Dokuzuncu Kaset : Park Jisung'a

208 31 2
                                    

Bu olaylardan hiçbir zaman haberim olmamıştı.Belki de aynı sınıfta olmadığımızdandı.Ama ben yine de kendimi suçlu buluyordum.Kalbim acıyordu.Benim için rutin haline gelmiş olan şarkılar söylemeyecek kadar acıyordu kalbim...

Başlatıldı.

"Merhaba Park Jisung...Küçük olduğun için çokta moralini bozmayacağım merak etme ㅋㅋㅋ"

Duraklatıldı.

Her şeye rağmen etrafındakileri nasıl düşünebilirdi ? İntihar eşiğinde olmasına rağmen nasıl gülebilirdi? Bu onun güçlü olduğunu gösterirdi.Ama o pes etti.Hayır, hayır...O bu dünyanın pisliklerini görmemek istedi.

Başlatıldı.

"O gün az kalsın merdivenlerden düşecek olduğumu anımsıyorum.Uyku sersemiydim.Küçük ve çekik gözlerim yüzünden çokta net göremiyordum.Zaten daha fazla dengemi sağlayamayıp düştüğümde mızmızlanıp doğrulmaya çalıştım.Ama ayağımı üstüne çokta basamıyordum.O sırada seni gördüm, Park Jisung.Bana elini uzatman şüpheli hissettirmişti.Ama gözlerin samimi olduğunu söylüyordu.Elimi tam sana uzatacakken abinin sesini duydum.Abin de tiksinç bir insandı.Abinin sesini duymanla elini hemen çektin.İlk defa bir yardım eline elimi uzatacakken o da olmadı.Ama merak etme.Bu kasedi sana iyi bir şey olarak ayırmak istedim.Asıl suç abinindi.Gerçi abinin sana bile kötüyken bana iyi olmasını bekleyemem.Bu yüzden onların karşılarında dimdik dur, küçük kardeşim...Umarım sana kardeşim dememe kızmamışsındır.Çünkü bir kardeşim olsa ve onunla şu kısacık hayatımda vakit geçirebilseydim harika olurdu.

Sana soruyorum.Hep iyi kal olur mu ? "

Duraklatıldı.

Yun iyi bir anne, iyi bir abla olacaktı.Ama onlar Yun'a karşı bu hayatı fazla gördüler.Yun'un elinden her şeyi aldılar.Mutluluğunu, heyecanını, hüznünü bile elinden aldılar.Herkes çok acımasız.

Yine de soruyorum.İnsanlar niye çok acımasız?

_________________________

Park Jisung ile Agucuk Bugucuğa doğru lcsşövpsğlfpeldpsleşpeöfpsöcsşçs

13 Reasons Why || Mark LeeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin