BAB 2

10 0 0
                                    

Slps brgaduh di I-CITY CENTRAL kelmarin.. kami berempat iaitu; aq, pakwe aq, wani and dyana.. duduk setable di sebuah kedai mkn utk membincangkan hal si wani uhh..

[Wani]

Wani: aq penatlaa nk lyn si ameer uhh.. smlm dye chat aq.. dye kata dye nk break jgkk.. pstuu.. aq ckp.. "sukatilaa nk watpe unn.. saya dh penat" pstuu dye bole ckp ok jerr.. eeeiii!!!!!! Sakitnyee laaa hati aq niee tauu x!!!! Aq geram jerr ngn ameer uhh.. dluu masa nk bkn main lgi.. tpi skg.. perangai sebijik mcm abg dye uhh.. (marah wani kt aq ngn dyana.. eh ii dye nie.. marah kt ameer.. kitorg plakk yg kne.. haihh sabo jelaa..)
Dyana & Anis: ko nie ann!!!! (Marah serentak)
Wani: hehehe sorry.. (sengih mcm kerang busuk)
Ijat: alaa.. rilekk laa.. laki mmglaa mcm tuu.. tpi xsemualaa mcm tuu.. ko kne phm.. laki.. skli dh syg.. dye xkn lpskn.. tpi.. klau dye dh lpskn.. ko xleh nk buat apa dh.. (sambil berkata smbil jeling kt aq.. pehal plakk pakwe aq jeling cmtuu plakk.. ushhh.. syerraammm..)
Anis: pehal biy nie.. jeling ii org mcm org plak yg buat salah ngn dye..jgnlaa buat org seram.. eiii biyy niee.. majuk arrhhh...(majuk smbil angkat kaki blah..yg ijatnye jeling ii aq mcm aq jantan lain blkg dye plakk eeii mnymph aq..)
Ijat: syggg!! Tgguu laa!!! Sygg!!! Sorryyyy laaaaa!!! Sygg!!!
(Cuba memujuk aq.. dye berlari kearah tempat aq berdiri..)
Anis:(buat muka muncung itik smbil berdiri silang tangan didada..) amenda?? Tdi jeling ii org mcm org xsyg dye plakkk.. eeiii nyampahhh!!! Hmmm.. xnk kawann!! Hmm.. majukk seminggu.. (majukk seminggu? Srslaa aq bole majuk seminggu.. sehari aq xtgk muka dye unn aq dh xtentu hala.. niekn seminggu.. hmm.. xtau apa nk jdi.. haihh..)

Best x bab nie?? Klau best komen.. klau xbest unn komen jerr.. sorrylaa bab nie pendekk sikit..

Berikan Aku Secebis CintaWhere stories live. Discover now