29.deo

18 1 0
                                    

Ja:Mihajlo ovde ces zivjeti dok ne nadem nacin da se rijesimo Milosa
Mi:ok ne bunim se, ova tajna soba je kao raj
Oni su se nasmijali, ali ja nisam nije mi do smjeha. Ubijena mi je najbolja drugarica, a decko mi je u opasnosti. Otisla sam do biblioteke nasla sam jos knjiga. Cula sam dozivanje mog imena, od meni nepoznatog glasa. Cula sam korake, disala sam tiho, adrenalin me je obuzeo. Približavao se redu u kome sam, ali se iz nepoznatog razloga vratio. Ko god da je,mislim da su ostali u opasnosti, Cula sam zalupljena vrata od sata. Otisao je ali nisam bila sigurna da li je, ili je to bila maska da bih izasla. Elena je dotrcala do mene.
El:Jesi dobro?
Ja:J... Jjjesam
El:To je bio Milos
Ja:Znala sam, ali zasto se vratio kada je dosao do mog reda.
El:Emma se zrtvovala i oteo ju je
Ja:Ali zasto? Zasto? Zasto uzima meni drage osobe?
El:Ne znam
Ja:Gdje je Mihajlo?
Mi:Evo me
Zagrlio me je.
Ja:Moramo sto pre naci izlaz i knjigu koja nam je potrebna, Emmin život zavisi od toga.
Tražila sam,koliko sam mogla i nasla sam je. Zatim smo tražili neki izlaz, i nasla sam ga. Izasli smo, i otrcali u lift za putovanja do raznih Vukova, ali nismo nigde isli samo samo stojali u tom liftu, koji je bio zvucno izolovan.
Ja:Slusajte ovo jedina stvar koja može zaustaviti je kristal Valixian koji se nalazi u pecini Valkira blizu kanjona, nalazi se u pecini, jedino ga može otkljucati vođa vukova sa cistim srcem i koja ga traži iz dobrog razloga. Mnogi su nastradali, zbog toga sto je do pecine jako tesko doci.
El:uredu
Ja:Icicemo tamo
Mi:Ali su nam potrebne stvari i to mnogo njih
Ja:Paaa
Uzela sam ranac koji uvijek nosim, unutra je bilo sve sto nam je potrebno i oružje snajper i 3 pištolja....

Vukovi(završena) Where stories live. Discover now