27.deo

21 1 0
                                    

Em:Pa kako mislis da nademo ko ju je ubio?
Opet sam tražila neku knjigu, ali ne mogu da je nadem.
Ja:Emma zovi Elenu
Em:evo
Posle par minuta dosla je Elena
El:Tražila si me
Ja:Kako se zove onaj kanjon?
El:Kanjon zvjezdano nebo
Ja:Vuciji
El:Aa kanjon smrti ili kanjon kafenog vuka
Pronasla sam je. Mislim da bi trebalo da ocistim ovu policu od prsine ali mi je malo mucno da je cistim sada pa cu kasnije... Otvorila sam knjigu o tražila nesto sto bi mi pomoglo.
Ja:Kojeg dana je ubijena?
Em:3.2. Zasto pitas?
Ja:Slusajte ovo  od 1.2. Do 2.3. Nastradalo je 1984 mnogo Vukova sa istim izgledom povreda i ni do dana danasnje nije otkriven uzrok smrti, a ni ubica. A od 1.2 do 2.3 je kafenom vuku svake godine to teritorija.
Mi:Mislis da je on?
Ja:Izgleda da jeste? Ali zasto? Zasto bas Marie?
Em:Mozda je znala nesto sto je on skrivao i nije želeo da saznamo pa ju je ubio.
Ja:Dobra ideja, a Slusajte ovo, kafeni Vuk je do 1378 bio znak mira, sve do 1380 kada je nastradala siva vucica, zbog greske bijelog i sivog vuka. Ko je bila ta vucica?
Mi:vidi sliku, izgleda bas kao ti
Ja:On misli da sam ja ona
El:Izgleda, a vidi ovo, ubijao je svakoga ko joj je naudio ili je pokusao, jer nikad nije bio sa tom vucicom u vezi jer je ona vec bila u vezi, a nakon njene smrti ubio je njenog decka. Ako je ovo tacno, i ako misli da si ti ona, onda je Mihajlo u opasnosti i to velikoj.
Ja:To je Marie sigurno saznala i rekla mu je da ce mi sve reci i ubio ju je.
Otisla sam do svoje sobe, a zamnom i njih troje, nasla sam knjigu na kojoj pise 'kamere slede crne' povukla sam je i stvorio se veliki ekran sa kamerama crnih Vukova, tražila sam Mihajlovu kucu, vidjeli smo...

Vukovi(završena) Onde histórias criam vida. Descubra agora