"Nefes Al!"

257 28 14
                                    

Ona döndüğümde...

Daha doğrusu dönmeden arkadan ellini tuutup büktüm.

"Ahh! Tamam abla özür dillerim!"dedi. Bi dakika ya bu Mert! Hastanenin benimle birlikte 2. En iyi doktorlarından. Ben olayın şokunu yaşarken o diğer eliyle ensemden tuttarak beni önüne getirdi. Kolu boğazımdaydı bende kolunu tuttuyodum.

"Senin ne işin var burda!?"dedim.

"Hocam Ceren hocam ortalığı dağıttı biraz gelin toplayın dediller bende geldim"dedi sırıttırken.

Kolunu alıp benim tarafıma doğru çektiğim zaman yeri boyladı tabi.

"Oha kızım ya! Sen yemiyosun iç miyosunda alıştırmamı yapıyosun ya!?"dedi yerden kalkmaya çalışırken.

"Genlerimde var"dedim ellimi ona uzattıp. Ellimi tuttup kalktı.

"Ah!"dedi bellini tututtup. Bense sırıttıyodum.

"Senle amaliyattan sonra görüşücez... Bekle sen..."dedi.

"Her zaman beklerim efenim"derken tırın üstüne çıktım.

"Ohaa!"dedi.

"Nouldu?"dedim.

"Tamam telofonde adamın karnına demir girdiğni söylemişlerdi ama bu kadarını t-tahmin etmemiştim"dedi. Göz devirip.

"Korktuysanız sizi pisten alallım Mert bey"dedim bu seferde o göz devirdi. Arabanın kapısını ve üstünü çıkartılmakla meşguldü. En az sabah 5 gibi bitermiş. Bende gidip üstümü değiştirdim. Tam hastaneden çıktım ki birisi kolumdan kavradı.

"Yavaş...!"dedim.

"Ne oluyor kızım!?"dedi Cemre.

Bende kolumun bir tanesini açarak tırı gösterdim.

"Y-yok artık!"dedi.

"Var artık"dedim.

"Peki ka-kadın?"dedi.

"Doğmunu ben yaptırdım az önce hele şükür bi tane kadın doğum doktoru geldi de o ilgileniyo şu anda onlarla"dedim.

"Anladım"dedi.

"Nabersiniz kızlar?"dedi Mert önlüğnü giyip yanımıza gelerek.

"Onu sabah 5 te görücez artık"dedim.

Cenkin Gözünden;

Herif bildiğin gözleriyle yedi yuttu Cereni ya!

"Kim lan bu ne ayak!!?"dedim.

"Bilmiyorum ama şu bizim doktorun az önce yanına gelen kızı yedi yuttu adi!"dedi.

"Cerenide yedi yuttu lan gözleriyle!!"dedim.

Aklıma gelen şeyle Cerenin yanına doğru yol aldım.

Cerenin Gözünden;

"Doktor hanım! Bölüyorum ama sizin başka hastallarınızda var!!"dedi. Birisi. Arkamı dönsüğümde Cenki gördüm. Ve göz devirdim.

Sağ ellimi sol omzuna vurdum bi kaç kez.

"Maşallah, maşallah. Turp gibisiniz bi şeyiniz yok! Hatta şu anda bille taburcu olabillirsiniz!"dedim.

"Ben hiç iyi değillim ya sen bi odaya gelsene benle"diyip konuşmama fırsat bille vermeden hastanedeki odanın içine soktu beni. Ben neden çırpınmadım çünkü ben daha olayı şokunu yaşıyodum.

"Ne yapıyosun sen!?"dedim.

"Kim o it!?"dedi.

"Soruma soruyla cevap verme bir! Sana ne iki! Kimden bahsediyosun üç! Eyer benim tanıdığımsa böyle konuşamazsın dört! Ayrıca sen hangi cesaretle beni buraya getiriyosun beş!-"lafımı böldü.

"Ceren!"dedi.

"Na var!?"dedim.

"Nefes al!"dedi.

"Oğoooofff!"        

3. Bölüm Sonu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İntikam!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin