Boj. Velký a krutý boj. Spousty koček ležely na zemi buď mrtvé nebo zraněné. A bylo to skutečné.
Tma zaútočila na bílého klanového válečníka. Byl silný, ale také už starší.
Bojovala jako všichni ostatní z jejího klanu. Krvavého klanu. Když už stačila jen poslední rána, skočil na ni zrzavý válečník. Jeden z těch čtyř velitelů pomyslela si Tma. Zachraňují druhé a to je oslabuje. City nemají v boji co dělat.
Když v tom uviděla svého velitele Postracha, jak mu ten zrzavý velelitel dal smrtelnou ránu. Postrach zavřeštěl a po chvíli sténání zemřel. V tu samou chvíli všichni z Krvavého klanu začali opouštět území lesa a prchat zpátky do města. ,,Né!" vykřikla Tma. ,,Za tohle zaplatíte, klanovky! Za všechno!!!" a s tím se přidala ke svým spojencům.⭐⭐⭐
,,Co bude teď? Potřebujeme velitele, bez něj jsme ztracení!" řekl jeden. ,,Máš pravdu Pařáte. A velitel budu já a můj bratr" promluvil další. ,,A proč zrovna ty Lede?! Vždyť jsi ani nedokázal zabít svého tvého třetího bratra Ječmena! Jsi slabý" vyprskla Tma. ,,I ty Hade!" dořekla. Všichni si začali něco šuškat mezi sebou. ,,Má pravdu, ale my velitele fakt potřebujem" promluvila další kočka. ,,Hmmm ... dobře. Až dokážete svou krutost a sílu, můžete být veliteli" rozsekla spor Tess .
Všichni s tím souhlasili, ale Tma měla pochybnosti. Znala je až moc dobře. Vždy, když jsou ve velkém nebezpečí, začnou se stahovat. Ale ať si to vyzkouší, stejně neprojdou zkouškou. A odešla za ostatními.
,,Za prvé: projevte stejné odhodlání a velkou odvahu, jako Postrach. Zažeňte psa, který nám v jednom kuse krade všechno k jídlu jako Postrach" vyhlásil Pařát první úkol. ,, C- cože? Psa?!" zakoktal Had. ,,Jste normální?! Vždyť to nejde!" prohlásil Led. A je to tady... pomyslela si Tma. ,,Jestli chcete být veliteli, tak musíte být jako Postrach a ten to dokázal několikrát" odpověděla Tess opovržlivě. ,,Tak jo, ale nikdo se nesmí dívat" zkusil to znovu Led. ,,Fajn, ale někdo vás kontrolovat bude ... Tmo, hlídej je ať případně nezdrhnou nebo kdyby chtěli podvádět" rozhodl Pařát.⭐⭐⭐
Bratři vymýšleli, jak by to udělali. Na prvním místě byl samozřejmě pokus o podplacení Tmy, ale nevyšel. Nakonec objevili starého psa, který se sotva loudal a rozhodli se pro něj. ,,To bude hračka" liboval si Had. ,,Hele, ten je moc lehký, vyberte si mladého!" zavolala na ně posměšně Tma. ,,Achjo, vždycky nám to zkazí" stěžoval si Had. ,,Nikdo ale neřekl jakého psa" prohlásil Led. ,,Takže to podvod není" došlo Hadovi. Jak říkám, jsou slabí. Pro mě by mladý pes žádný problém nebyl řekla si v duchu Tma. Takto samozřejmě musela dosvědčit, že psa vyhnali, ale stejně řekla o jakého psa šlo. Ovšem se Led s Hadem vymluvili úplně stejně, takže co se dalo dělat. První zkoušku splnili.
ČTEŠ
Příběhy Krvavého klanu [Short Story]✔
ПриключенияTento příběh je v podstatě WaCa 6 díl 1. série od spisovatelky Erin Hunter z pohledu BloodClanu...Ale něco jsem si zamozřejmě upravila a nějaké postavy vymyslela tak s tím počítejte :)