Part 9
*
U apartmanu je bio mrak, napipala sam prekidač i blještavo svjetlo se razlilo po prostoriji.
Pogledala sam prema njemu. Stajao je sa smiješkom u kutu usana. I čekao? Uzela sam nespretno neke čaše iz elementa u kuhinji. On je izvadio bocu.
"Smijem li ?" upitao je podižući obrve.
"Da, naravno." ravnodušno sam rekla i krenula prema terasi. Odgurnula sam vrata i izašla van, udahnula sam duboko. Miris noći mi je poželio dobrodošlicu.. Vjetar i daleki šum automobila.
Odložila sam čaše na mali stol, sjela na ležaljku i skinula sandale. Podigla sam noge gore dok je on vrlo spretno, polako, elegantnim prstima otvarao vino. Bio je usredotočen na to. Imao je vrlo sigurne i utješne pokrete. Uživala sam gledajući ga. Srce se smirilo na trenutak.
Došao je do mene s čašom i bocom, pružio mi je čašu i sipao hladnu tekućinu. Na trenutak ruke su nam se dotakle u prijenosu te čaše. Podigao je pogled prema meni. I on je to osjetio.
Svaki put kada bi mi se približio čula bi mi se napela i nisam više mogla kontrolirati podražaje. Tako svjesna njegove blizine.
Ponovo je otišao do stola i natočio i sebi.
Naslonio se na ogradu terase i okrenuo prema meni.
Promatrao me je. Nelagoda je rasla.
"Lijepa si. "iiii , zacrvenila sam se, srećom pa je bio mrak. A šta će drugo reći u tom trenutku, mudro.. "Nekako si zrela, smirena i znaš što hoćeš." "Zračiš tom nekom iskrenošću."
Ja? Odmahivala sam glavom. Znam da nije tako, mučilo me to..?
"A nekako si u drugu ruku i sramežljiva, kao da se povlačiš, da bježiš." uf kako mrzim kada mi to netko kaže. Analizira me bez dobre podloge. Smije li?
"Tjeraš me da te lovim." tiše je dodao.
"Ne želim ni da ti imaš krivo mišljenje o meni, nemoj misliti da ovo stalno radim. "
Sigurna sam da uglavnom njega love..
"Inače svo osoblje ima zabranu druženja s gostima." tihim i smirenim glasom je objašnjavao.
Kako pronicljivo, kao da je u mojoj glavi.
"Nikada s nijednom gošćom nisam ulazio u ništa više od razgovora i to na distanci. Vrlo velikoj distanci."
"Znaš li koliko je ovo opasno za posao?"
"Uuu, kao u Prljavom plesu. " zabavljala sam se govoreći to. Pomislila sam da me ipak nije shvatio. Bio je premlad.
Trudila sam se dalje šutjeti, jer od nervoze mogu jedino lupetati gluposti.
Vino kliznu niz grlo i pomazi moju nutrinu.. Trebalo mi je hrabrosti. Žudjela sam i za cigaretom..
I on je ispio svoje. Odložio je čašu na stol.
A onda je došao do mene i sjeo ispod mojih nogu. Tonu teška emocija me pritisnu.
Netremice sam ga promatrala. Slatki miris večeri se miješao s mirisom njegova tijela.
Uzeo mi je stopalo i počeo masirati. Svaki dodir bio je poput vrelog uboda, pekao je.
"Jesi u ovoj nozi imala grč?"
" Znam kako to boli." sjajno je masirao.
Naslonila sam glavu na ležaljku i samo uživala. Prepustila se.
Penjao se sve više po mojoj nozi, do moga bedra. Susprezala sam dah. Postajo je sve brži i brži.
Prešao je na drugo bedro i polako prstom prelazio gore i dolje prema listu i drugom stopalu. Pa se ponovo počeo penjati. Osjetila sam svaki prst kada bi se zabio u moje meso.
Treperila sam od uzbuđenja. Oči sam držala čvrsto zatvorene. Bojala sam se ako ih otvorim da ću se probuditi.
Stao je i prešao mi prstom po usnama, otvorila sam oči, i gledala ga. Želio je to. Gledao me je ravno u oči, čitao me je iz njih. Podigla sam ruku i stavila je u njegovu kosu, prvi put sam prstima prošla kroz nju, svilena i meka, kosa mu je mirisala na more. Gledao je u moje usne i rukom me primio za glavu, privukao sebi i poljubio. Prvo lagano, pa sve jače unoseći se u moja usta, i udarajući mi u zube, nije se više suzdražavao. Duboko je disao i upijao moj dah.
Podigao me je s ležaljke snažno i s lakoćom, i odnio na krevet. Sakrila sam lice u njegovo rame.
U sobi je bio mrak, samo je kroz rupice grilja provirivala svjetlost ulične lampe. Nadvio se nad mene i lagano prelazio po mojoj koži. Jedva me je dodirivao. Izazivao je, i svaki njegov dodir sam nestrpljivo iščekivala. " Još uvijek mogu stati i kao da nije ničega bilo.. pravit ćemo se.." isprekidano je govorio dok su mu usne lijepile za moje tijelo. Za moju kožu.. pokušao je, a ja, toliko sigurna u ovaj trenutak, nisam izgovorila ništa, blokirala sam misli, jer da sam ih pustila bujica bi srušila branu i preplavile bi me i ugušile u osjećaju krivnje.
Ne čekavši odgovor, nastavio je..
Skinuo mi je haljinu prevlačeći je nježno preko glave, podigla sam visoko ruke da mu olakšam posao i nastavio je. Ljubio me preko vrata i grudi do trbuha koji se izvijao pod njegovim poljupcima. Koža mi je danas bila posebno osjetljiva od sunca i mora. Usnicama je lagano prelazio po tijelu, tek ponekad samo malo vrhom jezika bi okružio oko pojedinih dijelova izazivajući požar.
Nježno mi je skinuo i gaćice i sipao poljupce po najvrelijem dijelu. Uspravio se i skinuo košulju , i ja sam se uspravila i primila se za pojas njegovih hlača. Počela sam ga otkopčavati. Skinuo je hlače i bokserice spustio na pod. I oslobodio se. Čvrsto sam ga primila.
Bez riječi smo pričali, radila sam sve što je želio.
YOU ARE READING
neka nova...
ChickLitkažu da se zanimljive stvari dogode samo onima koji se usude.. * prolog: i evo je, još jedna od onih priča između dva kupanja u moru bez poante o kojoj učimo u školi kao jednoj o najvažnijih stvari u knjizi nikada tu poantu nisam shvaćala i nikada...