⭐21⭐

40 3 7
                                    


💦Bu yazıyı da burada barınması adına iliştiriyorum bu bölüme..

---------------------------------------

       Her an gidebilirim, her an gidebilirsin ve her an gidebilirler...

       Biliyorsun? Gideceğiz..

       Her şeyi bırakmak zorunda kalacağız. Yakınlarımızın gözlerine yağmur yağacak. Görmeden tanışıp konuştuğumuz insanlara bu gidişi haber veremeyeceğiz, kimse veremeyecek. Bir iki 'Hey, nerelerdesin?' mesajı ve aramasıyla sınırlı kalacağız belki de. Hayallerimiz, yazdığımız defterler, okuduğumuz kitaplar, seviyorum başlıklı cümlelerimiz... Hepsi yarım kalacak. Birkaç kalp hariç unutulup gitmek kaçınılmaz bir son olacak. 

       Hep bir yarım kalma mevsuzu olacağını biliyorduk zaten değil mi? Sadece zamanı bizi ansızın yakalacak ve o bizden birini yakalamadan önce şunları bilmeni istiyorum. Hayallerimiz gerçekleşmese de gerçekleştirme çabalarımız sırasında verdiğimiz mücadele beni her zaman mutlu etti. Yan yana oturup hayal kurmalarımız, birbirimize sataşmalarımız, konuşmadığımız günler anılarımızı hatırlamam, ağlayıp sarılmalarımız, gülümsemelerimiz.. Hepsi mutlu etti, etmeye de devam ediyor.

       Bu gidiş gerçekleşirse üzülme demeyeceğim. Sadece şunu istiyorum; ağla, acıyı yaşa ama sonrada ayağa kalk olur mu? Görünürde olmasa da yanında olacağımı bil. Çünkü eğer bu gidişi sen gerçekleştirirsen ben buna tutunacağım.

       Son olarak şunu unutma kalbim, seni unutulmayacaklar sayfasında sıcak bir müzik eşliğinde ağırlıyor, umarım ben de öyleyimdir..

[10.05.2020]'m

---------------------------------------

---------------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bir ŞeylerWhere stories live. Discover now