- Peter?
- Monica! Clary itt van jól van viszont elkezdett változni. Kapott nyugtatót ami kiütötte addig le láncoltuk ide kell jönnöd!
- Hol vagy?
- Derek-nél!
- Máris ott vagyok!
Bontottam a vonalat majd a gyerekekhez fordultam.
- Megvan Clary! Derek-nél van!
- Akkor igyekezzünk.
Mondta Stiles és azonnal szólt Scott-nak akik már úton vannak. Mi beültünk a kocsiba és mentünk Derek-hez.Clary Black.
- Hol vagyok? És kik vagytok?
- Szia. Én Peter vagyok Peter Hale. Az apád, ő itt Derek.
- Miért vagyok le láncolva?
- Clary én vérfarkas vagyok az anyád meg vámpír. Te egy hibrid vagy.
- Na jó ez nagyon nem jó vicc! Igaz gyorsan gyógyulok de azt jelenti az hogy hibrid.
- Pedig de.
- És mi az a hibrid? És miért vagyok le láncolva??
- A hibrid vámpír és vérfarkas egyben, telihold van. Ma változnál át elősször. A nyakláncod elnyeri a hold erejét így nem tudtál átváltozni egyszer sem tudom, hogy hihetetlennek hangzik de hidd el minden szavam igaz.
Mondta a szemembe nézve, mire a körmeim helyén karmok nőttek, éreztem hogy a fülem nagy lessz. Agyaraim nőttek és hirtelen elborult az agyam.Peter Hale.
Clary elkezdett változni a láncok elpattantak is ránk támadt a szeme fekete alapon vér vörös volt szinte már fekete. Próbáltuk lefogni de hiába sokkalta erősebb volt nálunk és indulatosabb. Éppen a falhoz fogtuk kisebb nagyobb sikerrel mikor megjelent az ajtóba Mónika.
- Istenem mi történik vele ugye nem átváltozik!
- Most változik át először mégis mit gondoltál hogy majd szépen megtudod nevelni úgyhogy ne tudjon átváltozni minden egyes teliholdkor, a nyaklánc elszívta a hold erejét sokat indulatosabb és erősebb mint valaha, ez a te hibád csakis a tiéd.
Mutattam a sokkos állapotban levő nőre. Egy pillanatra nem figyeltem és Clary ellökött minket magától és futásnak eredt.
- Na ez szuper!
Mondta Stiles és az arcát a kezébe temette.
- Oh istenem mikor lessz ennek vége?
Pillantott az ég felé Monica.
- Ha elmondtad volna neki akkor talán ez nem történt volna meg.
- Meg akartam védeni.
- Egyszer így úgyis megtudta volna, arról nem is beszélve hogy elvitted innen.
- A tűz miatt muszály volt. Nem tehettem mást majd nem meghalt!
- És az emlékei?
- Egy boszorkány gátat tett az elmélyébe.
- Szerinted megfog neked ezek után bocsátani?
- Nemtudom. Nekem csak az számít hogy biztonságban legyen. A gát kezd halványulni ha végleg eltűnik akkor mindenre emlékezni fog.
- Ilyen szempontból érthető hogy megakarod védeni Clary-t!
Szólt fel Derek.
- Te most kinek az oldalán állsz?
- Peter...a mi világunk veszélyes lett volna a számára! Jobb volt így. Viszont most megkell találnunk!