- Убба өнөөдөр бидний 100 дахь хоног болж байна. Хоёулаа хоолонд орох уу?
- Мм. Болох л юм.
Доош унжин нүдийг нь шүргэх бор үсээ тэр арагш илээд хажууд нь өөрт наалдан явах охиныг харна.
- Чи манайд очмоор байна уу?
Түүний асуултанд охины нүд гэрэлтэн томоор инээмсэглэнэ.
- Дуртайяа.
Охин толгой дохиход залуу инээмсэглэсээр түүнийг дагуулан машиндаа суулаа. Тэд өндөр орон сууцны 6 давхарт буун түүний гэрт ирэв.
- Танайх их саруулхан юм аа.
Залуу толгой дохин хариулаад цааш алхан шүүгээнээс дарс гарган ирлээ. Тэд буйданд тухлан хундага дарс тулган ууж суухад цаад өрөөнөөс юм унах чимээ гаран охины шар үсийг бостол цочоох нь тэр.
- Убба, би айгаад байна аа.
Охин албаар ч гэмээр өөрөөс нилээд ах царайлаг найз залуудаа ойртон сууж, задгай энгэртэй даашинзныхаа ачаар гуалиг биеэ түүнд гайхуулна.
- Ахх, үнэхээр гоё байна, бурхан минь убба илүү хүчтэй.
Охин чангаар дуу алдан буйданд дөрвөн хөллөсөн байх агаад араас нь хүчтэй дүрэх найз залуудаа улам их дурлаж байлаа. Түүний насны охидод царайлаг, машинтай, байртай, орондоо ч сайн ийм залуус бол мөрөөдлийн залууд тооцогдох тул тэрээр өөрийгөө азтайд тооцно.
- Убба, гоё байна, галзуурахнээ.
Тэр улам дуу алдсаар байх бөгөөд хэдийн цэгийг нь онож буй чадварлаг залуугаас болоод анх удаагаа дур тавьж доош сулбайн унав. Харин залуу түүнийг дээш харуулан дахин шургуулаад үргэлжлүүлэн бүлэх ба хоосон нүдээрээ түүнийг цоо ширтэнгээ дотор нь тавьлаа. Залуухан охины бариу ү*рээнд үрийн шингэн дүүрч, бамбайсан х*лүүнээс нь бага багаар дуслан гадагшлана.
- Чамтай танилцуулах нэг хүн байгаа.
Залуу хүрэмнийхээ халаасыг ухан тамхи гарган зуухдаа хувцсаа өмсөх охинд хандан хэлэв.