Alexia POV
Izlazim iz kuce, uzimam motor i pocnem da vozim. Ovo me je mnogo potreslo ali ne smem da placem moram da budem jaka. "budi jaka" govorila sam u sebi, dok ocima su se suze skupljale suze ne znam je li bes ili tuga. Slana tecnost je pocela da se sliva polako niz moje obraze koje je vetar raznosio. Dusa me boli. Rukavom mog crnog duksa sam obrisala oci i nastavila. Ni jedna suza vise nije kanula iz mojih crnih ociju, a toliko mi se plakalo i vristalo, ali ne mogu. Srce me steže toliko da imam osecaj da ce svakog trena puci. Vozila sam se tako satima dok nisam ugledala mali paket zaustavila sam se i pomerila ga sa ulice. Otvorila sam paket i ugledala malo crno mace sa ocima plave boje kao okean. Uzela sam ga i namestila u vecem džepu na duksu. Odlucila sam da se vratim kuci. Polako se približavam kući ulazim u garažu i parkiram motor. Izlazim iz nje a zatim ulazim u kuću. Prosla sam pored svih u dnevnoj sobi kao da nema nikoga nisam ih ni pogledala, otisla sam u kuhinju uzela sam jednu malu cinijicu i nasula sam mleka macetu izvadila sam ga iz džepa i dala mu da pije mleko. Ova cinija je pripadala mojoj macki koja se zvala Shadow, ubijena je metkom od strane osobe koju cu zauvek pamtiti. Sada kako bih je nazvala, paa mogla bih da je nazovem Henon. Da svida mi se. Henon je popila mleko, uzela sam je u narucje i otisla u svoju sobu stavila sam je na krevet. Uzela sam crnu stolicu popela sam se na nju da bih dohvatila jedan kofer sa ormra, spustila sam ga na pod bio je jako prasnjav otvorila sam ga. Unutra je bio krevetac za mace i neka kao kucica za mace koja se sastavlja, neke igracke i maleno cebence. Pocela sam da sastavljam kuci u nakon nekog vremena sam je sastavila namestila sam je kod mog kreveta. Namestila par cinija i igracaka.
YOU ARE READING
Vukovi(završena)
Mystery / ThrillerAlexia {Leksi} Smith je devojka koja je zbog osvete postala vođa mafije. Od emotivne, dobre i divne devojke postaje bezosećajna, hladna i puna mržnje, Da li ce uspeti da se osveti ili ce osveta prerasti u nesto drugo? Saznajte u prici Vukovi