Kapitola 5.

95 12 2
                                    

,,Hromový klane, útok!" zakřičel někdo. Najednou zpoza kusů dřeva a slámy se vyřítilo spoustu koček. Pár jich Tma poznávala: ten zrzavý je velitel jednoho z těch 4 klanů a tamto zas Ječmen a jeho černý společník. Tak proto byli na území klanovek!
Všechny klanovky zaútočili na kočky z Krvavého klanu. Dlouho se nebojovalo, protože Had a Led vyhlásili domluvu. Ještě se budou domlouvat?! To už je fakt vrchol všeho!
,,Proč jste sem přišli?" snažil se znít odvážně Led. ,,A proč tu máte Fritze?" zeptal se zase někdo z klanovek. Ale byl to Ječmen. A jeho sestra. Ona má obojek?! No to snad ne, horší to být nemůže... Taková potupa!
  Tma se cítila dost trapně, ale byla asi jediná, které záleželo na dobré pověsti Krvavého klanu. Protože to vypadalo na jeho rozpad: ,,Okamžitě pusťte Fritze a vypadněte z tohohle místa! Žádný Krvavý klan už není a nebude!" zaječel Ječmen na Hada s Ledem. Co se stalo potom ví je Dark Forest, protože je klanovky vyhnali z jejich území. Ale Tma ještě zahlédla Hada a Leda jak si promlouvají s Ječmenem. Že by konečně dostali rozum a taky bojovali za klan? Divila se Tma. Ale pak, když uviděla Ty dva jak jdou za jejich bratrem na farmu dvounožců, tak ji popadl vztek: ,,Nikdy doopravdy nebyli členy Krvavého klanu! Postrach jim poskytoval jen krytí a nevědomky je chránil jako jejich osobní strážce nebo co! Tak tohle je příliš!!!" zakřičela Tma za nima. To, že ji slyšeli neví, ale snad alespoň někdo ji slyšel.

Příběhy Krvavého klanu [Short Story]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat