- Orada mısın?
+ ...
- Oradasın. Her zaman olduğu gibi. Beni daha fazla geri plana atmanı engellemek için yine buradayım bende. Neden hala onları dinliyorsun? Neden onların söylediklerine kulak asarken beni duymazdan geliyorsun? Neden izin vermiyorsun bize? Anlayamıyorum.
Ayna karşısına geçtiğin her an gözlerinin içine baktığında beni, içinde yaşattığın asıl benliğini, fark etmeni dilerdim. Ama artık fark ettiğini ve isteyerek beni sakladığını düşünüyorum. Bunu yapma. Lütfen.
Dışarı yansımama izin ver. Beni duyuyor musun? Gerçekte kim olduğumuzu söyle onlara! O diziyi gerçekten sevmiyorsun, bahsettikleri o kitabı tam olarak okumadın bile ama beğenmiş gibi yapıyorsun, modayla ilgilenmiyorsun, söyledikleri sözlere kırılıyorsun ve içinden geçen şeyi onlara söylemiyorsun. Umursamaz olmaya çalışmaktan yorgun düştüğünü biliyorsun. Aynı yeterince iyi olduğumuzu, insanların bizi kabul etmesi ve yanımızda olmaları için bu kadar çabalamaman gerektiğini bildiğin gibi.
Sırf onlar istiyor diye ya da onlarla ortak yan bulup aralarına katılmaya çabalamak için beni terk edip başka bir benlik oluşturmayı bırak. Korkmana gerek yok, gerçekten sevdiğin ve yapmak istediğin şeyleri söylersen yalnız olmayacaksın.
Lanet olsun, sadece bırak konuşayım ve mutlu olalım. Tamam mı?
Beni sev, kendini sev. ⭐