On ikinci Kaset : Yuta Nakamoto'ya

189 30 1
                                    

Duraklatıldı.

Artık ne söyleyeceğimi bile düşünmek zor geliyordu.Bu yüzden sustum, dinlemeye devam ettim.

"Bugün ki hikayemizin başrolü de Yuta Nakamoto.En azından geleceğimi kurtarmak adına bir şeyler yapmalıydım.Gerekli gereksiz bütün kulüplere başvurmaya çalışırdım.Dans kulübü aslında bana da sürpriz olmuştu.İlgimi küçüklükten beri çekerdi.Kulübe her başvurmaya giden giremezdi.Genel olarak kıdemli dediklerimiz seçerdi.Kulübün kıdemlisi Ten'di.Ancak o gün okula gelemeyecek kadar yorgun olduğu için kulüpteki Yuta'ya verdi o gün bütün ipleri.Tabii ki performansımı izledi.Bu ego kasmak değil ama gerçekten iyi dans ettiğimi düşünüyordum.Ancak Yoora sayesinde kırılan kolum ve lifleri kopmuş ayağımdan dolayı beni alaya alarak reddetti.Kolumu kırılmasına rağmen iyi kullanıyordum.Sakatlık yaşadığım belli olmuyordu.Bu ayağım içinde böyleydi.Sadece çok yorduğumda biraz ayağım şişiyordu.Ancak gerçekten iyiydi.Alaya alınacak bir tarafım yoktu.Şu gereksiz ve yersiz dedikodularım dışında.Ancak bir hiç gibi sayılarak reddedildim.Hem de alay edilerek.Kalbime bıçak saplanıyor gibi acıyordu.Dayanmak acı vericiydi ve ben dayanmak istemiyordum.

Soruyorum.Benden ne istedin Yuta Nakamoto ? "

Duraklatıldı.

Daha fazla vaktimiz olsaydı eğer birlikte dans edebilir miydik Yun-ah? Pişmanlıklarla doluyum.Keşke seni uyurken, dans ederken, yemek yerken bile izleyebilseydim.Pişmanlıklarım gün yüzüne çıkarken bu sefer ben ruhumun tükenişine şahit oluyordum.

_________________________

Tısss

Yılan 🐍

Umarım beğenirsiniz.Bu işte tabii ki profesyonel değilim.Hatta bu fici yazalı bir ay bile olmadı.Ama cringe bulduğum yerler var :(( O yüzden anlayış gösterirseniz mutlu olurum 🍒💜

13 Reasons Why || Mark LeeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin