BAB 1 PENGENALAN

15 0 2
                                    

Aq ad beberapa org kawan.. Antaranye ialah.. DYANA dan NUR SYAZWANI... Oklahh.. aq knlkn kt korg dluu spe kawan ii aq nie.. ok.. Dyana.. Dye nie lawa.. kurus.. kecik ii giteww.. dye dh ada empunye.. ok.. tuu.. psl dyana.. kita citer psl wani plakk.. ok.. Wani.. Dye nie nk kata lawa xjgk tpii bolelaa.. lawa jgkk.. dye klau senyum.. hmm.. kompom.. ad yg jatuh longkang.. (haahhaha.. jgn jatuh tau klau tgk dye senyum.. hahahahaha)  ok.. tu psl wani..

k gaisss tuuu jerrss..


*lps spm*

**************

Lokasi: I-CITY CENTRAL
(Dh abis sekolah dh masa nie..)
Dyana:  wani.. ko nie dh knapa?? Sedih jerr aq tgkk... ko break lgi err ngn pkwe ko??
Wani: Hmm.. cmtulaa gamaknye..(sambil buat muka nk nangis.. pdhl mata dh berkaca..)
Dyana: Ibu tau x yg ko cpl ngn spe skg?? (Buat muka nk tau..)
Wani: X.. ibu xtau.. klau ibu tau pun.. bknnye ibu bole buat papepun.. (sambil buat muka toya)
Dyana: Haa.. tuuu.. anis dh smpai dh tuu.. confirm ko kne ceramah ngn dye.. (gelak smbil pandang aq dri jauh.. eeeiii.. dye nie pun satuu.. xde keje lain.. gelakkan org jerr mjg.. nyampah aq.. hahahah)
Wani: Lmbt smpai.. slalu ko yg on time.. nie apa kes lmbt harinie??
(Buat muka nk tau + buat muka toya..)
Anis: Hye gaisss.. sorry lmbt.. pakwe aq pick up aq lmbt tdi.. tuu yg aq lmbt uhh.. sorry gaisss.. (aq mohon maaf smbil menyatukan kedua-dua tpk tgn aq.. smbil buat muka comel.. comellahh sgt.. minx penampar adlh.. hahahah)
Dyana:(sambil menjeling aq.. ushh.. jelingan maut..) haihh.. ko nie dh tau pakwe ko mmg suka pick up ko lmbt.. ko suruh lhh dye tunggu dpn umh ko.. xpun.. suruh dye tggu kt dlm.. borak ii ngn ibu dluu.. haa.. kn senang.. (marah dyana kt aq.. klau dye marah comell.. hahaha)
Anis: sedap mulut ko ann.. ckp cmtuu.. jgn kata kt dlm.. kt luar pun aq suruh si ijat tuu tunggu aq kt bawah pokok kt jln besar umh aq uhh.. (selamba badak ko jerr ann suruh pakwe aq tggu aq siap smbil borak ii ngn ibu.. nk mamposs) yg ko nie wani.. phl buat muka cencurut kau tuu?? Amerr mne nie?? Ke?? Ameer buat hal lgi??
Wani: Hmm.. untungglaa ad pakwe pickup.. mcm aq nie.. suruh si pompuan nie pickup aq kt umh..  (Sambil buat muka sedih..)
Dyana: dh xde ameer dhh dlm idop dyee.. (selamba badak dye ckp cmtuu..)
Anis: aikk.. phl plakk nie.. aduhhh.. korg nie... cer citerr ii.. jgn laa senyap jerr.. (tanye mcm tanye ngn kayu..)
Wani: (buat muka sedih)
Dyana: dh lh wani.. biarkan jerr laa si LAKHANAT tuu.. biar jerr.. ko tuu.. move on laa.. (sambil memujuk..)
Anis: Ameer buat apa kt ko?? (aq memaksa wani bercerita..)
Wani: hmm.. dye... dye.. dyee.. dye.. nk.. nk.. nk.. tunang ngn org lain..  (bercerita sambil nangis)
Anis: whattttt???!!! Dgn spe??
(Ketika itu kami di salah sebuah restoran melayu yg menyajikan pelbagai mknn melayu.. and.. time tuu jgkk. Aq trnmpk ameer ngn pompuan lain..)
Anis: weyhhh.. gaiss.. tuu bkn ameer kee?? Asl ad pompuan sblh dye?? Sapa uhh?? (Buat muka nk tau.. blum smpat diorg jwb soalan aq.. aq dh angkat kaki dh gii kt ameer..)
Dyana: weyhh.. nis.. ko nk gi ane uhh.. weyhhh.. aduhhh anis nie... jgn gaduh kt situu sudahh lh.. (dyana panggil aq tpi aq xdgr sbb aq dh jauhh.. tpi aq.. smbil dye pggil.. dye akan maki aq skli.. hahaha..)
Anis: woii.. jantan.. ko dh buat member aq rasa trseksa.. pastuu ko bole plaakkk kluar ngn betina nie??!! Dhlhh baju xcukup kain.. ko dpt member aq yg sempurna auratnye ko xnk.. nk jgk ngn betina yg xcukup kain nie ann!!
(Smbil memaki hamun ameer)
Wani: dh lh weyhh anis.. ko xmalu err org tgk.. eeii ko nie.. dh lhh.. (marah wani ngn aq.. tpi betullah ann apa yg aq buat.. hmm.. thlh.. masatuu aq xleh pikir skjp.. lntk laa ad org ke x..)
Ameer: Ko dh knapa nk maki ii aq?? Ko tnye laa member ko apa salah dye.. yg ko nk serang aq pahal?? Nasib ko pompuan auu.. klau x.. melayg penumbuk aq nie kt muka ko tau x?? (Ameer maki aq balikk.. dgn xsgkanye ameer mkn penumbuk pakwe aq.. tah bile dye ad kt situ pun aq xtau.. aq pikir dye dh balik.. hahah)
Anis: masalahnye.. cuba ko ckp apa salah member aq?? Apa kekurangan dye?? Dye xbgi ko perhatian ke?? Haa?? Dye xcall ko hari ii kee?? Dye xchat ko setiap masa err?? Haa?? Dye xbuat semua tuu err?? Haa?? Jwb.. aq tanye ko nie.. asl ko diam?? Xnk jwb?? Sbb ko yg abaikan dye..  sbb ko yg mulakan dluu ko tau x?? Ko yg mula sisihkn dye.. bile dye chat ko.. ko blutik.. doubletik.. last seen.. dye?? Hari ii chat ko.. hari ii spam ko.. hari ii call ko.. dye buat semua tuu.. sbb dye syg ko.. apa masalah ko senarnye?? Apa yg ko hdp sgt ngn betina nie?? Haa?? Jwb laa!!! Aq tanye ko nie setan!!! Ke ko nk mkn penampar ngn aq?? Bru ko nk jwb.. (maki aq pada ameer.. rupa iinye.. dyana yg call Ijat bgitau aq brgaduh ngn Ameer.. bertuah punye dyana.. haihh.. tpi.. nasib baik.. Ijat ad.. hehehehe gedikk jp..)

Korang rasa citer nie best ke x?? Klau best komen.. xbest pun komen jelaa yelaa.. nntikn next part ok..

Berikan Aku Secebis CintaWhere stories live. Discover now