I co dalej...?
Baran - Wybawca przyjdzie po ciebie i razem wydostaniecie się z psychiatryka. zamieszkacie w lesie uciekając od wszystkich problemów
Byk -Wybawca przyjdzie po ciebie i razem wydostaniecie się z psychiatryka. Wyjedziecie z kraju w poszukiwaniu spokoju, jednak on nie będzie wam dany. Policja będzie was ścigać do końca waszych dni.
Bliźnięta - Będziesz wiudł/wiodła spokojne życie w psychiatryku, aż w końcu cię z niego wypuszczą i będziesz sądzić, że to był tylko sen.
Rak - Wybawca przyjdzie po ciebie i razem wydostaniecie się z psychiatryka. Uciekniecie razem, jednak niedługo potem, przez wyrzuty sumienia oddacie się w ręce policji i razem zginiecie.
Lew - Wybawca przyjdzie po ciebie i razem wydostaniecie się z psychiatryka. Zamieszkacie w spokojnej miejscowości i będziecie poznawać siebie nawzajem.
Panna - Wybawca przyjdzie po ciebie jednak nie uda wam się uciec.
Waga - Będziesz wiódł/wiodła spokojne życie, kiedy cię wypuszczą nie poddasz się i będziesz poszukiwać swojego wybawcy na darmo, ponieważ on zginął w więzieniu.
Skorpion - Wybawca przyjdzie po ciebie i razem wydostaniecie się z psychiatryka. Uciekniecie z kraju i założycie rodzinę składającą się z dwójki dzieci. Będziecie przed nimi ukrywać prawdę.
Strzelec - Wybawca przyjdzie po ciebie i razem wydostaniecie się z psychiatryka. Uciekniecie i będziecie razem wiedli spokojne życie. Niestety policja was dopadnie.
Koziorożec - Wybawca przyjdzie po ciebie i razem wydostaniecie się z psychiatryka. Uciekniecie z kraju i założycie rodzinę składającą się z dwójki dzieci. Powiecie im prawdę przez co dzieci uciekną i nigdy więcej ich nie znajdziecie.
Wodnik - Wybawca przyjdzie po ciebie i razem wydostaniecie się z psychiatryka. Uciekniecie z kraju i założycie rodzinę składającą się z dwójki dzieci. Powiecie im prawdę przez co dzieci postanowią was wydać i razem zginiecie, a dzieci trafią do domu dziecka.
Ryby - Będziesz wiódł/wiodła spokojne życie w psychiatryku, kiedy cię wypuszczą będziesz opłakiwać osobę, która przez ciebie umarła.
Mam nadzieję, że te scenariusze wam się spodobały. Starałam się nad nimi i mi się osobiście podobają xd.