Ben geldimmm. Yeni bölümü seversiniz diye umut ediyorum ve yorumlarınızı bekliyorum💘💘
Derin nefes alıp bıkkın bir şekilde verdim. Ve ona dönüp "Hadi şu işi konuşalım ve hazırlanmak için çıkalım." dedim. Peki manasında kafasını salladı.
Dosyanın ikinci sayfasını açıp yazan isimleri gösterdi. "Bak Jeon bu Bay Suzuki. Yani şirketin Ceo'su ve asıl işimiz onla."
Sonra alttaki ismi işaret edip, "Bunlar da görev için konuşmamız gereken bir kaç insan ama önemli değil. Bay Suzuki ile anlaşırsak şirketimiz turizm açısından iyi bir yere gelebilir. Yani bu iş bizim ve şirketimiz için çok önemli."dedi.
"Anladım. Ben dosyayı alıp ana hatlara bir göz atiyim. Neler yapmam gerektiğine falan." diyip eve gitmek üzere ayağa kalktım. "Peki Jeon al incele ve hazırlan." dedi.
Her lafında afallamak zorunda mıydım ben. Aklını başına al Jeon diyip silkelendim ve dosyayı da alıp kapıya yöneldim.
Odadan çıktığımda resepsiyonda duran Namjoon ve Jin Hyung'un kafası bana döndü ve birbirlerine bakıp güldü.
Ne oluyordu cidden anlamıyordum ama zaten yeteri kadar tedirgindim. Yarın ve ondan sonraki günler ne olacak cidden merakla bekliyordum.
Şirketten çıkmadan önce Yoongi Hyung'a arabasını almam gerektiğini söylemem gerekti.
Arama listeme girdim ve adını buldum. Kısa bir çalma süresinden sonra, "Efendim Jungkook. Kısa kes işim var."dedi.
"Hyung bir iş için yarın Japonya'ya gitmem gerekiyor ve şimdi de eve gidip bavulumu hazırlamam lazım. Arabanı almam gerek bunu söylemek için aradım." diye yanıt verdim.
"Pekala. O zaman odama gelip anahtarı alman gerek. Ah dur sende yedek vardı zaten al ve git. Ben Jimin'le dönerim merak etme." dedi.Ondan da izin aldığıma göre artık eve gidip hazırlanmam lazımdı.
Arabayı açıp çantamı yan koltuğa attım. Kravatımı gevşetip gömleğimin ilk 2 düğmesini açtım ve kemerimi taktım.
Eve vardığımda kapının önünde Hoseok Hyung vardı ve gülerek beni karşıladı. "Merhaba Kook. Neden erken döndün." dedi.
"Hyung yarın bir kaç günlüğüne iş için Japonya'ya gitmem gerekiyor ve hazırlanmak içinse hiç vaktim yok o yüzden erken geldim." dedim. "Peki git hazırlan bakalım." diyip kocaman gülümsedi.Cidden tüm yorgunluğumu alan nadir insanlardandı. Bana bakarken gözleri ışıldıyor ve her zaman koruyordu,nasıl olduğumu sorup,derdimi dinliyordu. Cidden onu çok seviyordum.
Bende ona gülümseyip hızla eve girdim. Üst kattaki odama çıkmak için çıkmam gereken merdivenler bile o kadar zor geliyordu ki o an. Çünkü içimden hiç gelmiyordu gitmek. Ama buna mecburdum. Zaten işe yeni girmiştim ve şimdi de bunun için şikayet edemezdim demi.
Odama çıktığımda çantamı bir kenara fırlattım ve kendimi de yatağa attım. Bir süre tavanla bakıştıktan sonra kalkıp yatağa oturdum.
Sırası ile kravatımı,ceketimi gömleğimi ve pantolonumu çıkardım. Baksırım ile kalmıştım ki kalkıp ılık suyun altında kalmak istiyordum bir süre. Bu iyi gelecekti emindim.
Banyoya girip suyu sonuna kadar açıp sesimin duyulmayacağından emin olduğum o an ağlama başladım.
Çünkü bu duygular,bu olanlar,onun bu davranışları beni aşırı derecede yıpratmıştı. 2 yıldır çözemediğim bu hallerim beni nereye götürecekti cidden bilmiyordum.
Sanki bir uçurum kenarındaydım ve o gelip elimden tutup beni o uçurumun kenarından çekmediği sürece daha çok adım atıp o uçurumdan düşecektim.
Daha fazla düşüncelere dalıp onların içinde kaybolmadan çıkıp kendime gelmeliydim.
Saat akşam 6'ya yaklaşıyordu ve son gömleğimi de koyup bavulu kapattım
İçimdekileri birine anlatmam lazımdı sanırım ve bu kişi de üniversiteden beri arkadaşım olan Jimin'di.Telefonu alıp instagrama girdim ve bir süre ana sayfada dolaşıp Jimin'e mesaj attım.
*instagram*
Jeonjungkook__:Jimin napıyorsun,müsait misin bir şey konuşmamız lazım.
Jimin.parkie:Tabi tavşanım
söyle bakalım noldu. Önemli bir şey
yok demi?Jeonjungkook__:Yok ya pek önemli değil ama kafamı kurcalıyor işte. Ve konuşmak için aklıma sen geldin.
Jimin.parkie:Tabi tabi anlat dinliyorum.
Jeonjungkook__:Jimin yarın iş için Tae ile Japonya'ya gideğiz bir kaç gün
Jimin.parkie:Evet Yoongi demişti araba için aradığında.Ama bu güzel işte Kook.
Ona açılman için bekli de bir işarettir sana daJeonjungkook__: Hayır Jimin delirdin mi sen 2 yıldır yapamadım şimdi bunu yapmamı bekleme benden. Ben ondan kaçmaya çalışıyorum ama her zaman burnumun dibinde bitiveriyor.
Jimin.parkie: Kook mal mısın kanka. Neden kaçıyorsun hala. Git açıl belki de ona sana boş değil bunu anlarız en azından
Jeonjungkook__:Jimin denemedim mi sanıyorsun burdan yazmaya çalıştım yapamadım. Gidip söyliyim dedim yapamadım. Cidden yapamıyorum
Park.jiminie: Diyorum ya işte belki de bu iş bir işarettir Kook. Bence sen bunu değerlendir belki bakarsın 👉🏻👈🏻 hmm?
Jeonjungkook__: YUH JİMİN AZDIN MI AMK NE DİYORSUN
Park.jiminie: :"))))
Jeonjungkook__: Tamam kanka sen kudurmaya başlamadan ben kaçim en iyisi
Park.jiminie: Tamam git bakalım. Hayırlı işler size 👉🏻👌🏻
(İletildi:18.58)
(Görüldü:19.00)Yeni bir bölümde görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın. Sizi seviyorumm💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seductive || Taekook
Fanfiction"Beni baştan çıkarıyorsun Jeon" dedi fısıldayarak.. "Belki de baştan çıkmanı istiyorumdur Kim" || Umarım çokça seversiniz İyi okumalar Sizi seviyorum💜 ||