Éppen a buszon ülök, s azon gondolkozok, mégis hogy fog megváltozni az életem, ha a nagyapa régi házába költözök. Meg persze az ott élő emberek hogy reagálnak arra hogy a városba költözök. Szomorúak lennének, hogy nem tudják raktárnak használni a helyet? Vagy örülnének hogyha némi hírnevet szerezhet a kisváros?
Kinéztem az ablakon, s a busz megállt a jövendőbeli otthonom megállójában. Ránéztem a busz sofőrre, s egy "kicsit" morcosnak látszott. Mintha az egész hétvégéjét tönkretettem volna azzal, hogy jegyet vettem és eljöttem. Nem is nagyon foglalkoztam vele, tehát felálltam a helyemről és elindultam az ajtóhoz. Mikor kiléptem a buszból, akkor tudatosodott bennem, hogy minden megfog változni.
Robin szemszöge
A mai nap érkezik az új gazda, (t/n). Nagyon izgulok, hogy mennyire fog neki tetszeni a hely. Most éppen a buszmegállóban vagyok, ugyanis Lewis megkért hogy jöjjek elé, és hogy kísérjem el a farmjára. A szemem sarkából látom, hogy érkezik a busz. Minden rendben lesz Robin, nem fogod elszúrni. A busz éppen megállt és egy (h/sz) hajú és (sz/sz) szemszínű lány lépett ki az ajtóból.
-" Szia! Biztosan te vagy (t/n). Az én nevem Robin Lewis polgármester küldött eléd, hogy megmutassam merre van az új otthonod. Ő is éppen ott van, felkészíti a helyet az érkezésedre. Gyere utánam, mindjárt ott is vagyunk."
Olvasó Szemszöge
-"Köszönöm Robin! Ez nagyon kedves tőled."
A kis beszélgetésünk után elindultam a farm felé, Robin vezetésével. Tényleg közel volt a buszmegállóhoz. A farm nem pont úgy nézett ki amire emlékeztem. A terep televolt fűvel, fával és kövekkel.
-Úgy látszik sok lesz itt a tennivaló.
Nevettem fel egy kicsit, majd a házikó felé vettem az irányt. Az épületből egy idősebb férfi jött ki. Ha Jól emlékszem, ő Lewis.
-Ah, az új gazda! Üdvözöllek! Lewis vagyok, Pelikán Város polgármestere. Már mindenki rólad kérdezgetett. Tudod nem mindennap költözik ide új ember. Nagy dolognak számít! Szóval... Nagyapád régi kuckójába költözöl. Jó kis ház... Elég "falusias". Ha bármit elszeretnél adni, csak helyezd bele ebbe a nagy ládába. Éjszaka folyamán majd erre járok és begyűjtöm. A láda mellé fogom rakni a pénzt.Annyi pénzt fogsz kapni, amennyit érnek az eladott tárgyak. Tessék, itt van egy könyv, amiben benne van, mi mennyibe kerül. Nekem most mennem kell Sziasztok!
Lewis után integettem, majd Robin felé fordultam.
-Tudod (t/n), nekem van egy fiam. Ha gondolod megkérhetem, hogy a holnapi nap folyamán vezessen körbe a városban.
-Azt megköszönném.
Mosolyogtam rá kedvesen.
-De én most megyek. Pihend ki magad jól, a fiam pedig nagy valószínűséggel a farmodon 9 óra körül.
Mosolyogtam rá hálásan, majd megindult otthona felé. Végül beléptem a kis házikómba. A berendezés egyszerű volt, mégis jó és otthonos. Az ajtóval szemben egy ablak van, ami kilátást ad a kinti világra. Az ablaktól balra egy régies televízió, jobbra pedig egy asztal egy egyszerű fa székkel. Jobb oldalamon pedig egy egyszemélyes ágy fekszik, ami egy kandalló előtt található.
Lassan az ágy felé veszem az irányt, és semmivel se törődve dőltem el mint egy krumplis zsák.