új tanár, mivel ma volt az első napja ezért nagyon nem csináltunk semmit. Leginkább beszélgettünk. Azt is mondta hogy ha nem értjük valamelyik tananyagot vagy nem igazán megy akkor az marad suli után és segít neki. Miután kicsengettek elszólított.
- Oh Clary!
- Igen Mr. Saltzman?
- Az igazgatónő megmutatta a jegyeidet amiket hoztál. Megkell hogy mondjam nem valami fényesek. Úgy gondolom képes vagy te ettől többre is. Adok neked egy kis munkát a javítás érdekében.
- És mi lenne az?
- Gyűjts a családodról egy kis házi dolgozatot kapsz rá egy hetet. A jobb jegyért.
- Köszönöm Mr. Saltzman!
- Nincs mit. Legyen szép napod!
- Magának is!
Kimentem a teremből de neki ütköztem egy lánynak.
- Oh ne haragudj!
- Semmi baj. Te vagy az uj lány!
- Igen. Clary Black.
- Figyelj Clary nincs kedved velem meg a barátaimmal ebédelni? Szeretnélek megismerni!
- Nincs semmi akadálya!
- Szuper akkor találkozunk ebédnél!
- Rendben. Szia!
- Szia!
Kedves lány és jó a stílusa. A szekrenyem felé mentem és kivettem a tesi cuccom, majd az öltöző felé mentem. Átöltöztem majd kimentem.
- Te vagy az új lány igaz?
- Igen. Clary Black!
- Clary én vagyok a Lacross edző és a tesitanár is egyben. Most pedig menny a többiek után! Terep futás lessz!
- Rendben.
Úgy tettem ahogy mondta elindultam a többiek után. Az erdőben volt a terep futás, az edző belefújt a sípjába és mindenki elindult. Én is így tettem, futásba mindig is gyors voltam. Egy csomó embert lehagytam és én értem be hamarabb. Egy fiú társaság elkezdett sugdolózni. Sokan viszont furcsán néztek rám hogy az egész osztályt lehagytam. Vissza mentünk a suliba ahol átöltöztem és mentem a szekrényemhez. Kivettem a biosz könyvem majd mentem a terem felé. Az órán párban kellett dolgozni és én egy Malia nevű lánnyal voltam. Az óra alatt jól megismerkedtünk és hamar megtaláltuk a közös hangot. A nap hátralevő része unalmas volt. Amikor eljött az ebédszünetet én Lydia-val mentem az ebédlőbe ahol a barátaihoz vezetett. Bemutatott nekik majd elkezdtünk beszélgetni.
- Mond Clary anyukád hol dolgozik?
Kérdezte a barna hajú aszthiszem Stiles.
- Az FBI-nál dolgozott de mivel el költöztünk ezért most a Sheriff hivatalba.
- És hogy hívják?
- Monica Black.
- Az apáddal mivan?
Kérdezte Scott.
- Az apám mikor megtudta hogy anyám terhes lelépett.
- Oh sajnálom.
Hajtotta le a fejét.
- Semmi baj! Nemtudhattad.
Mosolyogtam. Annyira kedvesek velem. Mikor végeztem az évessel elindultam ki az épületből. Épp a fülhallgatomat dugtam volna a fülembe mikor egy férfi elszólított.
- Clary Black?
- Igen. De ki maga?
- Hát nem ismersz meg?
- Most látom életemben elősször!
- Clary én vagyok az! Az apád vagyok!
- Maga megőrült az én apám nem el velünk!
Kikerültem és sietős léptekkel mentem haza felé. Ez az ember megőrült. Amikor hazaértem anya már az ebédet főzte.
- Szia drágám! Milyen napod volt?
- Szia anyu! Jó, nagyon kedvesek voltak velem! A töri tanár meg nagyon jó fej. Azt mondta javíthatok ha írok a családunkról egy házi dolgozatot.
- Naa ez szuper.
- Volt még valami.
- Micsoda?
- Egy férfi a suli előtt azt mondta hogy az apám.
Amikor ez a mondat elhangzott a fakanalat kiejtette a kezéből.
- De ugye jól vagy?? Nem bántott??
- Nem. Miért?
- Kincsem tudod jól hogy nem álhatsz szóba idegenekkel. Azt az embert messziről kerüld el!
- Miért ismered?
- Nem drágám nem ismerem!
- Okee át nézhetem a dobozokat?
- Igem menny csak. A pincében vannak!
- Rendben!