Günlarden pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi Oğuz'la beraber günün batışında dışarıda otumuştuk. Her zaman ki gibi değildi bugün daha mutluydum ve daha heycanlıydım. Mutluluğumun ve heycanımın sebebini bende bilmiyordum ta ki Nebahat müdürün beni odasına çağırıp benim bir annem ve babamın olduğunu söyleyene kadardı. Nasıl olabilirdi buca yıl aramamışlar şimdimi beni arıyorlardı. Neden beni bu yetihaneye bıarkıp gittiler , neden beni istemediler ? Kafamda onca soru vadı ki bu doruların cevaplarını çok merak ediyordum. Annem kim? Babam kim ? Bunlarıda çok merak ediyorum. Nebahat müdürün bana söylediğine göre beni çok yakında buradan ayrılacağımı ve yeni ailem ile birlikte kalacağımı söyledi. İşte o zaman kafamdan aşağıya sıcak su dökülmüş gibi hissetim. Nasıl ayrıla bilirdim ben buradan. Benim bütüm anılarım buarada geçti en çokta bunu Oğuz' a bsıl anlatacaktım. O nada Nebahat müdür hala ailemden bahsediyordu ama ben o anda ne dediğini duymuyordum. Çünkü ben o an yetimhaneden nasıl ayrılacağımı düşünüyordum . Nebahat müdür üzgün bir şekile ayağa kalkıp yanıma geldi ve şöyle dedi ."demek bir kızımda daha ayrılıyorum dedi o an benimde gözlerimdoldu ve ağlamaya başladım. Nebahay müdür hazılanmam gerktiğini ve yarın ailemin gelip beni alacağını söyledi . Çok az bir zamanım vardı. O an hemen Nebahat müdürün odasından koşarak çıktım ve direk Oğuz'un yanına gittim Oğuz neden ağladığımı sordu. Bende ailemin beni buaradan alacaklarını ve artık hayatımın geri kalanını onların yanında geçireceğimi döyledim o an Oğuz yıkılmış bir şekilde "ben sensiz yaşayamam dedi . Benimde onsuz yaşayamayacağımı herkes çok iyi biliyodu . Herkes benim bir dakika bile onsuz duramadığımı her saniye onula beraber olduğumu biliyoraldı acaba şimdi nasıl olacaktı ? Ben tek ailem Buark ve diğer arkadaşlarımdı . Benim hayatımın tek amacıydı . Bizim Oğuz'la beraber çok büyük hayallerimiz vardı ama artık Oğuz her gün batışında bensiz olacakltı bende Oğuzsuz olucaktım . O an bana "Sen gitsende ben hep senin yanında olacağım ve seni kimseni üzmesine bile izin vetmeyeceğim " dedi. Ben o an Oğuz'un boynuna sarılıp "Seni çok ama çok seviyorum " dedim...
《Okuyup, yrumlamayı ve oy vermeyi unutmayın !!!》