-1

1 0 0
                                    

Ben Sıla,abim Enes, ailemiz kısa süre önce geçirdiğimiz trafik kazası sonucu öldü. Kazadan sadece biz kurtulabildik, İstanbul'daki ev satılmıştı,şimdi Trabzon da bir eve taşındık, ev annemin çocukluğunu geçirdiği evdi.
Ev ıssız,hoş ve renkli bir sokaktaydı,evin alt katı küçüktü, yapılacak bişey de yoktu, telefona baktığımda saat 03:24'.Abime baktığımda terlere karışmıştı, peçeteyle yüzündeki terleri sildim ve teri soğumasın diye üstüne yorganı örttüm.

Duvarın kenarında buldum kendimi, gece uyuyakalmışım, Enes ortalıkta yoktu, telefondan Enes'i aradım

- Efendim Sıla?
- Nerdesin?
- Abisi bi dışarı bak, eşyalar gelcek birazdan onları bekliyoruz.
- Hea pardon ya ( güldüm )
- Kapat telefonu

Bi koşu dışarı çıktım ve eşyalar gelmişti. Abim işçilerle eşyaları taşırken bende fazla ağır olmayan eşyaları taşıyordum,
Mobilyaları abimle salonda şekillendirdik, bazaları işcilerle yukarı taşıdılar, bende halıları serdim.

Saat 17'yi geçiyordu, abim yatarken markete gittim.

Eve poşetlerle gelirken evin önündeki ağacın altında bi çocuk dikiliyordu,ona baktığımı anlayınca bana üstten üstten bakıyordu,belki yabancıdır diye düşünerek bakışlarımı evin kapısına yönelttim.

Akşam yemeği olarak dünkü makarnadan eser kalmamıştı, tekrardan bir şeyler yapacakken ne yapacağımı şaşırdım, internetten basit yemek tariflerine baktım, çorba,pilav ve salata yapmaya karar verdim, yaklaşık 1 saate yemekler pişince masayı hazırladım.

Yemeklerimizi yedikten sonra televizyonu açtım.

- Abi
- Sıla?
- Ne yapcaz?
- Ne gibi?
- Okullar, borçlar, iş.
- Hepimiz okula gitcez, benim Üniversite burada olduğu için , ders çıkışlarında işe gidicem, sende evde oturup ders çalışırsın.
- Abi bende hafta sonları çalışabilirim.
- Ders çalışma işi nolcak?
- İş çıkışı ve okul çıkışı
- Anladım ama dur bi bakalım,okul işlerini halledelim, sonra yaparız bir şeyler
- Tamam abi, neyse uykum geldi benim iyi geceleer
- İyi geceler güzelim
Diyerek öptü.

Sabah kalktım normal rutinleri hallettim ve kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa gittim, kahvaltı hazırdı, abimi uyandırdıktan sonra çayları döktüm,beraber kahvaltımızı yapmıştık, bugün okula kayıt işlemlerini halledecektik, kahvaltı masasını toplayıp bulaşıkları dizdikten sonra odaya gidip hazırlanmaya başladım.
Siyah kot pantolon,beyaz askılı tişört ve üstüne de siyah kot ceket giydikten sonra saçlarımı dalgalandırdım, maskara ve allık sürüp parfüm sıktıktan sonra abimin yanına gittim araba da beni bekliyordu.

İlk olarak benim okuluma gidip kayıt yaptırdıktan sonra üniversiteye gidip abimin işlerini hallediyorduk, okulların açılmasına 2 hafta kalmıştı,abimi beklerken dün ağacın altında duran genç üniversitenin içinde bekliyordu ama bu sefer telefonda konuşuyordu,telefonla konuşmasını bitirip benim olduğum yere baktı ve el salladı arkama baktığımda kimse yoktu bana salladığını düşünerek elimi kaldırdım ki yanımdan müqemmel bi kız geçmişti, anlamaması için elimi direk saçlarıma soktum ve arkamı döndüm,abimi görünce rahatlama gelmişti, az daha rezil oluyordumm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KALDIRIMDAKİ ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin